Gå til innhold

Den store Splinter Cell Chaos Theory tråden!


Anbefalte innlegg

Nå viser deg seg forøvrig at han ikke har registrert seg på internett, og dermed ikke brukt opp den keyen. Ihvertfall ifølge ham (stoler på ha da). Så hva kan være i veioen da noen forslag. Prøver å finnne kundesupport side med mail-adresser ol. Skal da funke hvis keyen ikke er brukt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fant ut av det. Hadde tatt en 0 for å være en O. VAr ikke mye forskjell på de to tegnene kan du tro :blush: Problemet er nå altså løst. Og jeg føler meg veldig dum.

Hehe. er ikke alltid like lett. Har sett flere som har sagt det samme, med at det ikke er så lett å skille alle tegn og bokstaver på den koden. men du fikk det til. og det er bra :D . Kos deg med coop, den er rå bra :thumbup:

Lenke til kommentar
Fant ut av det. Hadde tatt en 0 for å være en O. VAr ikke mye forskjell på de to tegnene kan du tro :blush: Problemet er nå altså løst. Og jeg føler meg veldig dum.

Ingen fare, ingen fare. Gjort det der flere ganger, kan heller ikke anbefale å rote bort div. cd-key'er :D

Lenke til kommentar

Joda, det er greit nok det at man ikke skal drepe folk og slikt. (jeg har ikke hatt noen problemer med det og har kommet til rakettbatteriene.)

 

Men det er jo så "deilig" å skyte folk. Så derfor lurer jeg på hvor mange prosent man mister for hver kar man dreper. (og evt. hva som skjer om du får null)

 

Mvh Audun Hagen (Takker for svar da :yes:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...