ErlendRU Skrevet 29. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2005 Da sitter jeg med ett fint dvdcover det står Splinter Cell Chaos Theory på og spillet er installert. mm Gleder meg som en unge på julaften til å spille det. PS! Den amerianske patchen virker ikke på denne versjonen. Sier at jeg har ikke den Nord Amerianske versjonen. hvor bestilte du det fra? Lenke til kommentar
Laman Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. mars 2005 Review! Gamespot! Nå! http://www.gamespot.com/xbox/action/splint...ll3/review.html! Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 29. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2005 Review! Gamespot! Nå! http://www.gamespot.com/xbox/action/splint...ll3/review.html! Great! Jaja, er det berre meg eller vart dei negative tinga satt meir i fokus? 8.0-8.9: "Great" This score range refers to great games that are excellent in most every way and whose few setbacks probably aren't too important. We highly recommend games in the upper half of this range, since they tend to be good enough to provide an enjoyable experience to fans of the game's particular genre and to new players alike. Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 30. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2005 Nå har Gamer endelig kommet med omtalen!! Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 30. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2005 Er enig med gamespot, men nå skal ikke dere bedømme et spill utfra omtaler. Det er dere selv som skal bedømme spillet Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 30. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2005 veldig nice review av gamer.. gleder meg som en unge.. 1 dag i igjen Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2005 det virker jo veldig lovende..er enorme forventninger her, så får håpe vi ikke blir skuffa...men det tviler jeg på.. Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 30. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2005 det virker jo veldig lovende..er enorme forventninger her, så får håpe vi ikke blir skuffa...men det tviler jeg på.. Tviler på at jeg blir skuffa. Etter så mange bra tilbakemeldinger må vel spillet bli bra! Har du bestilt spillet erlendru eller skal du kjøpe det i butikken? Jeg har bestilt spillet og varen pakkes nå! Gleder meg! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2005 Tviler på at jeg blir skuffa. Etter så mange bra tilbakemeldinger må vel spillet bli bra! Har du bestilt spillet erlendru eller skal du kjøpe det i butikken? Jeg har bestilt spillet og varen pakkes nå! Gleder meg! Kjøper det i morgen.. eller hvertfall i løpet av kort tid etterpå.. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 30. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2005 WooooHo =) Nå har jeg det! Er så hyggelig og ha jobbet på spillbutikk før Lenke til kommentar
Laman Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) Bare lurer på om det er noen andre enn meg som har problemer med Splinter Cell demoen som fulgte med Official Xbox Magazine? Demoen fryser avogtil og det hender at skjermen blir helt rød og lyden forsvinner i noen sekunder. Endret 30. mars 2005 av Laman Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 30. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2005 Jeg lurer på om dette spillet er noe for oss som er "dø hardt" metal gear fans?? og jeg driter i grafiken! Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 30. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2005 Jeg lurer på om dette spillet er noe for oss som er "dø hardt" metal gear fans?? og jeg driter i grafiken! Dø hardt? Leste i snikktitten til gamereactor og der stod det at det var langt i frå å ligne på Metal Gear? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2005 er det noen her som har det, som har noen meninger om spillet? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 30. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2005 ja, I do. Helt greit, grafikken er helt ok. Nye moves og våpen er også herlig, men skal ikke utale meg så veldig da jeg har kommet veldig kort. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 30. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2005 ja, I do. Helt greit, grafikken er helt ok. Nye moves og våpen er også herlig, men skal ikke utale meg så veldig da jeg har kommet veldig kort. Xbox eller PC ? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 30. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) Nå har jeg spillt gjennom et par baner, veldig fornøyd. Men jeg advarer garva SC fans (meg selv inkludert), SC3 er noe uvant da det har som kjent fått en kraftig overhaling. Men jeg kan med stor glede melde at det meste er til det positive =) So far, terningkast 5 av 6 I forhold til tidligere spill av serien, 6 av 6. Plattform: PC Endret 30. mars 2005 av Stikk-kont@kten Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 31. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2005 GAH.. elkjøp eller elfdal hadd fått den inn enda.. får den inn i ettermidag sa dem får vell dra senere i kveld å sjekke igjen Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 31. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2005 Noen som har faktisk kjøpt Splinte Cell 3 i butikken her eller? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 31. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2005 nei.. men som de sa, var at leveransen var forsinket, men at den kom inn i ettermidag.. får vell dra nedover å se da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg