ErlendRU Skrevet 31. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2005 nei får da virkelig ikke håpe det.. Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 31. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) Noen som har faktisk kjøpt Splinte Cell 3 i butikken her eller? Jeg kjøpte SC3 på Spaceworld idag! Edit: Så ikke din seneste post hvor du skrev at du hadde fått kjøpt det...... Endret 31. mars 2005 av JulianR Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 1. april 2005 Rapporter Del Skrevet 1. april 2005 da er den europeiske patchen komme... nei, dette er ikke april spøk.. driver ikke med sånt for å være ærlig.. hvis dere ikke tror meg kjør updatered på Start --> alle programmer --> UBI soft --> SCCT --> Cheack for updates... laster den ned nå Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 1. april 2005 Rapporter Del Skrevet 1. april 2005 Yup da var min kopi av spillet også i boks. Skal spille det i morgen men har instalert det. Andre utenom meg som synes at den cd-key løsningen var litt herpa. Var litt drit å ha klistra den på DVD`en da men ellers konge at spillet kom på DVD Noen av dere som har prøvd ut online delen. Håper ikke at grafikken blir kraftig nedgradert på online delen av spillet Ja, det syntes jeg og den burde bli. FPS Bør være en prioritet i online mode. Det koster 349 på elkjip, får vel stikke innom å kjøpe det... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. april 2005 Rapporter Del Skrevet 1. april 2005 faen så retards elkjøp er de har det ikke inne idag heller ! hvor vanskelig er det egentlig!?!?!? Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 1. april 2005 Rapporter Del Skrevet 1. april 2005 faen så retards elkjøp er de har det ikke inne idag heller ! hvor vanskelig er det egentlig!?!?!? Veit korleis du har det Det er så typisk, sånn er det i Sogndal og. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. april 2005 Rapporter Del Skrevet 1. april 2005 faen så retards elkjøp er de har det ikke inne idag heller ! hvor vanskelig er det egentlig!?!?!? Veit korleis du har det Det er så typisk, sånn er det i Sogndal og. her og... fy så forbanna jeg blei når morra mi ringte og sa de ikke hadde det (er hjemme selv pga senebetennelse ) Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. april 2005 Rapporter Del Skrevet 1. april 2005 faen så retards elkjøp er de har det ikke inne idag heller ! hvor vanskelig er det egentlig!?!?!? Veit korleis du har det Det er så typisk, sånn er det i Sogndal og. her og... fy så forbanna jeg blei når morra mi ringte og sa de ikke hadde det (er hjemme selv pga senebetennelse ) kjipt, kjipt, kjipt en ting som er merkelig med at de ikke har fått det inn er at de er en av de største i hele norge, skulle tro de kunne få inn spill på dagen da.. elkjøp stormarked hamar.. 2000m2.. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 1. april 2005 Rapporter Del Skrevet 1. april 2005 Da var spillet kjøpt! :!: Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 1. april 2005 Rapporter Del Skrevet 1. april 2005 Det var en del reklame i spillet.. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 1. april 2005 Rapporter Del Skrevet 1. april 2005 da var spillet gjennomspillt .. veldig bra.. nå skal jeg spille COOP Lenke til kommentar
Laman Skrevet 1. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. april 2005 Det var en del reklame i spillet.. Heh, lo godt da han tok seg en Airvawes, ja! :!: Forresen, nå har jeg fått spillet! Det er utrolig bra! Kommet til cargoship nå. Og har gått igjennom første mission på co-op, som var kjempetøft. Skal se om jeg kommer meg på Live i morgen. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 1. april 2005 Rapporter Del Skrevet 1. april 2005 Damn... Coop funker ikke på PC.. en bug som hindrer så å si alle fra å spille coop Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. april 2005 Rapporter Del Skrevet 1. april 2005 Damn... Coop funker ikke på PC.. en bug som hindrer så å si alle fra å spille coop men er det ikke kommet en patch da? eller fiksa ikke den dette..? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 1. april 2005 Rapporter Del Skrevet 1. april 2005 Damn... Coop funker ikke på PC.. en bug som hindrer så å si alle fra å spille coop men er det ikke kommet en patch da? eller fiksa ikke den dette..? den fixa iaf ikke denne buggen som alle har Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 1. april 2005 Rapporter Del Skrevet 1. april 2005 (endret) Damn... Coop funker ikke på PC.. en bug som hindrer så å si alle fra å spille coop Hva er feilmeldingen du får siden du ikke får spilt det selv om jeg ikke har prøvd det ennå. Sitter ennå og spiller singleplayer delen. Den er meget bra, bedre enn de to forige spillene i serien. Elsker at utviklerne har tilatt flere måter et oppdrag kan løses på og de forskjellig erutene man kan velge mellom. Så var det en del reklame i spillet også Airvawes og Axe. EDIT: har kommet til level 5 "Displace". Mange her som har fått 100% ved endt mission eller? Endret 1. april 2005 av Wooho Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 1. april 2005 Rapporter Del Skrevet 1. april 2005 Jeg får "UNABLE TO CONNECT" hele tiden i CO-OP. Dette burde jo virke!! Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 1. april 2005 Rapporter Del Skrevet 1. april 2005 Har kommet til 3. brett nå! Har dessverre ikke fått spilt så mye, men fy så fett spillet er!! Kan bare ikke vente med å bryte meg inn i banken! Got to go! (spille mer) btw: dere som ikke har fått spillet, venter ikke forgjeves! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. april 2005 Rapporter Del Skrevet 1. april 2005 (endret) Har kommet til 3. brett nå! Har dessverre ikke fått spilt så mye, men fy så fett spillet er!! Kan bare ikke vente med å bryte meg inn i banken! Got to go! (spille mer) btw: dere som ikke har fått spillet, venter ikke forgjeves! får det i mårra!! hvis dem har fått det på expert da i hvertfall edit: hva er det for noe gæli med expert og elkjøp a? ingen av de som har fått det enda.. åsså her midt uti i svarteste hølet på landet er det ikke så veldig mange andre steder å få kjøpt spill da trur jeg Endret 2. april 2005 av erlendru Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 2. april 2005 Rapporter Del Skrevet 2. april 2005 ok, skal jeg kjøpe det på elkjøp nå for 349,- eller ikke? tror nok jeg gjør det ass, fikk svinbra karakterer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg