*Magnus* Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 hvilke av de 4 coop brettene er det? synd at man ikke kan spille SP missionene i coop Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 hvilke av de 4 coop brettene er det? synd at man ikke kan spille SP missionene i coop Seoul, oppdraget hvor dere skal sprenge et par anti-air forsvarspunkter. (coop) På singelplayer er det seoul del 1, det er der du kommer ut av en bakgate og 2 vakter er inne i et telt (kamuflasjetelt, du ser lyset gjennom) og en av de går på do bak en container. Snik deg bak han og velg grab character, da får du en morsom samtale Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Men kan noen her legge ut specsa sine og ca snitt fps'en og hvilke settings de da bruker? er litt interesert i å se siden jeg får så crappy fps ifh til specsa. en enkel måte å få fram fps er å laste ned fraps. Endret 8. april 2005 av 2mass Lenke til kommentar
Laman Skrevet 8. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 Hvordan finner man fpsen? Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 Han bruker Fraps på det bildet. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 Hmm, der var vi ferdig med singleplayer, har ikke spillt så mye da, blir mye wow også. Jeg mistet i tillegg alle savegames pga strømmebrud når jeg var 3/4 i spillet, noe som fjernet litt motivasjon. Må si jeg er veldig fornøyd, til tross for den noe litt utstrake humoren. Men var litt gøy da "Grim" gjorde nar av HL2/Gordon Freeman. "Crowbars is for geeky video-game characters" Alt i alt, supert spill. Håper bare at jeg finner en ok coop partner, så skal jeg sløye meg gjennom den delen også. Lenke til kommentar
Naits Skrevet 9. april 2005 Rapporter Del Skrevet 9. april 2005 (endret) Har alt på fullt jeg. SM3, 1280x1024 2,2Ghz Athlon 64, 1024 DDR, GF 6800GT Foreløbig er dette spillet glimrende Blir enda mer morro når Ubi får klemt fra seg den patchen som gjør coop mulig å spille også Mye bra humor inn i spillet også! "Oh and Lambert, while Im holding 50 million dollars in my hands, we should talk about that raise" (ikke ordrett, men noe sånn ) Endret 9. april 2005 av Naits Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 9. april 2005 Rapporter Del Skrevet 9. april 2005 Har alt på fullt jeg.SM3, 1280x1024 2,2Ghz Athlon 64, 1024 DDR, GF 6800GT Foreløbig er dette spillet glimrende Blir enda mer morro når Ubi får klemt fra seg den patchen som gjør coop mulig å spille også Mye bra humor inn i spillet også! "Oh and Lambert, while Im holding 50 million dollars in my hands, we should talk about that raise" (ikke ordrett, men noe sånn ) SM3 (Shader Modell eller noe slikt tenker jeg) hva er det egentlig? Er det kunn tilgjengelig for nvidia kort eller kan man bruke SM2 på ATI kort også? Ang mye humor i spillet: Liker best denne når Sam tar takk i en vakt og avhører han: "Hm I am not shure if my knife is so sharp, let me shave you" ikke ordrett men what ever Lenke til kommentar
cHc^ Skrevet 9. april 2005 Rapporter Del Skrevet 9. april 2005 Nå er map editoren kommet pc-brukere! Last ned her: http://www.3dgamers.com/dlselect/games/spl...editor.zip.html Den map editoren var for innvikla for meg Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 11. april 2005 Rapporter Del Skrevet 11. april 2005 Noen som har interrogata den første vakta på Hokkaido? "I'm the biggest coward you've ever met. You should kill me" "I've met a lot of big cowards" (eller no) "I've already wet my self" "You made the top ten" :!: Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 11. april 2005 Rapporter Del Skrevet 11. april 2005 genialt. ja, mye bra humor der... hehe. Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 11. april 2005 Rapporter Del Skrevet 11. april 2005 Men hvem hadde passet best i en Splinter Cell film? Jeg sier bare George Clooney! Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 11. april 2005 Rapporter Del Skrevet 11. april 2005 ligner ganske mye han ja Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 11. april 2005 Rapporter Del Skrevet 11. april 2005 Hehe, det var nesten en skremmende likhet der. Er også et par artige kommentarer som går i retning av "this aint a videogame fisher" Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 11. april 2005 Rapporter Del Skrevet 11. april 2005 ja veit. "Wait, let me guess, 3 alarms and the mission is aborted?" "This aint a videogame Fisher.." Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 11. april 2005 Rapporter Del Skrevet 11. april 2005 Joda Clooney hadde passet som en eventuell Sam Fisher når spillet når det store lerettet men fyren burde legge på seg litt muskler. Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 11. april 2005 Rapporter Del Skrevet 11. april 2005 ahh fikk 60 % på demoen...blææ. første gang da:p Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 11. april 2005 Rapporter Del Skrevet 11. april 2005 Men kan noen her legge ut specsa sine og ca snitt fps'en og hvilke settings de da bruker? er litt interesert i å se siden jeg får så crappy fps ifh til specsa. en enkel måte å få fram fps er å laste ned fraps. FPS`en varierer en del men i gjennomsnitt får jeg ca 40 FPS. Av innstillinger jeg bruker så kan jeg nevne at spillet kjøres i 1280x1024 oppløsning. AA og AF er slått av. Shader modell er 1.1 på (ser ut til at jeg ikke kan velge 2 og 3 pga at jeg har ATI eller noe slikt). Ellers er alle de andre innstillingene satt på ON og High. Det dårligste jeg har fått var 28 FPS mens det beste har vært 80 FPS. Som sagt så varierer det en del. Spec finner du i profilen. Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 11. april 2005 Rapporter Del Skrevet 11. april 2005 (endret) men er det noen som har løst detta problemet med det fo****** sikkerhetsprogrammet Star et eller annet? intet nytt på den front?, blir gal av det. "Please Insert the right disk" tåler det ikke har ikke snakka om Piratversjon. snakkker om puur boughtfromtheshop jeg. men som jeg sier jeg gidder ikke å ha noe med det Star Fire et ellerannet driten. Endret 11. april 2005 av Master Casemod Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg