Gå til innhold

Den store Splinter Cell Chaos Theory tråden!


Anbefalte innlegg

Da sitter jeg med ett fint dvdcover det står Splinter Cell Chaos Theory på og spillet er installert. mm Gleder meg som en unge på julaften til å spille det. :tease:

 

 

PS! Den amerianske patchen virker ikke på denne versjonen. Sier at jeg har ikke den Nord Amerianske versjonen.

hvor bestilte du det fra?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Great! :hrm: Jaja, er det berre meg eller vart dei negative tinga satt meir i fokus? :roll:

 

8.0-8.9: "Great"

This score range refers to great games that are excellent in most every way and whose few setbacks probably aren't too important. We highly recommend games in the upper half of this range, since they tend to be good enough to provide an enjoyable experience to fans of the game's particular genre and to new players alike. :love:

Lenke til kommentar
det virker jo veldig lovende..er enorme forventninger her, så får håpe vi ikke blir skuffa...men det tviler jeg på..

Tviler på at jeg blir skuffa. Etter så mange bra tilbakemeldinger må vel spillet bli bra! ;)

Har du bestilt spillet erlendru eller skal du kjøpe det i butikken?

Jeg har bestilt spillet og varen pakkes nå! :yes:

Gleder meg!

Lenke til kommentar
Tviler på at jeg blir skuffa. Etter så mange bra tilbakemeldinger må vel spillet bli bra! ;)

Har du bestilt spillet erlendru eller skal du kjøpe det i butikken?

Jeg har bestilt spillet og varen pakkes nå! :yes:

Gleder meg!

Kjøper det i morgen.. eller hvertfall i løpet av kort tid etterpå.. :w00t:

Lenke til kommentar

Bare lurer på om det er noen andre enn meg som har problemer med Splinter Cell demoen som fulgte med Official Xbox Magazine? Demoen fryser avogtil og det hender at skjermen blir helt rød og lyden forsvinner i noen sekunder.

Endret av Laman
Lenke til kommentar

Nå har jeg spillt gjennom et par baner, veldig fornøyd. Men jeg advarer garva SC fans (meg selv inkludert), SC3 er noe uvant da det har som kjent fått en kraftig overhaling. Men jeg kan med stor glede melde at det meste er til det positive =)

 

So far, terningkast 5 av 6

 

I forhold til tidligere spill av serien, 6 av 6.

 

Plattform: PC

Endret av Stikk-kont@kten
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...