Gå til innhold

Den store Splinter Cell Chaos Theory tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå har jeg ikke vært borti 2ern en gang så jeg vil nok ikke se stort tenker jeg, men uansett, spillet installeres nå  :D

det er stor forskjell fra gfx'en til 2'ern (PT) å CT ;)

 

 

edit:leif

Ja, ser vel sikkert forskjell da :p gleder meg til å få testa spillet nå, er bare denen 77mb patchen som stopper meg, har ikke en så alt for bra linje... men den kommer ned :)

Endret av ToxicMan
Lenke til kommentar
Hmmm, er noe alvorli gale da ja. jaja, Håper Ubi kanskje finer ut av det og fixer  det. Men har du oppdater med patchen? der stod det noe om at noe var fixa i Coop i Lan

har prøvd med patch ja (prøvde ikke co-op uten), og tror ikke jeg gidder å reinstallere for å prøve uten, da det burde normalt fungere bedre med en patch enn uten.

 

Ellers så er spillet konge, er bedre enn de 2 første og det sier jo litt i seg selv.

Endret av TRS
Lenke til kommentar
Masse problemer med MP på SC CT på pc ser jeg...... :hmm:

Jammen godt at jeg har Xbox og Xbox- Live da!! :w00t:

 

btw: COOP modusen er genial! ;)

Hmmm, esj, så Xbox funker fint ja... Hmm rart. Jaja, satser på at ubi fixer det, det var mye tull med versus i PT og men det fixa ubi..til slutt, Har fått spillt Coop ca 10 min og ja den er helt utroli tøff :D

 

Spesilet alle de forskjellige "movsene" som man kan gjøre i lag. Genialt!

Lenke til kommentar

Går det an å skjære over strupen til terroristene når du holder rundt de?

Har bare fått til å kvele dem eller å slå dem i ryggen (eller no sånt).... :hmm:

Har xbox, så hvis noen som har det samme vet hvordan man gjør det (hvis det går an) hadde det vært fint hvis dere kunne si ifra.. :)

Lenke til kommentar
Går det an å skjære over strupen til terroristene når du holder rundt de?

Har bare fått til å kvele dem eller å slå dem i ryggen (eller no sånt).... :hmm:

Har xbox, så hvis noen som har det samme vet hvordan man gjør det (hvis det går an) hadde det vært fint hvis dere kunne si ifra.. :)

håper da det..

 

ot: du burde nok skaffe deg litt mindre signatur JulianR..max 4linjer vettu :roll:

Lenke til kommentar

He he det var vist noe som skulle skje uansett. :) Var egentlig noe nytt i SC serien pga aldri har 2 viktige Primary Objectives blitt canselert før. Så ble egentlig litt overrasket at det ikke stod Mission Over. Men fikk et lite hjertestopp akkurat i det øyebliket Lambert sa "My God Fisher" Da tankte jeg shaise nå er jeg in deep shit. :!:

post-184-1112532606_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...