Gå til innhold

Ideer til filmprosjekt?

Homme

Anbefalte innlegg

Hei, skal lage en film på skolen, men har ikke anelse om åssen film (kan lage hva vi vil). Noen som kan hjelpe meg med noe ideer?

Tenkte noen innen drama/komedie sjangern..

Edit; en liten følelse av at denne er feilpostet da jeg i etterkant så kategorien; "Filming" så viss den er feilpostet ber jeg en modd flytte den evn. stenge den.

Endret av kolleckio
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
dønn seriøs (og litt dyster kanskje) dokumentar av et totalt useriøst tema

Hardtslående dokumentar om doping i slåballmiljøet eller noe sånt :D

Det er jo bare fantastisk! :lol:

Bygg noe av gammel lego og lag en terror-film ut av det. Funker som hakka møkk!

Lenke til kommentar

vi lagde en temmelig seriøs og dyster dokumentar om slappe ungdom. "ungdommens latskap" heter den. det er vel kanskje ikke et så veldig useriøst tema, men musikken og stemmningen hadde passet like bra i en dokumentar om lemlestrede krigsveteraner...

eller lage en dokumentar alla denne, hvor alt bare er tull, men presenteres som om det er helt seriøst. har ikke sett den filmen da, må få sett den.

Endret av andesam
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg og noen kamerater hadde veldig suksess med en reklamefilm som vi laget! Reklamerte for en soft-gun! Den ble artig, delvis av blemmertene vi gjor og delvis av at han ene fyren hadde på seg dne digre afro'n i en kombinasjon me slik texas-dialekt (fyren er sykt god i engelsk)

Anbefaler reklame!

Lenke til kommentar

noen kamerater av meg lagde en film de kalte "Lunde City" (Lunde=stedet jeg bor). de lagde filmen av stilbilder de tok og satt sammen med tekst. skikkelig artig.. de tok bilder av nedbrente hus og kalte det for ungdomsklubben. De tok også bilder av lunderånerne (gamle folk som kjørte rundt i sentrum med motoriserte rullestoler og samla tomflasker)

Det tok også med "lunde beach". en grusstrand under en bru som består av svanedrit, kjepper, stein, og grass.

Filmen ble ihvertfall veldig morsom! :D

Lenke til kommentar

Sist jeg hadde filmprosjekt, lagde jeg og noen andre en parodi på superhelter... Vi kalte filmen for "Grev Vaffeljern Strikes Back III", der superhelten het Kaptein Dynetrekk, skurken: Grev Vaffeljern og hjelperen hans: Igor og jomfruen i nød het Gry Casandra...

Kaptein Dynetrekk skulle stoppe Grev Vaffeljern fra å skyte opp "vaffeljet'en"(et vaffeljern-formet romskip som skulle sprenge jordkloden) og redde jomfruen i nød, Gry Casandra... Ble faktisk ganske morsom til slutt og vi fikk en femmer på hele prosjektet... :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...