ttt Skrevet 28. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2005 edit: dere kan jo sammenligne mellom her og gamer.no... jeg ser hvertfall en datoforskjell.. og poenget ditt er? spelet har utgivelsedato 01.04 i UK (ubi sida du linker til er for uk), men den amerikanske datoen (og tydlegvis den norske) er 31.03. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 28. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) edit: dere kan jo sammenligne mellom her og gamer.no... jeg ser hvertfall en datoforskjell.. og poenget ditt er? spelet har utgivelsedato 01.04 i UK (ubi sida du linker til er for uk), men den amerikanske datoen (og tydlegvis den norske) er 31.03. poenget er at det står to forskjellige datoer overalt...dessuten så regner jeg med at det blir lansert samtidig over hele europa.. btw..på gamereactor står det 01.04.05 så hvorfor skulle dem gi den engelske release datoen? Endret 28. mars 2005 av erlendru Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 28. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2005 spiller da ikke SÅ stor rolle om den kommer torsdag eller fredag da.. er jo tross alt bare 1 dag forskjell Lenke til kommentar
ttt Skrevet 28. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2005 poenget er at det står to forskjellige datoer overalt...dessuten så regner jeg med at det blir lansert samtidig over hele europa..btw..på gamereactor står det 01.04.05 så hvorfor skulle dem gi den engelske release datoen? når du linker til ei engelsk side, så er det naturleg å tru at det er den engelske datoen du får. det er ikkje nødvendigsvis at england og noreg har den same datoen (men det er vel stortsett alltid sånn). men som magnus sier, så speler ein dag frå eller til liten rolle. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 28. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2005 utgivelsesdatoen burde jo være den samme over alt i europa, spesielt siden dette er en så stor tittel.. nei det spiller egentlig ikke så stor rolle, men det er bare litt kjekt å vite når det kommer i butikkene.. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 28. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2005 herregud at alt skal vaere sà vanskelig...ring spiderman eller noe da vel og spòr nàr de selger det...kan ikke gjòre det selv, da jeg er i syden...men gà inn pà spiderman.no, finn tlf nummeret dems, ring dem og spòr nàr de selger det. det har jeg gjort fòr med mange andre spill. Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 28. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2005 herregud at alt skal vaere sà vanskelig...ring spiderman eller noe da vel og spòr nàr de selger det...kan ikke gjòre det selv, da jeg er i syden...men gà inn pà spiderman.no, finn tlf nummeret dems, ring dem og spòr nàr de selger det. det har jeg gjort fòr med mange andre spill. Helligdag skjønner du! Vi er inni noe som heter påske nå, og da er ikke butikkene åpne. Men jeg gikk inn på Elkjøps nettside og der sto det at de la ut spillet for salg 31. mars! Lenke til kommentar
Laman Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. mars 2005 I svarte! Cdon.com har sendt Splinter Cell Chaos Theory nå! OMG da er det ikke lenge til jeg har det i postkassa! Wohoo! :D Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 28. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2005 I svarte! Cdon.com har sendt Splinter Cell Chaos Theory nå! OMG da er det ikke lenge til jeg har det i postkassa! Wohoo! :D Har ikkje bestillt det endå. Då må eg bestille i kveld. Er det billigst på cdon.com da sidan du kjøpte det der ifrå? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 28. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2005 ja det er der det er billigst.. må vel få rævva i gir og bestille jeg og da.. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 28. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2005 Er spilnter cell bra? det ser ihevrtfall bra ut. det er vel noe alà MGS eller ? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 28. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) nå har jo bare demoen kommi ut til nå da...men trur det kommer til å bli et av årets beste jeg.. ikke sett noen dårlige anmeldelser til nå i hvertfall... edit: demoen er hvertfall ganske bra synes jeg.. edit2: skriveleifs der ja Endret 28. mars 2005 av erlendru Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 28. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2005 ut i fra tester osv så tror jeg SCCT blir det beste SC spillet hittil Lenke til kommentar
Laman Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. mars 2005 Har prøvd demoen på både pc og Xbox, og ut i fra det jeg har sett vil jeg si at Splinter Cell Chaos Theory er det beste spillet i serien. Jeg håper bare at resten av spillet blir like tøft som lighthouse oppdraget. *glede seg* Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 28. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2005 Ja det siest at det er det beste spillet i serien, og eg håper inderlig det er det. Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 28. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2005 Bestilte fra CDON nå! Håper de sender det fort som pokker!! Lenke til kommentar
Laman Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. mars 2005 Bestilte fra CDON nå!Håper de sender det fort som pokker!! Gratulerer! Bestilte du til Pc, Xbox? Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 28. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2005 Bestilte fra CDON nå!Håper de sender det fort som pokker!! Gratulerer! Bestilte du til Pc, Xbox? Jeg bestilte til xbox. Pcen min takler ikke et så bra grafisk spill! Lenke til kommentar
Laman Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. mars 2005 Bestilte til Xbox jeg og. Har du Xbox Live, forresten? Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 28. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2005 Det er omtrent 100,-kr dyrere til x-box. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg