Potetfar Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 Du kan jo prøve å sette en motstand i serie med strømtilførselen til CPU-en, da kan du senke spenningen.... Ingen annen måte å gjøre det på som jeg vet om... Jeg skal ikke sette ned Vcore, jeg skal minske antall megahertz! Og da hjelper det jo ikke å gi prosessoren mindre strøm! Eller? Uansett er Vcore noe jeg har lite lyst å røre, særlig før jeg har klokket. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Senker du vCore uten å senke frekvensen vil PC-en bare kræsje hele tiden. Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 En løsning på problemet kan jo være å kjøpe ny og bedre CPU-kjøler, eller bare bytte kjølepasta og tørke litt støv her og der. Pleier å hjelpe... Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 Jeg har Arcitc Silver kjølepasta, har smurt på mange ganger, men har aldri merka forskjell. Har lest goopguiden, men det er lite som funker. Må nok ha bedre vifte ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå