Gå til innhold

Den store Splinter Cell Chaos Theory tråden!


Anbefalte innlegg

Skal Clooney spille Sam Fsiher så bør han fader meg trene opp musklene eller så er det over and out. :p

Det er vel det man har CG effekter for ;)

 

Men er enig i posten over at det kunne blitt en mye mer realistisk film dersom man fikk tak i en mindre kjent skuespiller til hovedrollen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er vel det man har CG effekter for

 

Ja ja så kan det vel hende at du liker CG effekter mye noe jeg ikke liker. :p

 

Så best for Clooney hvis han får tilbud for rollen som Fisher at han får på seg noe muskler. Selvfølgelig kan de jukse seg frem som i Spiderman II ved å legge en muskelgummi drakt på skueskpilleren men det blir ikke det samme.

 

btw er enig i at en ukjent skuespiller burde tatt på seg rollen som Sam Fisher og ikke Colooney. :thumbup:

Lenke til kommentar

Enig, Audhage, angående dette med dørene. Passe idiotisk, egentlig.

Og dette med at dører lukker seg automatisk 2-3 sekunder etter du har åpnet den, slik det er i mange spill.

 

Men jeg synes fortsatt Clooney er mannen for rollen.

Clooney er ikke en sånn person som gjør til at folk ser filmene BARAE på grunn av han.

Jeg vil ikke få noe høyere forventning til filmen om Clooney (vel, jo, men ikke skyhøye forventninger), men det vil bare bevise at regissøren faktisk ønsker at filmen skal være så likt spillet som mulig.

Clooney, for de som har sett mange filmer med han, vet at han kan spille hva som helst, men ofte en beinhard en, med en liten mykhet dypt der inne.

Det har Fisher også, når man tenker på at han faktisk lever et stille og rolig liv sammen med datteren i tillegg til den kalde morderen han ellers er.

Lenke til kommentar

Patch 1.02 SLUPPE!!! :dribble:

 

Release notes:

 

 

Highlights of patch 1.02 include fixes mainly for the Coop mode.

 

Bug Fixes

---------

 

- A *LOT* of disconnections have been corrected in Coop mode.

 

- Maximum username length was inconsistent with the one used on ubi.com web site.

 

- Fix session connection issues when connecting to an online game.

 

- Fix impossibility to join a game (and the user having to hard quit the game) after joining a game that he was banned from.

 

- Ingame chat should now be replicated properly.

 

- Maximum timeout has been slightly increased to help low-end machines connected to high end ones.

 

- Corrected crash when saving in a Coop game using a wrong Game Saving functionality. Note: In order to save, you must open the Pause menu and save from there.

 

- Fix some issues with event not happening the same way on the two computers, thus resulting in a disconnection.

 

- Fix some issues with passworded online games.

 

 

General Improvements

--------------------

 

- All Seeing Eye support has been implemented.

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar
våkner de av seg sjøl da? trudde det bare var sånn at hvis noen andre vakter fant dem så kunne de vekke dem opp jeg.. :dontgetit:

tenker du på SP ller SVM forresten? :p

rekner med at han tenker på sp.

å ja :p ja da ligger de til en annen vakt kommer og "dulter" bortig han ;)

Heh, trodde også han snakka om Multiplayer.

Men i SP ligger de der hele tiden, med mindre noen finner dem, slik som *Magnus* påpekte.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...