Gå til innhold

Den store Splinter Cell Chaos Theory tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Yup da var min kopi av spillet også i boks. :) Skal spille det i morgen men har instalert det. Andre utenom meg som synes at den cd-key løsningen var litt herpa. Var litt drit å ha klistra den på DVD`en da men ellers konge at spillet kom på DVD :) Noen av dere som har prøvd ut online delen. Håper ikke at grafikken blir kraftig nedgradert på online delen av spillet ;)

For det første den var ikkje klistra. For det andre syns eg det var litt smart for da har du cd-key på cden. Så da mister du ikkje cd-key vis du mister den "katalogen". :)

Lenke til kommentar
Har ikke lest igjennom hele tråden så det kan godt hende at dette spørsmålet er stilt før og svart på.

Så jeg lurer på hvordan online muligheten på pc versjonen er? kunne noen forklart dette til meg?

Det er 2 MP moduser..

 

den ene er COOP (som er VELDIG buggete akkurat nå.. venter på ny patch)

 

så har du

 

Versus (2spies vs 2 mercs, der man skal gjøre forskjellige oppdrag osv...)

 

:)

Lenke til kommentar
den ene er COOP (som er VELDIG buggete akkurat nå.. venter på ny patch)

sikker på at det er bug da? her står det at det er masse porter i routeren som må åpnes..

 

edit:

Og nei det er ikke en BUG som gjør at multiplayer ikke funker. LES FOR GUDS SKYLD README FILA.

 

I readme fila så står det en horde med porter du er NØDT til å åpne hvis du er bak en router. Det er ikke spillet sitt skyld, det er rett og slett din ISP sin feil

 

Åpne dem og så funker det dødsbra  Aldri hatt problemer jeg.

Endret av erlendru
Lenke til kommentar
den ene er COOP (som er VELDIG buggete akkurat nå.. venter på ny patch)

sikker på at det er bug da? her står det at det er masse porter i routeren som må åpnes..

har åpnet de alle.. kommer inn en gang i blant.. men ikke alltid

 

Noen bugs:

 

-Vanskelig og komme inn som sagt.

-Blir disconnected HELE tiden inni spillet.. (alle har dette problemet)

-VELDIG dårelig framerate i motsetning til Sp.. mange anser dette som en netcode bug

 

 

dette er de 3 mest omtalte buggene

 

edit: hvis jeg da har åpnet de riktig... men ellers har du nå de 2 andre 'buggene'

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar

good, da stikker jeg å skaffer meg det, gleder meg til å få testa det, er også veldig nysjerrig på online delen, siden jeg aldri fikk testa 2ern.

 

Edit: Pc versjon er det jeg skal ha, regner med at den er lik som Xbox versjonen.

Endret av ToxicMan
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...