Gå til innhold

Den store Splinter Cell Chaos Theory tråden!


Anbefalte innlegg

Joda, det er greit nok det at man ikke skal drepe folk og slikt. (jeg har ikke hatt noen problemer med det og har kommet til rakettbatteriene.)

 

Men det er jo så "deilig" å skyte folk. Så derfor lurer jeg på hvor mange prosent man mister for hver kar man dreper. (og evt. hva som skjer om du får null)

 

Mvh Audun Hagen (Takker for svar da :yes:)

tror du mister 2% per kill..

 

jeg fikk 0% en gang :p testa haggla :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men han trenger å trene litt for rollen da. ;)

 

Ellers er det vel andre som ligner mer på Sam enn George Clooney da, men de er ikke av de mest kjente tror jeg.

 

Da jeg personlig ikke er like glad i Clooney synes jeg jo ikke han skulle vært skuespilleren i en evt. film, men det er jo bare MIN mening :)

 

Men er det noen som vet om det kommer en Splinter Cell film i det hele tatt?

 

Mvh Audun Hagen

Lenke til kommentar
Peter Berg som skal stå bak den, det kan bli arti....

Regner med at det var en litt "i tvil" svar... Ikke akkurat den meste kjente personen akkurat... :ermm:

Very Bad Things var fet da... han er ingen Stephen Spielberg og takk gud for det. En underdog som kan tørre det lille ekstra istedenfor å hollywoodisere filmen.

Lenke til kommentar
Very Bad Things var fet da... han er ingen Stephen Spielberg og takk gud for det. En underdog som kan tørre det lille ekstra istedenfor å hollywoodisere filmen.

Det er sant. Men selv om filmen har potensiale så har jeg mine tvil.. Skal nok se den uansett :)

Lenke til kommentar

passer bra han spiller jo i oceans elleven og twelve.

 

kjøpte spillet på lørdag dritt fett spill må være det beste spillet på lenge.men var ganske kort da 12-13 timer litt kort men men.

 

gfx: 6 av 6

gameplay: 5

lyd:6

spilletid:4 litt kort etter min mening

eller var det :love:

Endret av hansol123
Lenke til kommentar

Spilletiden i singleplayer er muligens kort, men i gjengjeld vil du få uendelig mange timer med multiplayer! :)

 

BTW: Cursi0, Nice bilde! Bra at det finnes folk som har samme mening som meg! :) (Clooney ER Sam Fisher, basta!)

 

BTW2: Er det bare jeg som synes at fysikken i Chaos er SYKT realistisk, og at den er 10 ganger bedre enn HL2's fysikk? :dontgetit:

Lenke til kommentar
[iC' date=19/04/2005 : 22:30] Spilletiden i singleplayer er muligens kort, men i gjengjeld vil du få uendelig mange timer med multiplayer! :)

 

BTW: Cursi0, Nice bilde! Bra at det finnes folk som har samme mening som meg! :) (Clooney ER Sam Fisher, basta!)

 

BTW2: Er det bare jeg som synes at fysikken i Chaos er SYKT realistisk, og at den er 10 ganger bedre enn HL2's fysikk? :dontgetit:

Ang. splilletid: Jeg brukte nå vel 20timer på SP delen, og med MP så blir det jo ganske mye. Så jeg synes ikke det er så ille å betale 399kr for det "nyeste av det nyeste" innen spillunderholdning for 20timer +++. Jeg er KJEMPEFORNØYD.

 

Ang. Clooney: George Clooney er jo bare EKKEL. Tror en såkalt "ukjent" skuespiller er tingen altså. Med Clooney kommer hele byen til å dekkes med plakater og ALLE skal se den og man får KJEMPEforventninger selv om den antakelig ikke er så bra likevel. :thumbdown: Da synes jeg det er bedre å komme med et åpent sinn og bli fornøyd. Jeg kan jo nesten være like fornøyd med en DUM Arnold film som en Ringenes Herre film. Det er det værste, men det er jo nesten bare forventningene det står på. Og så synes jeg temaet passer bedre som en "undergrundsfilm" enn en skikkelig kommærs film.

 

Og Ang. Realismen: Jeg er HELT enig, men det er jo visse ting som ikke stemmer da. Og så har vi den tabben jeg virkelig HATER i spill. (ikke helt fysisk realisme som tema men...) Dørene kan åpnes BEGGE veier :realmad: HL2 ble jeg egentlig ganske skuffa over. Menmen, verden går videre.

 

Mvh Audun Hagen

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...