Gå til innhold

Den store Splinter Cell Chaos Theory tråden!


Anbefalte innlegg

Spillte spillet på laveste med 640x noe, og grafikken var superb selv på de instillingene. Veldig morsomt, kommer til og spille demoen når jeg kjeder meg, men dette var ikke kjøpe dessverre, veldig slow paced, er vant til MGS.

 

Det har ikke skjedd noe nytt i serien, dette er nesten SC 1 med bedere grafikk, SC mangler fortsatt story. Men det var litt gøy og spille.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Spillte spillet på laveste med 640x noe, og grafikken var superb selv på de instillingene. Veldig morsomt, kommer til og spille demoen når jeg kjeder meg, men dette var ikke kjøpe dessverre, veldig slow paced, er vant til MGS.

 

Det har ikke skjedd noe nytt i serien, dette er nesten SC 1 med bedere grafikk, SC mangler fortsatt story. Men det var litt gøy og spille.

nå er det jo bare demoen du har prøvd også da..

Lenke til kommentar
Spillte spillet på laveste  med 640x noe, og grafikken var superb selv på de instillingene. Veldig morsomt, kommer til og spille demoen når jeg kjeder meg, men dette var ikke kjøpe dessverre, veldig slow paced, er vant til MGS.

 

Det har ikke skjedd noe nytt i serien, dette er nesten SC 1 med bedere grafikk, SC mangler fortsatt story. Men det var litt gøy og spille.

nå er det jo bare demoen du har prøvd også da..

Jeg fordømmer ikke spillet på noen måte nå, jeg gir bare "my two cents" om det.

Lenke til kommentar
Spillte spillet på laveste med 640x noe, og grafikken var superb selv på de instillingene. Veldig morsomt, kommer til og spille demoen når jeg kjeder meg, men dette var ikke kjøpe dessverre, veldig slow paced, er vant til MGS.

 

Det har ikke skjedd noe nytt i serien, dette er nesten SC 1 med bedere grafikk, SC mangler fortsatt story. Men det var litt gøy og spille.

Siden du spilte spillet i 640x480 oppløsning så kan jeg ikke akkurat si at du har opplevd god grafikk. :hmm: Fyr det opp i 1280x1024 så kan vi snakkes. Uansett vi vet alle at du er en MGS3 fan (meg deriblandt også) men jeg danker ikke ut Splinter Cell for det om. Synes at Splinter Cell er konge og i SP3 så får du jo enda flere mulogheter per oppdrag. er ikke rett fremm noe lenger som i Splinter Cell1 og 2.

Lenke til kommentar
Nytt filmklipp har kommet!  ;)

5 min langt co-op filmklipp kan du laste ned her: http://www.3dgamers.com/dlselect/games/spl...ler_us.wmv.html

Enjoy  :cool:

nydelig film!! du skulle ikke posta den :p gleder meg bare myyye mer nå... :dribble: den coop modusen blir rå å spille ass...!!

 

edit: likte spesielt da den ene på en måte kasta han andre gjennom laser strålene.. :w00t::love:

Endret av erlendru
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...