Gå til innhold

Den store Splinter Cell Chaos Theory tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
edit: dere kan jo sammenligne mellom her og gamer.no... jeg ser hvertfall en datoforskjell..

og poenget ditt er?

 

spelet har utgivelsedato 01.04 i UK (ubi sida du linker til er for uk), men den amerikanske datoen (og tydlegvis den norske) er 31.03.

poenget er at det står to forskjellige datoer overalt...dessuten så regner jeg med at det blir lansert samtidig over hele europa..

btw..på gamereactor står det 01.04.05 så hvorfor skulle dem gi den engelske release datoen? :ermm:

Endret av erlendru
Lenke til kommentar
poenget er at det står to forskjellige datoer overalt...dessuten så regner jeg med at det blir lansert samtidig over hele europa..

btw..på gamereactor står det 01.04.05 så hvorfor skulle dem gi den engelske release datoen? :ermm:

når du linker til ei engelsk side, så er det naturleg å tru at det er den engelske datoen du får. det er ikkje nødvendigsvis at england og noreg har den same datoen (men det er vel stortsett alltid sånn).

 

men som magnus sier, så speler ein dag frå eller til liten rolle.

Lenke til kommentar
herregud at alt skal vaere sà vanskelig...ring spiderman eller noe da vel og spòr nàr de selger det...kan ikke gjòre det selv, da jeg er i syden...men gà inn pà spiderman.no, finn tlf nummeret dems, ring dem og spòr nàr de selger det. det har jeg gjort fòr med mange andre spill.

Helligdag skjønner du! :nei: Vi er inni noe som heter påske nå, og da er ikke butikkene åpne.

Men jeg gikk inn på Elkjøps nettside og der sto det at de la ut spillet for salg 31. mars! ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...