Gå til innhold

Den store Splinter Cell Chaos Theory tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har skrevet et inlegg i en annen kategori om en Splinter cell 3 klan..

Spurte om det fantes noen norske klaner , og hvis det ikke fantes norske så noen andre...

Men jeg har veldig lyst å være med på en norsk klan for da blir det iallefall lettere å snakke i micen med hverandre, altså bedre samarbeid.

Kjempegøy.

Mens Amerikanere som har humor opp i ....(du vet), har tendenser til å skyte gisler o.l (leste en post her et sted hvor en hadde spilt coop med en amerikansk fyr som var helt "skyte-kill-syk".)

 

Så hvis det ikke finnes en norsk klan for dette fantastiske spillet, så vil jeg personlig prøve å lage en eller oppfordre andre til å lage en.

Da snakker jeg ikke om en stor en med nettside o.l men egentlig bare for eks. at medlemmene snakkes på MSN og at vi har en TS server eller vi bruker Skype. http://www.skype.com/

Vi kan også bare få oss et forum eller noe sånt (finnes helt sikkert gratis der ute et sted.) Har dere også hørt om dette Planleggings programmet til SPCT ? Det heter ATC for SPCT.

Noen tanker anyone?

Lenke til kommentar
Jeg har skrevet et inlegg i en annen kategori om en Splinter cell 3 klan..

Spurte om det fantes noen norske klaner , og hvis det ikke fantes norske så noen andre...

Men jeg har veldig lyst å være med på en norsk klan for da blir det iallefall lettere å snakke i micen med hverandre, altså bedre samarbeid.

Kjempegøy.

Mens Amerikanere som har humor opp i ....(du vet), har tendenser til å skyte gisler o.l (leste en post her et sted hvor en hadde spilt coop med en amerikansk fyr som var helt "skyte-kill-syk".)

 

Så hvis det ikke finnes en norsk klan for dette fantastiske spillet, så vil jeg personlig prøve å lage en eller oppfordre andre til å lage en.

Da snakker jeg ikke om en stor en med nettside o.l men egentlig bare for eks. at medlemmene snakkes på MSN og at vi har en TS server eller vi bruker Skype. http://www.skype.com/

Vi kan også bare få oss et forum eller noe sånt (finnes helt sikkert gratis der ute et sted.) Har dere også hørt om dette Planleggings programmet til SPCT ? Det heter ATC for SPCT.

Noen tanker anyone?

kunne godt ha blitt med på en klan jeg..

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Jeg har oppdatert til 1.05, men har fremdeles problemer med coop mode.

 

Er det noen som har erfaring med å åpne porter i F-secure? Jeg regner med problemet ligger der.

 

Gleder meg til å spille coop, men kommer ikke inn på noen spill. Jeg kan ikke bla og trykke på alle spill på listen og de jeg klarer å merke kommer jeg ikke inn på.

 

Har noen erfaring med dette?

Lenke til kommentar

Hvis man ønsker si noe, eller spørre om noe spesifikt relatert til et bestemt spill, så er man velkommen til å starte en tråd om det man har på hjertet. Vi ønsker ikke en haug med store samletråder for ulike produkter på forumet, fordi det er uoversiktelig og lite brukervennlig. Håper på forståelse for dette. Tråden stenges.

 

PS: Denne tråden hadde inntil nylig ikke vært aktiv siden i mai, og dette med å slå ned på samletråder er noe vi har trappet opp ekstra mye etter den tid. Den har ikke blitt stoppet før nå, fordi vi trodde tråden uansett var lagt død.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...