Gå til innhold

Den store Splinter Cell Chaos Theory tråden!


Anbefalte innlegg

Venstre museknapp så slår du bare personen så de besvimer, med høyre så bruker du kniven.

Med venstre så spraker jeg han i ryggen eller noe og med høyre så ser det ut som jeg kveler fyren bare, men nå har ikke jeg sett så godt etter da, kan godt hendte det er kniven han presser inn i halsen på fyren :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den hvor det ser ut som om du sparker fyren i ryggen kjører du kniven opp i han med kneet og dreper han. Den andre kveler du folk så de besvimer.

Pleier ikke å drepe de jeg grabber, tror det bråker litt mer. Men det var en fyr som sa at jeg ikke torte å møte han i en vanlig kamp, så han pælma vi over rekkverket. Det var gøy...

 

PS: splinter cell hører hjemme på konsoll

Endret av DurinVIII
Lenke til kommentar
fikk 74% på første brett, hadde drept 12 mennesker og hadde gjort 2 ja hva heter det? de ble ikke drept værtfall.

Men det jeg ikke skjønner helt, hva er forskjellen på om jeg trykker venstre og høyre museklikk når jeg har grabbet en fyr? og er det mulig å bruke kniven jeg holder mot strupen til drepe de med? og er det noen som vet når jeg kan ta ibruk den elektro saken på pistolen som kan disable elektroniske saker lys og sånt?

Når du graber en person så hvis du høyreklikker så knekker du ryggen på dem. Mens du ved å høyreklikke bare slår dem ut i svime. Ang det med kniven har jeg ikke fått til når Sam holder en person så har jeg ikke (eller går det ikke an) klart å kjære strupen over vaktene. Men hvia du går mot en vakt og høyreklikker så alt avhengig av hvilken posisjon du har så vil Sam enten stikke vakten med kniv eller kjære strupen. :D Det beste jeg har fått ved å ende en mission var 98% og det dårligste 91%. Hvis du gjør alle de missions du har blitt bedt om pluss ikke dreper en eneste vakt men får info av dem før du setter dem i svime så vil man klare å få en god overall, ved endt mission. :thumbup:

 

tror jeg skrev feil for det virker som jeg dreper dem uansett hvilken museknapp jeg trykker. hva må jeg gjøre for å få dem til å besvime ? får litt bedre % av det vet jeg :p

 

Du bruker venstre musetast for å slå vaktene i svime. Det ser ut som om Sam kvæler de det gjør han også men bare nok til at de mister bevistheten. Hvis du ikke tror meg så bare vent til Lambert sier til deg: "Sam det er sivile folk i nærheten så prøv å ikke drep noen". Nå går du bort til en sivil person graber dem og venstrekilkker så vil personen besvimme. Så tar du pistolen og skyter den besvimte personen i hodet. Da vil Lamber si ": Sam hva i guds navn er det du driver med". Ergo sam har ikke drept personen ved at du venstreklikker musetasten. :)

Endret av Wooho
Lenke til kommentar

en annen måte å få de besvimt på er: (dette har jeg kun gjort en gang selv... elelr dreper man med den kanskje?)

 

Grabbe en soldat.. men FØR du har grabbet han helt trykk venstre musknapp )tror det var venstre) da slår han til terroristen i tinningen slik at han enten dør eller besvimer..

 

har kun testet dette en gang.. men det ar artig. :D

 

ikke sikker, men jeg gjorde det på et brett der man IKKE kunne drepe noen, slik at det er ikke sikkert at det går på "vanlige" brett.. not sure

Lenke til kommentar
fikk 74% på første brett, hadde drept 12 mennesker og hadde gjort 2 ja hva heter det? de ble ikke drept værtfall.

Men det jeg ikke skjønner helt, hva er forskjellen på om jeg trykker venstre og høyre museklikk når jeg har grabbet en fyr? og er det mulig å bruke kniven jeg holder mot strupen til drepe de med? og er det noen som vet når jeg kan ta ibruk den elektro saken på pistolen som kan disable elektroniske saker lys og sånt?

Når du graber en person så hvis du høyreklikker så knekker du ryggen på dem. Mens du ved å høyreklikke bare slår dem ut i svime. Ang det med kniven har jeg ikke fått til når Sam holder en person så har jeg ikke (eller går det ikke an) klart å kjære strupen over vaktene. Men hvia du går mot en vakt og høyreklikker så alt avhengig av hvilken posisjon du har så vil Sam enten stikke vakten med kniv eller kjære strupen. :D Det beste jeg har fått ved å ende en mission var 98% og det dårligste 91%. Hvis du gjør alle de missions du har blitt bedt om pluss ikke dreper en eneste vakt men får info av dem før du setter dem i svime så vil man klare å få en god overall, ved endt mission. :thumbup:

 

tror jeg skrev feil for det virker som jeg dreper dem uansett hvilken museknapp jeg trykker. hva må jeg gjøre for å få dem til å besvime ? får litt bedre % av det vet jeg :p

 

Du bruker venstre musetast for å slå vaktene i svime. Det ser ut som om Sam kvæler de det gjør han også men bare nok til at de mister bevistheten. Hvis du ikke tror meg så bare vent til Lambert sier til deg: "Sam det er sivile folk i nærheten så prøv å ikke drep noen". Nå går du bort til en sivil person graber dem og venstrekilkker så vil personen besvimme. Så tar du pistolen og skyter den besvimte personen i hodet. Da vil Lamber si ": Sam hva i guds navn er det du driver med". Ergo sam har ikke drept personen ved at du venstreklikker musetasten. :)

Men hvorfor synes de ikke på heatvision etter at man har brukt venstre museknapp hvis de enda lever ?

Lenke til kommentar

Jup da ble jeg også feridg med spillet var konge gamplay og historien var veldig engasjerende med en del tvister. :) Så, så jeg på menyen Extras og så at Splinter Cell The Movie kommer, WHF, de skal være gode skribenter i Hollywood for å klare å lage en film ut av dette altså. ;)

Lenke til kommentar

trenger litt hjelp lol... gikk igjennom spillet dagen etter det kom.. å har startet på nytt... bare vanskeligere.. er på båt missionen.. har tatt alle oppdrag unntat dette "bill" oppdrage.. i følge kartet skal jeg under midten av båten ganske langt fram...

 

hvordan kommer jeg dit ? har leitet i mange timer!.. lol.. husker det rett å slett ikke hvor jeg skal :p

Lenke til kommentar
Jup da ble jeg også feridg med spillet var konge gamplay og historien var veldig engasjerende med en del tvister. :) Så, så jeg på menyen Extras og så at Splinter Cell The Movie kommer, WHF, de skal være gode skribenter i Hollywood for å klare å lage en film ut av dette altså. ;)

Splinter Cell er vel laget etter Tom Clancy bøker? Filemen blir kanskje laget etter en av bøkene.

Lenke til kommentar
hvor kommer jeg opp i andre etasje ? ? tror jeg skal spelle litt mer og sjekke om jeg finner det ut.

Du vet den retinal scaneren som du bruker den vakten som sov til å opne for deg? Du skal bruke den døren på motsat side av retinal scanneren. Du går inn den døren så er det tre dører i det rommet du kommer inn i så går du til den døren som er rett frem og vips så skal det være noen trapper. Anbefaler deg forresten å bruke kartet i din Opsat hvis du er i tvil hvor du skal gå videre. :)

Lenke til kommentar
trenger litt hjelp lol... gikk igjennom spillet dagen etter det kom.. å har startet på nytt... bare vanskeligere.. er på båt missionen.. har tatt alle oppdrag unntat dette "bill" oppdrage.. i følge kartet skal jeg under midten av båten ganske langt fram...

 

hvordan kommer jeg dit ? har leitet i mange timer!.. lol.. husker det rett å slett ikke hvor jeg skal :p

der fatn jeg det vett :p nå kommer min favoritt mission.. bankran :D

Lenke til kommentar
Jup da ble jeg også feridg med spillet var konge gamplay og historien var veldig engasjerende med en del tvister. :)  Så, så jeg på menyen Extras og så at Splinter Cell The Movie kommer, WHF, de skal være gode skribenter i Hollywood for å klare å lage en film ut av dette altså. ;)

Splinter Cell er vel laget etter Tom Clancy bøker? Filemen blir kanskje laget etter en av bøkene.

Det rare er at Splinter Cell heter; Tom Clancy's Splinter Cell. Men Tom Clancy har ingenting med splinter cell å gjøre. Boka Splinter Cell ble skrevet av en som heter David Michaels eller noe sånt, og boka kom høsten 2004 tror jeg, lenge etter at splinter Cell 1, og Splinter Cell Pandora Tomorrow kom ut.. Litt Rart :p

Har ikke lest denne boka enda,.. kanksje jeg brude :p, men vist Filmen blir laget etter denne boka er det jo litt dumt å lese den først, så se filmen,, heller omvendt...

 

Fant et bilde av boka...

0425201686.01.LZZZZZZZ.jpg

Endret av TumTum
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...