Gå til innhold

Den store Splinter Cell Chaos Theory tråden!


Anbefalte innlegg

Spoiler

------------

Du må hente dataalgorytmen før du kan accessere serveren i den "grønne" sjakten. Slet litt der selv. Bruk den avlyttertingen til å hacket kofferten som den personen bærer på. Han befinner seg i "datarommet". Når du har lastet ned algorytmen så stikk og bruk den på serveren i sjakten.

------------

/spoiler

 

Håper det hjelper.

He he nå husker jeg. Du må følge etter han fyren som har laptopen. Så må du vente til han har gått sin runde med han andre fyren før han til slutt vender til kontoret sitt. Da hacker du hans laptop og avhører han om åsen du accesser den serever. Thats`all.

 

Det som er fint med Splinter Cell 3 nå er at man ikke trenger å følge spillet linært som de to forgjengere. Derfor er det mange som sitter fast i 3`ern. ;)

 

He he det med at fienden ikke kan se de tre grønne lysene fra den nightvision Sam har på seg kan jo ha med at lyset lyser så svakt at det egentlig er usynklig for det menneskelige øyet. Bare en tanke er ingen ekspert jeg. ;)

Endret av Wooho
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er en ting ved Spilnter Cell spillene jeg synes ser forferdelig rart ut, de tre grønne lysene midt i tryne på Sam, fienden ser ikke de tre lysene :)

Det er vel for at hovedpersonen skal ha noe som man kan gjennkjenne han på. Lit kjedelig hvis han ikke hadde noen særtrekk.

Det stemmer, Dei tre lysene er der for at ein ska kunna sjå Sam i mørket vist ein ikkje har NV på, litt rart men. Ser du dei tre lysene veit du kva veg du ser sam, ser du radioen veit du at du ser han bakfra, Har ikkje så mykje nytte, sia du berre kan skru på Nv men men, kem veit :p Men mest av alt så ser det jo bra ut då ;) Og dei tre lysene er varemerket til Splinter Cell

 

(Pok... for eit supert spel :D:p Spele gjennom det for 3rd gong no. :p men like kjekt kvar gong :p )

Endret av TumTum
Lenke til kommentar
dette spillet blir bare bedre og bedre :D men en ting, hvordan unngår jeg å sette av alarmen på slutten av det oppdraget der exfil er i heisen til zherkeshi? det er jo et varmesøkende kamera der som ikke rører på seg.. må man bruke flashbang ?

Er du på siste brettet eller der du skal snike deg inn i en fyrs leilighet?

Lenke til kommentar
det er brett nr 4 tror jeg når strømmen går i NY.

gøy med 19 fps eller :!:

 

Vurdert å skru ned grafikken ?

hehe det der var litt ille da, ligger på ca 30 fps til vanlig, men det er ikke noe ille synes jeg for man beveger seg ganske sakte osv. men jeg har altså xfx 6600gt agp, overklokka, amd 3200+ S939 @2.1, og 1024MB OCZ DC DDR PC3200. da synes jeg jeg burdefått litt bedre fps. kjører spillet på high med SM1.1. i 1024x768.

Lenke til kommentar
det er brett nr 4 tror jeg når strømmen går i NY.

gøy med 19 fps eller :!:

 

Vurdert å skru ned grafikken ?

hehe det der var litt ille da, ligger på ca 30 fps til vanlig, men det er ikke noe ille synes jeg for man beveger seg ganske sakte osv. men jeg har altså xfx 6600gt agp, overklokka, amd 3200+ S939 @2.1, og 1024MB OCZ DC DDR PC3200. da synes jeg jeg burdefått litt bedre fps. kjører spillet på high med SM1.1. i 1024x768.

1024x 768 og sm 1.1? Koffø bruke du ikkje sm 3 då? har samme skjermkort eg. og har sm 3, 1024 x 768 og alt på det høgaste, går som smurt...

Lenke til kommentar
det er brett nr 4 tror jeg når strømmen går i NY.

gøy med 19 fps eller :!:

 

Vurdert å skru ned grafikken ?

hehe det der var litt ille da, ligger på ca 30 fps til vanlig, men det er ikke noe ille synes jeg for man beveger seg ganske sakte osv. men jeg har altså xfx 6600gt agp, overklokka, amd 3200+ S939 @2.1, og 1024MB OCZ DC DDR PC3200. da synes jeg jeg burdefått litt bedre fps. kjører spillet på high med SM1.1. i 1024x768.

1024x 768 og sm 1.1? Koffø bruke du ikkje sm 3 då? har samme skjermkort eg. og har sm 3, 1024 x 768 og alt på det høgaste, går som smurt...

Nei hvorfor tror du ? ! ? kanskje for det gikk enda dårligere da.

Lenke til kommentar
det er brett nr 4 tror jeg når strømmen går i NY.

gøy med 19 fps eller :!:

 

Vurdert å skru ned grafikken ?

hehe det der var litt ille da, ligger på ca 30 fps til vanlig, men det er ikke noe ille synes jeg for man beveger seg ganske sakte osv. men jeg har altså xfx 6600gt agp, overklokka, amd 3200+ S939 @2.1, og 1024MB OCZ DC DDR PC3200. da synes jeg jeg burdefått litt bedre fps. kjører spillet på high med SM1.1. i 1024x768.

1024x 768 og sm 1.1? Koffø bruke du ikkje sm 3 då? har samme skjermkort eg. og har sm 3, 1024 x 768 og alt på det høgaste, går som smurt...

Nei hvorfor tror du ? ! ? kanskje for det gikk enda dårligere da.

Det skjønte eg jo, men eg skjønne ikkje koffø det går så dårlig, med den hardwaren, den er mykje bedre den enn min.

 

jaja. Det er da fortsatt eit supert spel :thumbup:

Endret av TumTum
Lenke til kommentar
det er brett nr 4 tror jeg når strømmen går i NY.

gøy med 19 fps eller :!:

 

Vurdert å skru ned grafikken ?

hehe det der var litt ille da, ligger på ca 30 fps til vanlig, men det er ikke noe ille synes jeg for man beveger seg ganske sakte osv. men jeg har altså xfx 6600gt agp, overklokka, amd 3200+ S939 @2.1, og 1024MB OCZ DC DDR PC3200. da synes jeg jeg burdefått litt bedre fps. kjører spillet på high med SM1.1. i 1024x768.

1024x 768 og sm 1.1? Koffø bruke du ikkje sm 3 då? har samme skjermkort eg. og har sm 3, 1024 x 768 og alt på det høgaste, går som smurt...

Nei hvorfor tror du ? ! ? kanskje for det gikk enda dårligere da.

Det skjønte eg jo, men eg skjønne ikkje koffø det går så dårlig, med den hardwaren, den er mykje bedre den enn min.

 

jaja. Det er da fortsatt eit supert spel :thumbup:

ja det lurer jeg veldig på og. på vedlagt bilde følger settings. nå har jeg forandret litt på det men får ikke noe særlig mer enn 35-40 fps ca. :cry: la akkurat inn 71.84, kjørte 71.90 før. men fikk ikke noe bedre fps.

post-184-1112970710_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Har ikke lest gjennom tråden så det kan tenkes noen har nevnt dette allerede, menmen.

 

MULIG SPOILER

 

 

 

 

Har dere lagt merke til at når du spiller coop i korea og får dere en samtale med Sam Fisher? Sam henter tak i en soldat fra den koreanske hæren for å få litt info som de to splinter cellene trenger i coop. Ekstra morsomt når du har spilt brettet på både solo og coop, for da får du samtalen fra begge sider, etter min mening var dette et av de beste øyeblikkene :D

 

Elsket også den fantastiske klisjèen "God forgive me" :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...