Gå til innhold

Den store Splinter Cell Chaos Theory tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fant minstekrava for spillet på pc:

 

Operating System: Windows 2000 / XP (Only)

Processor: Intel Pentium III or AMD Athlon, 1.4 GHz (Pentium IV or Athlon 2.2 GHz recommended)

RAM: 256 MB (512 MB recommended)

Graphics Card: 64 MB DirectX 9.0c compliant graphics card (128 MB recommended) ***see supported chipsets list***

Sound Card: DirectX 9.0c compliant sound card (EAX 2.0 or higher recommended)

DirectX Version: DirectX 9.0c (Included on disk)

DVD-ROM: 4x or better DVD-ROM drive

Hard Drive Space: 4 GB free hard drive space

Peripherals: Windows compatible mouse and keyboard only

Multiplay: Broadband with 64 Kbps data transfer upload rate (128 kbps recommended)

 

edit: har sendt mail til ubisoft og spurt når utgivelsen egentlig er..regner med at det er 1april, men for å være sikker lissom..

Endret av erlendru
Lenke til kommentar

Her er en liten oversikt over karakterer gitt til Splinter Cell: Chaos Theory. ;)

 

 

 

1UP.com 10/10

GameSpy.com 5/5

GamePro 4.5/5

TeamXbox 9.8/10

IGN.com 9.6/10

Official Xbox Mag 9.9/10

Electronic Gaming Monthly 9.5/10

Electronic Gaming Monthly 10/10

Electronic Gaming Monthly 9/10

 

Noen stusser kanskje over at det står EGM sine karakterer flere ganger og at de er forskjellige. Dette er fordi de har anmeldt spillet på 3 forskjellige konsoller.

 

Med så mange gode karakterer må vel spillet bli bra! :thumbup:

Bare 5 dager, 4 timer, 50 minutter og 45 sekunder igjen til spillet blir sluppet! :dribble:

Endret av JulianR
Lenke til kommentar
edit: har sendt mail til ubisoft og spurt når utgivelsen egentlig er..regner med at det er 1april, men for å være sikker lissom..

Si fra hvis du får svar fra Ubisoft da! ;) Er interessert i datoen jeg også!

det skal jeg...de sa jeg kom til å få svar innen 24timer... :thumbup:

 

btw: finfin karakterliste JulianR :w00t:

Lenke til kommentar
Lurer dere pà nàr spillet kommer ut?

31. mars kommer det i butikken...det stàr pà utgivelsesdatoer her pà gamer.no.... litt mer research neste gang?

Ja det står på gamer.no. Og Gamer.no hadde nok endra dette hadde dei fått beskjed om det var 1. April det kjem ut istaden. Men på Scct siden står det visstnok 1. April?

Lenke til kommentar

Vi har selfølgelig sett på Gamers utgivelsesplan og der står det 31. mars, men på ubi.com står det at spillet kommer den 1. april.. derfor er vi litt usikre når det er uenigheter om release datoen flere steder.. det er derfor erlendru har sendt mail til ubisoft og spurt om når spillet KOMMER.

Nå venter iallefall jeg i spenning og håper at det kommer den 31.!

Lenke til kommentar
Lurer dere pà nàr spillet kommer ut?

31. mars kommer det i butikken...det stàr pà utgivelsesdatoer her pà gamer.no.... litt mer research neste gang?

hva om du kanskje gjorde litt mer research du også... så hadde du kanskje funni ut at det står to forskjellige datoer forskjellige steder... selv om det står 31 på gamer.no er det ikke dermed en selvfølge at det er riktig.. men for all del kan det jo være riktig også.. ;)

 

edit: dere kan jo sammenligne mellom her og gamer.no... jeg ser hvertfall en datoforskjell..

 

edit2: sitter å hører på soundtracket til SC:CT nå..syns det er dritbra jeg :w00t:

Endret av erlendru
Lenke til kommentar

Med min drittpc blir grafikken på xboxen mye bedre! :p

 

Nå er jeg så vant til kontrollene fra de tidligere spillene at det er ikke nødvendig med mus og tastatur for meg.. :yes:

 

Har du fått tilbakemelding fra Ubisoft erlendru?

 

btw: 4 dager, 2 timer, 14 min og 30 sek igjen! :p

Lenke til kommentar
Med min drittpc blir grafikken på xboxen mye bedre! :p

 

Nå er jeg så vant til kontrollene fra de tidligere spillene at det er ikke nødvendig med mus og tastatur for meg.. :yes:

 

Har du fått tilbakemelding fra Ubisoft erlendru?

 

btw: 4 dager, 2 timer, 14 min og 30 sek igjen! :p

har ikke fått tilbakemelding nei :no: må ha sendt til feil "avdeling" på supporten dems da...men kan ikke skjønne hvilken anna jeg skal sende til.. :thumbdown: kan jo prøve en gang til da..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...