Elendil Skrevet 2. april 2005 Rapporter Del Skrevet 2. april 2005 Det er svinbra ja. Har fått det no. Men den der buggen er irriterande. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. april 2005 Rapporter Del Skrevet 2. april 2005 (endret) ok, skal jeg kjøpe det på elkjøp nå for 349,- eller ikke? tror nok jeg gjør det ass, fikk svinbra karakterer. hvis dem har fått det der du bor så.. zefler: åssen bug da? Endret 2. april 2005 av erlendru Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 2. april 2005 Rapporter Del Skrevet 2. april 2005 Yup da var min kopi av spillet også i boks. Skal spille det i morgen men har instalert det. Andre utenom meg som synes at den cd-key løsningen var litt herpa. Var litt drit å ha klistra den på DVD`en da men ellers konge at spillet kom på DVD Noen av dere som har prøvd ut online delen. Håper ikke at grafikken blir kraftig nedgradert på online delen av spillet For det første den var ikkje klistra. For det andre syns eg det var litt smart for da har du cd-key på cden. Så da mister du ikkje cd-key vis du mister den "katalogen". Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 2. april 2005 Rapporter Del Skrevet 2. april 2005 men cd keyen er vel den som står på manualen? for det står en kode på dvd en og en på manualen.. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 2. april 2005 Rapporter Del Skrevet 2. april 2005 installasjonskoden er på cd'en MP keyen er den i manualen Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 2. april 2005 Rapporter Del Skrevet 2. april 2005 (endret) men jeg har lagt det inn og har ikke blitt spørt om noen kode jeg EDIT fikk nå melding om at jeg må boote da får jeg kanskje spørsmål om den etter at jeg har boota.. Endret 2. april 2005 av 2mass Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 2. april 2005 Rapporter Del Skrevet 2. april 2005 Har ikke lest igjennom hele tråden så det kan godt hende at dette spørsmålet er stilt før og svart på. Så jeg lurer på hvordan online muligheten på pc versjonen er? kunne noen forklart dette til meg? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 2. april 2005 Rapporter Del Skrevet 2. april 2005 Har ikke lest igjennom hele tråden så det kan godt hende at dette spørsmålet er stilt før og svart på.Så jeg lurer på hvordan online muligheten på pc versjonen er? kunne noen forklart dette til meg? Det er 2 MP moduser.. den ene er COOP (som er VELDIG buggete akkurat nå.. venter på ny patch) så har du Versus (2spies vs 2 mercs, der man skal gjøre forskjellige oppdrag osv...) Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. april 2005 Rapporter Del Skrevet 2. april 2005 (endret) den ene er COOP (som er VELDIG buggete akkurat nå.. venter på ny patch) sikker på at det er bug da? her står det at det er masse porter i routeren som må åpnes.. edit: Og nei det er ikke en BUG som gjør at multiplayer ikke funker. LES FOR GUDS SKYLD README FILA. I readme fila så står det en horde med porter du er NØDT til å åpne hvis du er bak en router. Det er ikke spillet sitt skyld, det er rett og slett din ISP sin feil Åpne dem og så funker det dødsbra Aldri hatt problemer jeg. Endret 2. april 2005 av erlendru Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 2. april 2005 Rapporter Del Skrevet 2. april 2005 men jeg har lagt det inn og har ikke blitt spørt om noen kode jeg EDIT fikk nå melding om at jeg må boote da får jeg kanskje spørsmål om den etter at jeg har boota.. Det var det eg fekk. Installasjonen tulla seg. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 2. april 2005 Rapporter Del Skrevet 2. april 2005 (endret) den ene er COOP (som er VELDIG buggete akkurat nå.. venter på ny patch) sikker på at det er bug da? her står det at det er masse porter i routeren som må åpnes.. har åpnet de alle.. kommer inn en gang i blant.. men ikke alltid Noen bugs: -Vanskelig og komme inn som sagt. -Blir disconnected HELE tiden inni spillet.. (alle har dette problemet) -VELDIG dårelig framerate i motsetning til Sp.. mange anser dette som en netcode bug dette er de 3 mest omtalte buggene edit: hvis jeg da har åpnet de riktig... men ellers har du nå de 2 andre 'buggene' Endret 2. april 2005 av *Magnus* Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 2. april 2005 Rapporter Del Skrevet 2. april 2005 men cd keyen er vel den som står på manualen? for det står en kode på dvd en og en på manualen.. Hehe eg og oppdaga det i stad. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 2. april 2005 Rapporter Del Skrevet 2. april 2005 Eg visste ikkje at Sam likte Airwaves. *sitte å plystre i bergene i første level* Lenke til kommentar
Fogga Skrevet 2. april 2005 Rapporter Del Skrevet 2. april 2005 (endret) http://www.fileplanet.com/151844/150000/fi...1.01-[European] Endret 2. april 2005 av Fogga Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 2. april 2005 Rapporter Del Skrevet 2. april 2005 http://www.fileplanet.com/151844/150000/fi...1.01-[European] vet.. men det er like buggete med den.. venter på 1.02 Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 2. april 2005 Rapporter Del Skrevet 2. april 2005 (endret) Spillet er verdt å skaffe seg? tenker på å dra å kjøpe meg det nå... Edit: Etter hva jeg har lest i annmeldelser osv.. så ser det sånn ut værtfall, og ja jeg digga 1ern, 2ern prøvde jeg aldri... Endret 2. april 2005 av ToxicMan Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 2. april 2005 Rapporter Del Skrevet 2. april 2005 77MB patch så klarte de enda ikke å fikse det :!: Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 2. april 2005 Rapporter Del Skrevet 2. april 2005 Spillet er verdt å skaffe seg? tenker på å dra å kjøpe meg det nå... Edit: Etter hva jeg har lest i annmeldelser osv.. så ser det sånn ut værtfall, og ja jeg digga 1ern, 2ern prøvde jeg aldri... JA! det er vært å kjøpe! best SC spillet Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 2. april 2005 Rapporter Del Skrevet 2. april 2005 (endret) good, da stikker jeg å skaffer meg det, gleder meg til å få testa det, er også veldig nysjerrig på online delen, siden jeg aldri fikk testa 2ern. Edit: Pc versjon er det jeg skal ha, regner med at den er lik som Xbox versjonen. Endret 2. april 2005 av ToxicMan Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 2. april 2005 Rapporter Del Skrevet 2. april 2005 Ja men PC har bedre graffik logisk nok. Du blir med å spiller multi da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg