Gå til innhold

Den store Splinter Cell Chaos Theory tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvilke av de 4 coop brettene er det?

 

synd at man ikke kan spille SP missionene i coop :(;)

Seoul, oppdraget hvor dere skal sprenge et par anti-air forsvarspunkter. (coop)

 

På singelplayer er det seoul del 1, det er der du kommer ut av en bakgate og 2 vakter er inne i et telt (kamuflasjetelt, du ser lyset gjennom) og en av de går på do bak en container. Snik deg bak han og velg grab character, da får du en morsom samtale ;)

Lenke til kommentar

Hmm, der var vi ferdig med singleplayer, har ikke spillt så mye da, blir mye wow også. Jeg mistet i tillegg alle savegames pga strømmebrud når jeg var 3/4 i spillet, noe som fjernet litt motivasjon.

 

Må si jeg er veldig fornøyd, til tross for den noe litt utstrake humoren. Men var litt gøy da "Grim" gjorde nar av HL2/Gordon Freeman. "Crowbars is for geeky video-game characters" :p

 

Alt i alt, supert spill. Håper bare at jeg finner en ok coop partner, så skal jeg sløye meg gjennom den delen også.

Lenke til kommentar

Har alt på fullt jeg.

SM3, 1280x1024

 

2,2Ghz Athlon 64, 1024 DDR, GF 6800GT

 

Foreløbig er dette spillet glimrende :)

 

Blir enda mer morro når Ubi får klemt fra seg den patchen som gjør coop mulig å spille også :D

 

Mye bra humor inn i spillet også!

 

"Oh and Lambert, while Im holding 50 million dollars in my hands, we should talk about that raise" (ikke ordrett, men noe sånn :p)

Endret av Naits
Lenke til kommentar
Har alt på fullt jeg.

SM3, 1280x1024

 

2,2Ghz Athlon 64, 1024 DDR, GF 6800GT

 

Foreløbig er dette spillet glimrende :)

 

Blir enda mer morro når Ubi får klemt fra seg den patchen som gjør coop mulig å spille også :D

 

Mye bra humor inn i spillet også!

 

"Oh and Lambert, while Im holding 50 million dollars in my hands, we should talk about that raise" (ikke ordrett, men noe sånn :p)

SM3 (Shader Modell eller noe slikt tenker jeg) hva er det egentlig? Er det kunn tilgjengelig for nvidia kort eller kan man bruke SM2 på ATI kort også?

 

Ang mye humor i spillet:

 

Liker best denne når Sam tar takk i en vakt og avhører han: "Hm I am not shure if my knife is so sharp, let me shave you" ikke ordrett men what ever :p

Lenke til kommentar
Men kan noen her legge ut specsa sine og ca snitt fps'en og hvilke settings de da bruker? er litt interesert i å se siden jeg får så crappy fps ifh til specsa. en enkel måte å få fram fps er å laste ned fraps.

FPS`en varierer en del men i gjennomsnitt får jeg ca 40 FPS. Av innstillinger jeg bruker så kan jeg nevne at spillet kjøres i 1280x1024 oppløsning. AA og AF er slått av. Shader modell er 1.1 på (ser ut til at jeg ikke kan velge 2 og 3 pga at jeg har ATI eller noe slikt). Ellers er alle de andre innstillingene satt på ON og High.

 

Det dårligste jeg har fått var 28 FPS mens det beste har vært 80 FPS. Som sagt så varierer det en del. Spec finner du i profilen. ;)

post-184-1113245414_thumb.jpg

Lenke til kommentar

men er det noen som har løst detta problemet med det fo****** sikkerhetsprogrammet Star et eller annet?

intet nytt på den front?, blir gal av det.

 

"Please Insert the right disk" tåler det ikke

 

har ikke snakka om Piratversjon.

snakkker om puur boughtfromtheshop jeg.

men som jeg sier jeg gidder ikke å ha noe med det Star Fire et ellerannet driten.

Endret av Master Casemod
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...