Gå til innhold

Den store Splinter Cell Chaos Theory tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Etter det jeg har forstått og lest så er det det eneste Tom Clancey har med Splinter Cell spillene å gjøre er å godkjenne den eventuelle historien som skal omhandles i spillet. ;) Ellers har Ubisoft frie tøyler til å gjøre hva de vil ellers. :)

Det stemmer. "Tom Clancey" bare kvalitetssikrer tittelen.

Lenke til kommentar
Er helt ny innen Splinter Cell spillene, og kan kalles amatør. Det jeg lurer på er på lighthouse-brettet, hvordan jeg kommer meg videre etter at han jeg skulle redde er død, inne på torturrommet?

Innerst i rommet der er det en inngang til neste del av brettet...

Lenke til kommentar

hehe..ja det er nok sikkert opplagt...får lære meg å kikke litt nøyere etter!

Takk for en strålende tegning, nå skal jeg hjem, og det blir ikke som min samboer tror i kveld, tapetsering, i kveld er det mer Splinter Cell. Tipper hun begyner å angre på at hun kjøpte PS2 i julegave til meg;)

Lenke til kommentar

Når det gjelder Tom Clancy sitt navn er det kun med som et "bevis" på kvalitet. men Tomhas L Clancy som han egentli heter :p har hatt en liten finger med i spillet tror jeg. men bare helt i starten av SC1, Han var veldig i mot "googlene" som sam har nå, for Tom C mente at det var helt umulig å ha to "vision modes" i samme brille, men Ubi gjorde nok som de ville..

Lenke til kommentar

det er vel samme patch som kom ut når spillet ble sluppet?

 

med andre ord, så fikser den ikke det som mest sansyling er det største problemet (for meg, og sikkert mangen andre) i coop, at både server og klient blir disconnected.

Endret av TRS
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...