Wyldelife Skrevet 23. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2005 Spillte spillet på laveste med 640x noe, og grafikken var superb selv på de instillingene. Veldig morsomt, kommer til og spille demoen når jeg kjeder meg, men dette var ikke kjøpe dessverre, veldig slow paced, er vant til MGS. Det har ikke skjedd noe nytt i serien, dette er nesten SC 1 med bedere grafikk, SC mangler fortsatt story. Men det var litt gøy og spille. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 23. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2005 Spillte spillet på laveste med 640x noe, og grafikken var superb selv på de instillingene. Veldig morsomt, kommer til og spille demoen når jeg kjeder meg, men dette var ikke kjøpe dessverre, veldig slow paced, er vant til MGS. Det har ikke skjedd noe nytt i serien, dette er nesten SC 1 med bedere grafikk, SC mangler fortsatt story. Men det var litt gøy og spille. nå er det jo bare demoen du har prøvd også da.. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 23. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2005 Spillte spillet på laveste med 640x noe, og grafikken var superb selv på de instillingene. Veldig morsomt, kommer til og spille demoen når jeg kjeder meg, men dette var ikke kjøpe dessverre, veldig slow paced, er vant til MGS. Det har ikke skjedd noe nytt i serien, dette er nesten SC 1 med bedere grafikk, SC mangler fortsatt story. Men det var litt gøy og spille. nå er det jo bare demoen du har prøvd også da.. Jeg fordømmer ikke spillet på noen måte nå, jeg gir bare "my two cents" om det. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 23. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2005 Spillte spillet på laveste med 640x noe, og grafikken var superb selv på de instillingene. Veldig morsomt, kommer til og spille demoen når jeg kjeder meg, men dette var ikke kjøpe dessverre, veldig slow paced, er vant til MGS. Det har ikke skjedd noe nytt i serien, dette er nesten SC 1 med bedere grafikk, SC mangler fortsatt story. Men det var litt gøy og spille. Siden du spilte spillet i 640x480 oppløsning så kan jeg ikke akkurat si at du har opplevd god grafikk. Fyr det opp i 1280x1024 så kan vi snakkes. Uansett vi vet alle at du er en MGS3 fan (meg deriblandt også) men jeg danker ikke ut Splinter Cell for det om. Synes at Splinter Cell er konge og i SP3 så får du jo enda flere mulogheter per oppdrag. er ikke rett fremm noe lenger som i Splinter Cell1 og 2. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 24. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2005 SC:CT er nå gått gull...!! Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 24. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2005 MGS og SC er to heilt forskjellige spill da så de kan'ke sammenlignes, uansett SC:CT er et utrolig morsomt spill, til dere som ikke har spillt demoen... GLED DERE !! Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 25. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2005 http://www.gamereactor.no/texter/?id=98115...80db03a24eeb244 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2005 det er den samma som står i bladet.. det virker jo veldig lovende når spillet har fått bare bra anmeldelser til nå da!! **gledeseg** Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 25. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2005 det er den samma som står i bladet.. det virker jo veldig lovende når spillet har fått bare bra anmeldelser til nå da!! **gledeseg** Okey. Mars bladet? Har ikkje lest det Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2005 det er den samma som står i bladet.. det virker jo veldig lovende når spillet har fått bare bra anmeldelser til nå da!! **gledeseg** Okey. Mars bladet? Har ikkje lest det marsbladet ja.. Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 25. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2005 Nå er jeg litt usikker på utgivelsesdatoen..... PÅ Gamers utgivelsesliste står det at spillet slippes 31. mars (som jeg alltid har trodd), men på VG står det at spillet slippes 1. april.. Noen som vet den ekte utgivelsesdatoen?? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2005 (endret) det er nok 31 mars...det er hvertfall det det står overalt (unntatt vg da ) edit: eller kanskje ikke nå sto det plutselig 1april på ubi.com.. da er det nok 1april da..regner med at utgiveren veit selv når dem skal gi ut spill.. Endret 25. mars 2005 av erlendru Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2005 virker som det er blitt utsatt en dag både i USA og Europa... US releasen var før 28mars, nå var den plutselig 29mars... Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 25. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2005 på SCCT siden står (sto) det at den va Gold å kom ut 31st er sikkert en aprilsnarr av en eller annen måta sikkert ja Lenke til kommentar
SpecialUnit69 Skrevet 25. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2005 Det er nok ikke aprilsnarr, men hvis det er det så kommer nok Ubisoft til å få fler sinna-mail enn maskinen kan tåle... Lenke til kommentar
Nemezis Skrevet 26. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2005 Ærlig talt.. Jeg har spilt dette spillet i nesten en uke nå (på xbox vel og merke) Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 26. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2005 Ærlig talt.. Jeg har spilt dette spillet i nesten en uke nå (på xbox vel og merke) Hvordan da? Spillanmelder du eller? Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 26. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2005 Nytt filmklipp har kommet! 5 min langt co-op filmklipp kan du laste ned her: http://www.3dgamers.com/dlselect/games/spl...ler_us.wmv.html Enjoy Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2005 Ærlig talt.. Jeg har spilt dette spillet i nesten en uke nå (på xbox vel og merke) regner med at du er spillanmelder ja..? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2005 (endret) Nytt filmklipp har kommet! 5 min langt co-op filmklipp kan du laste ned her: http://www.3dgamers.com/dlselect/games/spl...ler_us.wmv.html Enjoy nydelig film!! du skulle ikke posta den gleder meg bare myyye mer nå... den coop modusen blir rå å spille ass...!! edit: likte spesielt da den ene på en måte kasta han andre gjennom laser strålene.. Endret 26. mars 2005 av erlendru Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg