Gå til innhold

Den store Splinter Cell Chaos Theory tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
men er det noen som har løst detta problemet med det fo****** sikkerhetsprogrammet Star et eller annet?

intet nytt på den front?, blir gal av det.

 

"Please Insert the right disk" tåler det ikke

Og du snakker ang hva? :dontgetit: Hvis det er snakk om en piratversjon av spillet så er det ikke lov å diskutere om dette her på forumet. ;)

Lenke til kommentar
Er vakter osv mye mer følsomme mot lyder enn på 1 og 2 ern ?

 

Hvordan er fysikk-motoren? Eller er det tilnærmet 0, som i de forrige i rekken?

Ja, vaktene reagerer nå mer på lyd. Nå vises også en lydmåler på skjermen som viser om du bråker mer enn bakgrunnsstøyet. Gjør du det vil vaktene høre deg.

 

Fysikkmotoren er også mye bedre enn i 1'ern og 2'ern. Her ruller soldater ned trapper osv osv!! :thumbup::D

Lenke til kommentar
Er vakter osv mye mer følsomme mot lyder enn på 1 og 2 ern ?

 

Hvordan er fysikk-motoren? Eller er det tilnærmet 0, som i de forrige i rekken?

Ja, vaktene reagerer nå mer på lyd. Nå vises også en lydmåler på skjermen som viser om du bråker mer enn bakgrunnsstøyet. Gjør du det vil vaktene høre deg.

 

Fysikkmotoren er også mye bedre enn i 1'ern og 2'ern. Her ruller soldater ned trapper osv osv!! :thumbup::D

Ragdoll enkelt å greit ;)

Lenke til kommentar
Ja, vaktene reagerer nå mer på lyd. Nå vises også en lydmåler på skjermen som viser om du bråker mer enn bakgrunnsstøyet. Gjør du det vil vaktene høre deg.

Både og. De ser ikke ut til å reagere så veldig når Sam smeller så hardt han kan med dørene. Jeg åpner mange dører slik bare fordi det er et eller annet morro med å se Sam slamre med dørene på et sitt ultrahemmelige oppdrag. Sålangt er dog "dør slamringa" spillets morsomste feature etter min mening. Første gang jeg slo en kar i svime med døra knakk jeg sammen av latter. :lol:

Lenke til kommentar
Er litt bra på siste banen, tok tak i en vakt der:

 

"Hey there, tell me something usefull fast"

-"I wont tell you anything!"

"Fine, at lest give me something usefull"

-"Ha, this is not a stupid game where you can shake me and items will fall of me" <--- Enda mer spytt på MGS3 :evil:

:lol:

 

nice one.. SC har de mest humoristiske komentarene av noen spill :lol:

Lenke til kommentar
Er litt bra på siste banen, tok tak i en vakt der:

 

"Hey there, tell me something usefull fast"

-"I wont tell you anything!"

"Fine, at lest give me something usefull"

-"Ha, this is not a stupid game where you can shake me and items will fall of me" <--- Enda mer spytt på MGS3 :evil:

:tease: Ikke mobb MGS3 :p

Lenke til kommentar

Trenger litt hjelp til et oppdrag.

(Battery)

Mulig spoiler:

 

 

 

 

 

 

 

Jeg sitter fast i det oppdraget etter jeg har vert i det rommet med alle dem folka så blir en skutt av dem. Jeg slår ned alle dem og sånt men hvor skal jeg etterpå?

 

"TAP THE LAUNCHER BIOS FOR A FINGERPRINT OF DVORAK ALGORITHM

FRAGMENTS"

finner ikke det.

Endret av cHc^
Lenke til kommentar

Et spørsmål til de som har peiling

 

Jeg har nettopp kjøpt Splintercell CT av en klassekamerat. Det er en original, og han er ferdig med å spille det. Da jeg da hadde innstalert spillet, restartet maskninen skulle jeg skrive inn key-code-en. Dette gjorde jeg, og det gikk helt fint.

 

Så tenkte jeg at jeg skulle spille co-op med en eller annen så jeg gikk inn på denne spill-modusen. Jeg laget en account, og ble så bedt om å skrive ned en key til. Jeg skrev også denne inn, men fikk melding om at koden var "invalid". JEg har sjekket opp il 3 ganger at jeg har skrevet riktig, min venn også. Key-en er ikke feil det kan jeg garantere.

 

Så da kommer problemstillingen. Jeg aner ikke hvordan jeg skal få dette til å funke. Spillet er jo originalt og burde funke. Er key-en låst til en maskin, elller kan den brukes på en annen maskin senere, altså på min? Og igjen Spillet er originalt.

 

Edit, er det noen som har emailen til Ubisoft. Kansje de har løsningen på dette?

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar
Et spørsmål til de som har peiling

 

Jeg har nettopp kjøpt Splintercell CT av en klassekamerat. Det er en original, og han er ferdig med å spille det. Da jeg da hadde innstalert spillet, restartet maskninen skulle jeg skrive inn key-code-en. Dette gjorde jeg, og det gikk helt fint.

 

Så tenkte jeg at jeg skulle spille co-op med en eller annen så jeg gikk inn på denne spill-modusen. Jeg laget en account, og ble så bedt om å skrive ned en key til. Jeg skrev også denne inn, men fikk melding om at koden var "invalid". JEg har sjekket opp il 3 ganger at jeg har skrevet riktig, min venn også. Key-en er ikke feil det kan jeg garantere.

 

Så da kommer problemstillingen. Jeg aner ikke hvordan jeg skal få dette til å funke. Spillet er jo originalt og burde funke. Er key-en låst til en maskin, elller kan den brukes på en annen maskin senere, altså på min? Og igjen Spillet er originalt.

 

Edit, er det noen som har emailen til Ubisoft. Kansje de har løsningen på dette?

keyen er låst på hannes account.. desverre.. enten må du få hannes username å pw eller kjøpe nytt :(

Lenke til kommentar
Et spørsmål til de som har peiling

 

Jeg har nettopp kjøpt Splintercell CT av en klassekamerat. Det er en original, og han er ferdig med å spille det. Da jeg da hadde innstalert spillet, restartet maskninen skulle jeg skrive inn key-code-en. Dette gjorde jeg, og det gikk helt fint.

 

Så tenkte jeg at jeg skulle spille co-op med en eller annen så jeg gikk inn på denne spill-modusen. Jeg laget en account, og ble så bedt om å skrive ned en key til. Jeg skrev også denne inn, men fikk melding om at koden var "invalid". JEg har sjekket opp il 3 ganger at jeg har skrevet riktig, min venn også. Key-en er ikke feil det kan jeg garantere.

 

Så da kommer problemstillingen. Jeg aner ikke hvordan jeg skal få dette til å funke. Spillet er jo originalt og burde funke. Er key-en låst til en maskin, elller kan den brukes på en annen maskin senere, altså på min? Og igjen Spillet er originalt.

 

Edit, er det noen som har emailen til Ubisoft. Kansje de har løsningen på dette?

keyen er låst på hannes account.. desverre.. enten må du få hannes username å pw eller kjøpe nytt :(

Ok!

Går det da ann å senere lage ny bruker, hvis jeg først har logget meg på med hans?

Lenke til kommentar
Et spørsmål til de som har peiling

 

Jeg har nettopp kjøpt Splintercell CT av en klassekamerat. Det er en original, og han er ferdig med å spille det. Da jeg da hadde innstalert spillet, restartet maskninen skulle jeg skrive inn key-code-en. Dette gjorde jeg, og det gikk helt fint.

 

Så tenkte jeg at jeg skulle spille co-op med en eller annen så jeg gikk inn på denne spill-modusen. Jeg laget en account, og ble så bedt om å skrive ned en key til. Jeg skrev også denne inn, men fikk melding om at koden var "invalid". JEg har sjekket opp il 3 ganger at jeg har skrevet riktig, min venn også. Key-en er ikke feil det kan jeg garantere.

 

Så da kommer problemstillingen. Jeg aner ikke hvordan jeg skal få dette til å funke. Spillet er jo originalt og burde funke. Er key-en låst til en maskin, elller kan den brukes på en annen maskin senere, altså på min? Og igjen Spillet er originalt.

 

Edit, er det noen som har emailen til Ubisoft. Kansje de har løsningen på dette?

Kompisen din har vist laget en konto og deretter tastet CD-keyen. Så ergo han har brukt opp CD-keyen. Du må få hans bruker. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...