Nessi Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Hei alle! Jeg lurer på om det fins et program som man kan chatte på lan med! helst enkelt å bruke! mvh even! Lenke til kommentar
ratix Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 irssi, et program som bruker IRC-nettverket (Internet relay chat) Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 ok,skal se om jeg finner detta programmet... er det noen andre som vet av noen? Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 vist dere ikke har internet å har tenkt å bruke mIRC kan dere sette opp egen mIRC server med IRCXpro. Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 hm! det er ikke alle lan'ene vi har internett på nei, så derfor må vi vel ha en chat uten internett.... noen andre en miRc? Lenke til kommentar
☀ ❄ Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 BitchX Men irssi er bedre. Uten internett kan dere bruke f.eks. ircd eller Hybrid. Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 jeg leter etter ett simpelt program.... som er enkelt å bruke... Lenke til kommentar
wilai Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 www.google.no remember google is your freind Lenke til kommentar
☀ ❄ Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 alt det der eg IRc server Du tar feil. Verken irssi eller BitchX er IRC-tjenere. ircd og Hybrid er -- og det var nettopp dét som var hensikten. Dersom de ikke har tilgang til internett kan de sette opp sin egen IRC-tjener. 'Net send' er en håpløs løsning, og det håper jeg er så opplagt at jeg ikke trenger å begrunne hvorfor. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 hva med en DC hub? da får dere chatting ov filoverføring samtidig! google etter yhub, det er utrolig simpelt. (husk å være aktiv da) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå