harb Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Jeg har en 90 mod. Golf II sport. her en dag jeg startet den og kjørte ei lita runde så begynnte den å fuske... så luktet det svidd, jeg åpnet opp panseret og under der hvor speeden er så glødet det noe j****, en kammerat av meg trodde det var insprøyninga. selv har jeg ikke peiling! Bilen starter nå, men den vil ikke svive på tomgang og når jeg speeder så kommer turtallet i rykk og napp. Noe som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Opus Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 10 kroner på at katalysatoren din er tett. Skjønnte ikke helt det med "speeden" Lenke til kommentar
harb Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 speeden: oppi motoren der speedvaieren har sin ende er ikke god til å forklare... men jeg har ikke så mye peiling på bil Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 trra har sikkert en mening når han logger seg på.. Lenke til kommentar
trra Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) trra har sikkert en mening når han logger seg på.. Satser en tier på kattepussen jeg og Endret 5. mars 2005 av trra Lenke til kommentar
harb Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 hehe! håper dere har rett da! Får teste å se om jeg kan få den rein i morra, om det er mulig da Lenke til kommentar
harb Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 ER den vanskelig å renske Katalysatoren? eller må jeg kjøpe ny? Lenke til kommentar
Opus Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Er katta tett må den byttes, tar jeg ikke helt feil. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 ER den vanskelig å renske Katalysatoren? eller må jeg kjøpe ny? Tja...du kan alltids prøve å rense den, dvs. få ut all innmaten. Men da vil den ikke fungere som katalysator etterpå. Nå er ikke jeg noen ekspert på Golf, men en rimelig løsning kan være å fjerne katalysatoren og sette inn vanlig rett rør i stedet. Golf-kara vil sikkert si om du trenger å gjøre noe mer enn det.... (avgassene vil selvsagt ikke stemme etterpå....) T'Weed Lenke til kommentar
harb Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 Skal jeg si dere hva som var galt? hele innsprøytninga var løs, derfor sugde den falsk luft på en måte Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Skal jeg si dere hva som var galt? hele innsprøytninga var løs, derfor sugde den falsk luft på en måte Fint at du fant ut av det da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå