jænzsn Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) Hvordan er det og komme hjem etter 12 timer på jobb? Endret 6. mars 2005 av jænzsn Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Jeg har en god magefølelse. Jeg føler en stengt tråd i nær framtid. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) Jeg har en god magefølelse. Jeg føler en stengt tråd i nær framtid. FAen i helvette kan du bruke rapport knappen istede for å skrive noe så unødvendig? Det er admin's magefølelse det går på. Er helt utrlog at en første siden kan fyles opp med andre brukeres meninger om stenging av tråden... Vel ironisk nok er dette innlegget i samme klasse som ditt Endret 5. mars 2005 av Bogan Lenke til kommentar
hylo Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Mange bruker utrykket "jeg har en dårlig mage følelse", men hva er det egentli det utrykket stammer fra? at man er sulten eller hva? mange sier det når de er negativ til noe eller noen, men hmm?? Kan du tenke deg du sier noe dritt til en, så angrer du, også tør du ikke si det? Dvs, dårlig magefølelse. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Jeg har en god magefølelse. Jeg føler en stengt tråd i nær framtid. FAen i helvette kan du bruke rapport knappen istede for å skrive noe så unødvendig? Det er admin's magefølelse det går på. Er helt utrlog at en første siden kan fyles opp med andre brukeres meninger om stenging av tråden... Vel ironisk nok er dette innlegget i samme klasse som ditt Sa jeg at det var denne tråden som kom til å bli stengt? Fylleposter for teh win.... Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 når du føler at det skal gå dårlig Lenke til kommentar
RAM Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Jeg har en god magefølelse. Jeg føler en stengt tråd i nær framtid. FAen i helvette kan du bruke rapport knappen istede for å skrive noe så unødvendig? Det er admin's magefølelse det går på. Er helt utrlog at en første siden kan fyles opp med andre brukeres meninger om stenging av tråden... Vel ironisk nok er dette innlegget i samme klasse som ditt Sa jeg at det var denne tråden som kom til å bli stengt? Nei. Lenke til kommentar
jænzsn Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 haha..har ikke blitt stengt enda da..! Lenke til kommentar
RAM Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 haha..har ikke blitt stengt enda da..! Du kan nok ta det helt med ro. Jeg tror ikke denne kommer til å bli stengt. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 okay mulig jeg ikke så det... Unnskyld.. Var ingen fyllepost, men en sur og grinete etter 12 timer på jobb post.. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Det er helt forjævleig når en vet at en skal jobbe 12 til dagen etterpå. Lenke til kommentar
jænzsn Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 neijda, pengene strømmer in. det er godt. Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Denne ble vist ikke stengt alikevel :!: :!: Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Denne ble vist ikke stengt alikevel :!: :!: Jo. Måtte sove litt i natt, skjønner du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg