Gå til innhold

Den store Splinter Cell Chaos Theory tråden!


Anbefalte innlegg

Har de som ikke får til Coop åpnet alle portene? De som står på side 15 og side 19 i SCCT manualen?

Jeg hadde store problemer med coop, intil i går, da funka det helt fint, spillte alle fire oppdragene uten en eneste feil, etter å ha fulgt noen av disse rådene: COOP Hjelp

 

Men de rådene jeg tror funker best, som står i linken over er:

 

1. Ikke bruk Alt + Tab så lenge spillet har starta.

2. Når du lager en server, ikke sett passord på den.

3. Når dere begynner å spille, stå helt i ro, ikke rør på noen verdens ting før Lambert er ferdig med briefingen sin, Da får maskinene litt tid på seg til å loade skikkelig. og vist det kommer noen lagg i større grad. STOPP! stå i ro i noen sekunder før dere fortsetter.

4. Blir dere disconnecta lukker begge parter SCCT helt og starter spillet på nytt

5. Det hjelper kanskje litt vist begge parter skrur ned grafikken også, kanskje det blir liitt mindre lagg. Litt her og litt der gir mye ;)

 

Vet ikke om det hjelper, men det funka som sagt helt perfekt for meg i går. Skal spille igjen i dag :D

 

Vist det er noen som prøver dette, og får det til. si i fra. så flere folk blir oppmerksom på at det fungerer.

Endret av TumTum
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

*Spoiler warn!*

 

Marker tekst for å lese.

 

------------------

På nest siste level, der du møter Douglas Shetland og han og Sam har pistolene rettet mot hodene til hverandre - skjer det noe hvis du ikke skyter Shetland?

------------------

 

/end

Endret av Laman
Lenke til kommentar
*Spoiler warn!*

 

Marker tekst for å lese.

 

------------------

På nest siste level, der du møter Douglas Shetland og han og Sam har pistolene rettet mot hodene til hverandre - skjer det noe hvis du ikke skyter Shetland?

------------------

 

/end

SPOLIER:

Det eneste som skjer hvis du trykker E (dermed velger å legge pistolen i hylsen) så vil Shetland prøve å skyte Sam men da trekker Sam frem kniven sin før Shetland i det hele tatt klarer å trekke på avrtrekkeren. Shetland lurer deg til å trekke pistolen i hylsen ved at han selv legger vekk pistolen men Fisher er jo så rask til å lese tanker :cool:

 

SPOILER:

Lenke til kommentar
*Spoiler warn!*

 

Marker tekst for å lese.

 

------------------

På nest siste level, der du møter Douglas Shetland og han og Sam har pistolene rettet mot hodene til hverandre - skjer det noe hvis du ikke skyter Shetland?

------------------

 

/end

Hmm.. så jeg har kommet til siste level allerede :( (satt visst for lenge i går)

 

Jaja godt spill er det, får sjekke ut coop etterhvert da... om jeg får det til å fungere :)

Lenke til kommentar
Hmm.. så jeg har kommet til siste level allerede  (satt visst for lenge i går)

 

Spillet er egentlig kort hvis du tenker på det. Det er 10 levels til sammen og hvis man i gjennomsnittet bruker en time per level så er spillet overstått i løpet av 10 timer. ;)

Lenke til kommentar
Hmm.. så jeg har kommet til siste level allerede  (satt visst for lenge i går)

 

Spillet er egentlig kort hvis du tenker på det. Det er 10 levels til sammen og hvis man i gjennomsnittet bruker en time per level så er spillet overstått i løpet av 10 timer. ;)

Trodde det var 11 levels jeg... Bruker som regel rundt 1 time pr. level ja. Historien tok så av etter 4-5 level at jeg bare måtte fortsette. Dette er uten tvil det beste SC spillet til nå!

Lenke til kommentar
Hmm.. så jeg har kommet til siste level allerede  (satt visst for lenge i går)

 

Spillet er egentlig kort hvis du tenker på det. Det er 10 levels til sammen og hvis man i gjennomsnittet bruker en time per level så er spillet overstått i løpet av 10 timer. ;)

Trodde det var 11 levels jeg... Bruker som regel rundt 1 time pr. level ja. Historien tok så av etter 4-5 level at jeg bare måtte fortsette. Dette er uten tvil det beste SC spillet til nå!

i manual boken står det 11.. men det er bare 10

Lenke til kommentar
Hmm.. så jeg har kommet til siste level allerede  (satt visst for lenge i går)

 

Spillet er egentlig kort hvis du tenker på det. Det er 10 levels til sammen og hvis man i gjennomsnittet bruker en time per level så er spillet overstått i løpet av 10 timer. ;)

Trodde det var 11 levels jeg... Bruker som regel rundt 1 time pr. level ja. Historien tok så av etter 4-5 level at jeg bare måtte fortsette. Dette er uten tvil det beste SC spillet til nå!

i manual boken står det 11.. men det er bare 10

Kansje det kan bety at det er mulig å unlocke et nytt brett?

Lenke til kommentar

Nope det er 10 levels pga levelen "Seoul 1" og "Seoul 2" regnes som en level i spillet. "Seoul 1" er jo så kort at det ikke engang kan kalles for en level uansett. :)

 

EDIT: Det som er vist er at Splinter Cell 4 kommer. Når det kommer er uvist men så er det like greit. SC3 fortjener et par rundganger uansett spørr du meg. Er enig med TCi at det er det beste spillet i serien og at historien denne gangen virkelig tok av. :love:

Endret av Wooho
Lenke til kommentar

Trenger hjelp av de som har rundet spillet :whistle:

 

Spoiler warn:

 

-----------------------------

Er på displace nå, men jeg finner ikke ut hvor jeg skal.. Har fulgt veien hvor det går an å gå og kommet til den serveren som er objectivet. også i samme rom er det en sånn luftsjakt man kan krabbe inn og det gjorde jeg.. når man da er inne i der så er det enten venstre eller høyre man kan velge mellom inni sjakten.. tar man til venstre kommer man tilbake der hvor man har vært allerede, men tar man til høyre kan man klatre ned et tau og kommer ned til et sted hvor det er masse store vinduer langs den ene veggen.. jeg fant altså en "switch" og da kom rommet innenfor vinduene til synlighet (gardiner trekkes for eller liknende".. etter dette har jeg åltså ikke kommet lengre og jeg finner ikke ut hvor jeg skal nå og det irriterer meg kraftig.. noen som kan hjelpe meg?? -----------------------------

Lenke til kommentar

Spoiler

------------

Du må hente dataalgorytmen før du kan accessere serveren i den "grønne" sjakten. Slet litt der selv. Bruk den avlyttertingen til å hacket kofferten som den personen bærer på. Han befinner seg i "datarommet". Når du har lastet ned algorytmen så stikk og bruk den på serveren i sjakten.

------------

/spoiler

 

Håper det hjelper.

Lenke til kommentar
Det er en ting ved Spilnter Cell spillene jeg synes ser forferdelig rart ut, de tre grønne lysene midt i tryne på Sam, fienden ser ikke de tre lysene :)

Det er vel for at hovedpersonen skal ha noe som man kan gjennkjenne han på. Lit kjedelig hvis han ikke hadde noen særtrekk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...