Gå til innhold

Den store Splinter Cell Chaos Theory tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Yup da var min kopi av spillet også i boks. :) Skal spille det i morgen men har instalert det. Andre utenom meg som synes at den cd-key løsningen var litt herpa. Var litt drit å ha klistra den på DVD`en da men ellers konge at spillet kom på DVD :) Noen av dere som har prøvd ut online delen. Håper ikke at grafikken blir kraftig nedgradert på online delen av spillet ;)

Ja, det syntes jeg og den burde bli. FPS Bør være en prioritet i online mode. Det koster 349 på elkjip, får vel stikke innom å kjøpe det... ;)

Lenke til kommentar
faen så retards elkjøp er de har det ikke inne idag heller ! hvor vanskelig er det egentlig!?!?!?

Veit korleis du har det :roll:

Det er så typisk, sånn er det i Sogndal og. :thumbdown:

her og... fy så forbanna jeg blei når morra mi ringte og sa de ikke hadde det :p (er hjemme selv pga senebetennelse :cry: )

kjipt, kjipt, kjipt :(

 

en ting som er merkelig med at de ikke har fått det inn er at de er en av de største i hele norge, skulle tro de kunne få inn spill på dagen da.. elkjøp stormarked hamar.. 2000m2..

Lenke til kommentar
Det var en del reklame i spillet..

Heh, lo godt da han tok seg en Airvawes, ja! :!:

 

Forresen, nå har jeg fått spillet! Det er utrolig bra! Kommet til cargoship nå.

Og har gått igjennom første mission på co-op, som var kjempetøft. :D

Skal se om jeg kommer meg på Live i morgen.

Lenke til kommentar
Damn... Coop funker ikke på PC.. en bug som hindrer så å si alle fra å spille coop  :mad:

Hva er feilmeldingen du får siden du ikke får spilt det selv om jeg ikke har prøvd det ennå. Sitter ennå og spiller singleplayer delen. Den er meget bra, bedre enn de to forige spillene i serien. Elsker at utviklerne har tilatt flere måter et oppdrag kan løses på og de forskjellig erutene man kan velge mellom. Så var det en del reklame i spillet også Airvawes og Axe. ;)

 

EDIT: har kommet til level 5 "Displace". Mange her som har fått 100% ved endt mission eller? :)

Endret av Wooho
Lenke til kommentar
Har kommet til 3. brett nå!  :thumbup:  Har dessverre ikke fått spilt så mye, men fy så fett spillet er!!  :dribble:

Kan bare ikke vente med å bryte meg inn i banken! :D

Got to go!  :w00t:  (spille mer)

 

btw: dere som ikke har fått spillet, venter ikke forgjeves! ;)

får det i mårra!! hvis dem har fått det på expert da i hvertfall :p

 

edit: hva er det for noe gæli med expert og elkjøp a? :hmm: ingen av de som har fått det enda.. åsså her midt uti i svarteste hølet på landet er det ikke så veldig mange andre steder å få kjøpt spill da trur jeg :cry:

Endret av erlendru
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...