Gå til innhold

Den store Splinter Cell Chaos Theory tråden!


Anbefalte innlegg

Grafikk nice bare ? Er jo det siste innen grafikk det bruker jo :) Pixel shader 3.0 blant annet . Er helt sinnsykt realistisk men det er gameplay som scorer høyest her :)  Splinter Cell er nærmest perfekt og håper de virkelig gir PC spillere co-op mode osså.

He he, med nice mente jeg ultra nice, dude. Uansett så har grafikkmotoren virkelig fått seg et karftig løft siden SP 1 og SP 2. Håper ikke du ble krenker, har på følelesen at du er en ekte SP fan. ;)

 

EDIT: Måtte selv klø meg i øynene da jeg prøvde ut demoen av Chaos Theory første gangen pga grafikken var så vakker. :dribble:

Endret av Wooho
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grafikken var vakker ja! men er det flere som har problemer med treg respons på mus? Det har jeg. Stilt grafikken helt ned også, uten at det påvirket muselagen. Fpsen er generellt lav... :dontgetit: Grunnen til at jeg sier det, er at jeg kjørte Half life 2 og far cry med respektabel fps, men her beveger den seg ofte under 20-25... Dumt!

Lenke til kommentar
Grafikk nice bare ? Er jo det siste innen grafikk det bruker jo :) Pixel shader 3.0 blant annet . Er helt sinnsykt realistisk men det er gameplay som scorer høyest her :)  Splinter Cell er nærmest perfekt og håper de virkelig gir PC spillere co-op mode osså.

He he, med nice mente jeg ultra nice, dude. Uansett så har grafikkmotoren virkelig fått seg et karftig løft siden SP 1 og SP 2. Håper ikke du ble krenker, har på følelesen at du er en ekte SP fan. ;)

 

EDIT: Måtte selv klø meg i øynene da jeg prøvde ut demoen av Chaos Theory første gangen pga grafikken var så vakker. :dribble:

hehe nei eller jeg ble nesten da ! :)

 

Måtte bare undersøke hva du mente :D

Ja jeg er SC fan eller rettere sagt fan av stealth spill og der mener jeg SC er kongen.

Lenke til kommentar
Grafikken var vakker ja! men er det flere som har problemer med treg respons på mus? Det har jeg. Stilt grafikken helt ned også, uten at det påvirket muselagen. Fpsen er generellt lav... :dontgetit: Grunnen til at jeg sier det, er at jeg kjørte Half life 2 og far cry med respektabel fps, men her beveger den seg ofte under 20-25... Dumt!

Hmm, rart, jeg har ingen problemer med min demo, funker helt flott :D gleder meg til hele kommer :D

Lenke til kommentar
Håper spillet varer en stund enn Splinter Cell Pandora Tomorrow. Synes at PT var som en slags expansion pack til SP 1 jeg. Men uanset har spilt gjennom Chaos Theory demoen mange ganger og likte det utviklere har gjort med de forskjellige valgmuligheter av ruter man kan velge. :) Ellers så er gafikk nice, men synes at fiendene er fortsatt dume som papp, pga du er 5 meter foran dem det er helt lyst og de sier"I think I just saw something"  :hmm:  Uansett så er SP chaos Theory notert på lista mi "Må ha spill året 2005" selv om lommeboka begynner å bli tynnere. Det kommer jo så mange kule spill i april. :D

Er det fler valgmuligheter i demoen? Er det fler ruter å velge selv enn den ned i det hullet i starten? Har ikke oppdager fler jeg... :huh: Men veldig bra demo likevel ja! Forresten, følg med på Sams ansikt når han akkurat har tatt splitthopp. Han biter sammen tennene! :grin: Og når det gjelder grafikk, veldig bra ja, men synes ansiketene kunne vært jobbet litt mer med. Sam har ofte bulende øyne, og fiendene ser ganske "firkantede" ut, hvis dere skjønner hva jeg mener. Dessuten er alle nesten like.

 

Edit: Cursi0, jeg har merket av hvis du ike har heatvision eller EMF, er fås locket på 20 med 1028*1024, kjører du 800*600 eller 640*480, får du 50-60. Det er ikke allverdens forskjell mellom oppløsningene, har jeg merket. Men texturene blir styggere i lavere oppløsning.

 

Edit2: Når kommer Gamer.no med sniktitt på SCCT? :dribble:

Endret av Potetfar
Lenke til kommentar

Prøvde demoen i dag! Riktig nok på pappa'n til TheWiz's lusne bærbare, men det var tøft. Nyydelig grafikk, mange nye ting å gjøre og det føltes litt annerledes ut enn de forrige spillene. Til det bedre. :) Gleder meg til jeg får det på Xbox, fryktelig uvant å spille det på pc.

Lenke til kommentar

Jeg er plaget av en ylyd som dukker opp nå og da. Den høres ut som en radio som kun mottar støy og er ikke videre behalgelig. Denne feilen dukket opp i de tidligere SS-spillene også. Hva er det som er galt? Påtide med et nytt lydkort kanskje? Har et Creative live 5.1-kort(player)

 

Noen andre som har vært borte i lignende problem?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...