*Magnus* Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 noen som har lest den? er den bra isaf? Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Hvis den er bra tror jeg at jeg kjøper den ass!! Er ikke akkurat en leseløve, men når den handler om Sam Fisher kan man gjøre et unntak! Lenke til kommentar
Tahiro Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Du sier Tom Clancy ikke har noe med Splinter Cell å gjøre så poster du ett svært bilde hvor det står Tom Clancy`s Splinter Cell >_< erm ok sier jeg bare :O Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Tom Clancy MÅ jo ha noe med Splinter Cell å gjøre, kanskje han skrev en bok som handlet om Sam Fisher, men ikke som ikke het Splinter Cell? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 det kan jo være fordi Ubi har rettighetene til Tom Clancy varemerket eller noe sånt da. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Jeg fikk tak i PC versjonen i dag. Var egentlig ute etter Resident Evil 4 for GC, men den kommer ikke før slutten av måneden. Da måtte jeg bare ha noe å kose meg med imens Har kommet til Penthouse banen, rundt halveis. Genialt spill! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 er akkurat der jeg og, utrolig bra spill syns jeg. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Etter det jeg har forstått og lest så er det det eneste Tom Clancey har med Splinter Cell spillene å gjøre er å godkjenne den eventuelle historien som skal omhandles i spillet. Ellers har Ubisoft frie tøyler til å gjøre hva de vil ellers. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Etter det jeg har forstått og lest så er det det eneste Tom Clancey har med Splinter Cell spillene å gjøre er å godkjenne den eventuelle historien som skal omhandles i spillet. Ellers har Ubisoft frie tøyler til å gjøre hva de vil ellers. Det stemmer. "Tom Clancey" bare kvalitetssikrer tittelen. Lenke til kommentar
lambda Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Er helt ny innen Splinter Cell spillene, og kan kalles amatør. Det jeg lurer på er på lighthouse-brettet, hvordan jeg kommer meg videre etter at han jeg skulle redde er død, inne på torturrommet? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Er helt ny innen Splinter Cell spillene, og kan kalles amatør. Det jeg lurer på er på lighthouse-brettet, hvordan jeg kommer meg videre etter at han jeg skulle redde er død, inne på torturrommet? Innerst i rommet der er det en inngang til neste del av brettet... Lenke til kommentar
lambda Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 ok, da får jeg se om jeg finner den da...er den godt gjemt? har nemlig ikke sett noen inngang der tidligere. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 (endret) ok, da får jeg se om jeg finner den da...er den godt gjemt? har nemlig ikke sett noen inngang der tidligere. Men da håper jeg denne litt amatør tegningen viser deg hvor du skal. Fodi det er egentlig opplagt. EDIT: Splinter Cell 4 kommer ut. Bitte litt info finnes her Endret 5. april 2005 av Wooho Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Ang den boka, du kan bestille den på Mao.no. 72,- noen som vet om den er å få kjøpt hos narvesen? for det var 3-6 ukers leverings tid på mao Lenke til kommentar
lambda Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 hehe..ja det er nok sikkert opplagt...får lære meg å kikke litt nøyere etter! Takk for en strålende tegning, nå skal jeg hjem, og det blir ikke som min samboer tror i kveld, tapetsering, i kveld er det mer Splinter Cell. Tipper hun begyner å angre på at hun kjøpte PS2 i julegave til meg;) Lenke til kommentar
TumTum Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Når det gjelder Tom Clancy sitt navn er det kun med som et "bevis" på kvalitet. men Tomhas L Clancy som han egentli heter har hatt en liten finger med i spillet tror jeg. men bare helt i starten av SC1, Han var veldig i mot "googlene" som sam har nå, for Tom C mente at det var helt umulig å ha to "vision modes" i samme brille, men Ubi gjorde nok som de ville.. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Akkurat der hvor han morgenholt henger slet jeg 3 timer med å komme videre også. Jeg så da ikke den j***a gangen bak lyskasteren. Holdt på å gå fra vettet. Sliter med det noen ganger at jeg setter meg fast når det er en gang rett foran nesa mi som jeg ikke ser Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Nå har patchen som alle har ventet på kommet til dere PC-eiere!! Link: http://www.splintercell.com/uk/newspost.php?id=10521 Patchen retter en bunke nettverksproblemer, diverse feil og problemer med spillets profil-system. Patchen er på 75mb. Enjoy!! Lenke til kommentar
TRS Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 (endret) det er vel samme patch som kom ut når spillet ble sluppet? med andre ord, så fikser den ikke det som mest sansyling er det største problemet (for meg, og sikkert mangen andre) i coop, at både server og klient blir disconnected. Endret 5. april 2005 av TRS Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 ja det er den første patchen ja.. håper da det vil komme en nye patch snart som vil fikse coop-problemene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg