Gå til innhold

TRåden om Ken Follett (forfatteren)

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvilken bok du likte best, hvis du ikke har lest, så kan du si hvilken bok du hr lyst til å lese, eller hva du mener om Ken Follett.

Min yndlig:

"Rebecca-koden" nei ikke en kopi av Dan Brown, denne kom LENGE før!

Endret av Rexton
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har kun lest Nålen av Ken Follet, men likte den kjempegodt. Spenningen var til tider uutholdelig, og jeg likte måten det hele ble vinklet sammen på i slutten.

Kunne gjerne tenkt meg å lese mer av Follet. Han skal visst være en kløpper på spenningsromaner, noe Nålen så absolutt beviste. Noen andre bøker av Follet som anbefales?

Lenke til kommentar

nålen, rebecca-koden, nedtelling til null, ok spenningsromaner, men synes det blir jalla når han drar i gang med sex-scenene sine..

han har et par andre åsså som jeg ikke husker navnet på

en som handler om en kommunistisk attentatmann i england rett før ww2,

en som handler om noe opplegg i midtøsten, en som handler om en flytur over atlanteren rett før ww2 (type spion og ung adelsjente og sex og greier)

noen som husker hva disse heter?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
en som handler om en flytur over atlanteren rett før ww2 (type spion og ung adelsjente og sex og greier)

noen som husker hva disse heter?

Jeg tipper at du mener "Fluktens vinger", eller "Hornet Flight" som den heter på orginalspråket.

Har lest en god del Follet-bøker, og den siste - "Hvitt på hvitt" - bør unngås. En skrekkelig skuffende bok, preget av et simpelt rollegalleri og enkle løsninger.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
Follett skrev en roman lagt til Frankrikes motstandsbevegelse under WWII. Noen som husker hva den het? Uansett, det var en veldig god bok. :) Særlig fordi No. også har vært okkupert!

Krigens kaier?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...