CheGuevara Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Det har lekket mye nå (eller er bare jeg treg?) Siemens CF75, Bilder Dette er en billig klapp med VGA-kamera og 128 x 160 pikslers skjerm(TFT). ikke bluetooth (trolig oppfølgeren til CFX65) Siemens CL75, Bilder Dette er en elegant design mobil, med VGA-kamera og 128 x 160 pix skjerm av typen CSTN (etterfølgeren til CL50?) ikke bluetooth Siemens CX75, Bilder Dette er en fin mobil med en tft skjerm med 262k farger og en oppløsning på 132 x 176 piksler, sammae som i S65 og CX65 og M65, denne har bluetooth, minnekort, 14mb minne (etterfølger til CX70/65) Siemens SP65, Bilder Denne er nesten HELT lik S65, ser ingen forskjeller. Siemens SXG75, Bilder pg info Dette er den nye proff telefonen til siemens, QVGA-skjerm, 2megapikslers kamera, 3G, 128mb intern minne, bluetooth og EDGE (etterfølger til U15?) Siemens M75, Bilder og info Dette er en sprut, vann og støt sikker telefon, har blitt vist før, men ikke i sort, tror jeg, denne har minne kort, bluetooth, samme skjerm som CX75 og mp3 og 1,3megapikslers kamera. (oppfølger til M65) Siemens Mars, Bilder og info Dette er en billig telefon, med 128 x 160pikslers tft skjerm, trolig uten kamera ikke bluetooth (3mb minne) Siemens Minos, Bilder og info Denne har et 1,3 mpx kamera mp3, bluetooth og 40mb intern minne, minnekort (samme skjerm som CX75) Siemens Wolf4 Bilder og info Dette er en 3G telefon, skyve telefon, 176 x 220 pikslers skjerm, 70mb intern minne, minnekort, 1,3 mpx kamera (etterfølgeren til SL65? eller en billig versjon av SXG75) Kan hende at Wolf4 eller SXG75 kommer med Symbian eller windows mobile Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Siemens SXG75 kan fort bli interessant Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Vil også legge til at M75 og CX75 skal støtte både MP3 og AAC(+). Jeg savner fortsatt den derre kameratelefonen med flipp- og roterbar skjerm, 3 megapikseler kamera og optisk zoom... Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Forresten, har sett at de nye telefonene skal ha støtte for USB 2.0, får håpe det er sånn at man bare trenger å koble telefonen til PC-en, så dukker den opp som en masselagringsenhet, da slipper vi dårlig, uforstålig, ukompatibel og treg(+++) programvare. Lenke til kommentar
t_k Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Flotte greier. Meget pen design på disse nye Siemens mobilene! Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 verdt å få med at også cx75 står oppført med 1,3 MP-kamera? Ganske imponerende til å være en mid-end mobil... Håper virkelig noen av dem kommer med innebygd blitz eller i det minste kameralys. Må si jeg er i tivl om det blir en siemens eller SE neste gang, tror nok prisen kommer til å avgjøre mye! Lenke til kommentar
eblth Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Hyggelig å se at Siemens begynner å lage skjermer som kan konkurrere med andre produsenter nå (SXG75 og Wolf4) Designet er jo igrunnen helt ok, jeg er ihvertfall positivt overasket. Men hva er den jalla-skriften uder skjermen for noe? "ALLSIEMENS.COM" Forhåpentligvis er ikke denne skrifta på de feridge modellene. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Selv lengter jeg mest etter en oppfølger til SX1, der ting blir gjort litt mer riktig Det kan bli en knakende god telefon... Lenke til kommentar
t_k Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Ryktene sier at det blir minnekort og støtte for mp3 i mange av de nye modellene! Yesssss. @Mr.fungus. AllSiemens.com er de som har fått tak i bildene. Blir selvfølgelig ikke reklame for en tvilsom russisk webside på mobilene. Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Bra nyheter det her. Som forventet var SXG75 utrolig spennende. Har ikke satt meg inn i størrelsen på mobilen og sånt, men den ser absolutt fin ut. Wolf ser også ålreit ut med 3G i et fristende design 4 dager til noen av dem blir presentert. Lenke til kommentar
ct Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Er ikkje SXG75 oppfolgeren til SX1?? Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) tror ikke det, dety får vi ikke vite før på torsdag. blir nok en SXG75 på meg uansett! Endret 6. mars 2005 av Rexton Lenke til kommentar
Algron Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 SXG75 hadde jo veldig fine spesifikkasjoner, men dessverre likte jeg ikke designet... Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Selv lengter jeg mest etter en oppfølger til SX1, der ting blir gjort litt mer riktig Det kan bli en knakende god telefon... En klassiker uten tvil, det hadde blitt en kjempetelefon Lenke til kommentar
molna Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Siemens SXG75,(etterfølger til U15?) U15 (og U10) var lagd av Motorola og Siemens brukte den mest til testing av sine UMTS-nett. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Siemens SXG75 kan fort bli interessant Bruker den Symbian, forresten? Forøvrig syns jeg den var grisestygg men med den riktige funksjonaliteten kan den likevel bli en vinner for meg... Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) litt offtopic kanskje, men ligner ikke SXG75 litt på Nokia 6600 tenker da på tastene ved siden av skjermen Endret 7. mars 2005 av Rexton Lenke til kommentar
genser Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 litt offtopic kanskje, men ligner ikke SXG75 litt på Nokia 6600tenker da på tastene ved siden av skjermen Ja, de har tastene på siden, men personlig finner jeg ikke en eneste likhet til. Isåfall ligner de to mobilene på maane mobiler, bl.a. Motorola E1000 og fler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå