TSP Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) Skulle søke gjennom maskina med Adaware SE personal 7.0 Jeg gikk der skrivebordsikonet skulle vært, men..... der var det ingenting! Ja, selvfølgelig det første jeg gjorde var selvfølgelig å søke etter Adaware med søkefunksjonen, men søket fant heller ingenting, så gikk jeg inn i Legg til/fjern programmer, der var den, men der er det jo selvfølgelig ikke noen linker til programmet, men det står at det er på maskina! Ok, tenkte jeg og tok et manuelt søk, sjekka etter mappen til adaware alle steder og på Startmenyen (alle programmer) for å se om jeg fant den i oversikten der, men ingenting. Så hva er det som har skjedd med adaware? Har Norton Internet Security også, søker nå, men tviler litt på den klarer å finne noen ulumskheter som har fjerna det. Poster bilde av systemprosesser. TSP Endret 5. mars 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Hei! Jeg har ikke peiling på hvorfor den er vekk.. Men det er vell bare å avinstallere i legg til/fjern program og installere på nytt, men det er vell ikke det posten skal handle om. Du vil vell vite hva som har skjedd Lenke til kommentar
TSP Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 Hei!Jeg har ikke peiling på hvorfor den er vekk.. Men det er vell bare å avinstallere i legg til/fjern program og installere på nytt, men det er vell ikke det posten skal handle om. Du vil vell vite hva som har skjedd Hadde vært fint om noen kunne lekt litt detektiver og funnet ut hvorfor ja Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Kjørt "Systemgjenoppretting" i det siste, kanskje? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Du finner ingenting under Programfiler\Lavasoft? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 Du finner ingenting under Programfiler\Lavasoft? Nei, jeg fant den ikke noe sted, men jeg har i allefall installert på nytt nå, men det var merkelige greier, søkte lavasoft også forresten, fant ingneting. Lenke til kommentar
LOBOS Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Hva er det egentlig du trodde vi andre skulle få ut av å se taskbaren din? Min gjenttning er også at det står kenneth under the svarte hehe Uansett ta et filsøk for ad-aware.exe. Er ikke den på pcen din så kan du like gjærne avinstalere restene fra add/remove å instalere pånytt siden det ikke vill fungere. Hva som kan ha skjedd er vell umulig for oss å vite med den infoen du har gitt tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå