batti64 Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Hei.. Eg har ein AMD Athlon XP 3000+, så har eg lyst til å overklokke denne... Problemet er når eg er i BIOS så kan eg ikkje stille på FPS eller multiplier.. Dei er låst.. Noen som vet noe? Kan dette ha noe med at det er ein Medion pc? Bilder fra BIOS: Menyen.. Noen som vet hva eg skal gjer? Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Det kan ha med at det er en 3000+. Som da er sperret for overklokking. De er nok mulig å låse opp, men det krever en god del presisjon og kunnskap. www.tomshardware.com Se om du finner noe interesant der Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 min bios ser akkurat lik ut bare at du mangler "Cell menu". det er nok pga medion ja Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 min bios ser akkurat lik ut bare at du mangler "Cell menu".det er nok pga medion ja Nå har du AMD 64-bit. Det har ikke trådstarter.. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 det hovedkortet er vel uansett ikke beregnet for overklokking. Lenke til kommentar
batti64 Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 Hovedkortet eg har er: MSI MS-7027 VIA-KT600 basert hovedkort... Dette følgte og med når eg kjøpte pcen... Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 om du så hadde funnet en måte å låse det opp på så vil ikke kt600 chipsett støtte låsing av agp/pci bus. om du ikke kan låse den kan hardisker, skjermkort og lignende bli svidd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå