Gå til innhold

Den store Splinter Cell Chaos Theory tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke dødd en eneste gang jeg.. :whistle: Men så har jeg på "Normal" også da.. Hvilken vanskelighetsgrad er dere på? Spiller på "Normal" fordi jeg er litt newbie.. Har bare spilt 1'ern litt.. :yes:

Men dette spillet er utrolig bra!! Holder på med penthouse-mission nå! :w00t: Virkelig et pluss at alle banene er så forskjellige :D bl.a. museum, skip, penthouse m.m

Et av de beste spillene jeg har spilt i allefall! :love:

Lenke til kommentar

Spiller på normal jeg å, og jeg har død de 2 gangene fordi jeg var litt uoppmerksom, men man lærer av sine feil så jeg skal ikke dø noen fler ganger på dette brettet her værtfall, det er også deilig og ta det med ro tenkte nøye over hvordan du har lyst til å drepe han og han fyren der osv... veldig artig det ^^

Lenke til kommentar
lol jeg brukte 1.2 timer bare på lighthouse missionet :p kose seg med spellet vett :p

Du er ikke den eneste jeg bruker selv omkring en og en halv time per brett. Da får man 100%. :yes:

Jeg bruker bare 30 min. - 1 time jeg... Pleier å få ca. 40% :roll:

Bare jeg greier banen og kommer videre er jeg fornøyd, bryr meg ikke om hvor mange prosent jeg får...

:)

Lenke til kommentar
Jeg bruker bare 30 min. - 1 time jeg... Pleier å få ca. 40% :roll:

du mister 2% for hver person du dreper (iallefall på første bane), så istedenfor å kaste dem over rekkverket så kan det være en idé og bare legge dem fra seg når du tar en silent takedown med "grab character".

Lenke til kommentar
Jeg bruker bare 30 min. - 1 time jeg... Pleier å få ca. 40% :roll:

du mister 2% for hver person du dreper (iallefall på første bane), så istedenfor å kaste dem over rekkverket så kan det være en idé og bare legge dem fra seg når du tar en silent takedown med "grab character".

men det er mindre kult :p

 

artig og slenge dem over rekkverk osv :p

Lenke til kommentar

fikk 74% på første brett, hadde drept 12 mennesker og hadde gjort 2 ja hva heter det? de ble ikke drept værtfall.

Men det jeg ikke skjønner helt, hva er forskjellen på om jeg trykker venstre og høyre museklikk når jeg har grabbet en fyr? og er det mulig å bruke kniven jeg holder mot strupen til drepe de med? og er det noen som vet når jeg kan ta ibruk den elektro saken på pistolen som kan disable elektroniske saker lys og sånt?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...