Gå til innhold

hvordan se om du kan stole på vennen din?

Anbefalte innlegg

sliter litt med to personer....begge har type.

Hun ene har en tendens å bli fjern venn når hun har type. Så hvorfor ventet jeg meg ikke noe annet.

Hun andre har type som mener hun burde kutte meg ut (hvorfor aner jeg ikke, han vet knapt navnet mitt). Plutselig er det nesten ikke svar fra henne, masse forskjellige som forvirrer meg.

hva er sikre tegn på at du absolutt ikke burde stole på personen?

hva med disse to? :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

om personen har gjort noe slik at du ikke kan stole på han/hun før. vet akkuratt hvem jeg kan stole på og til hvilken grader. noen har en personlighet jeg ikke kan låne penger til engagn, for jeg vet jeg ikke får dem tilbake. og noen har en personlighet jeg kan stole på med hva som helst. en kan jeg låne hva som helst til og få det tilbake snart, men ikke si noe somhelst jeg vil ha litt taushet rundt til. mens andre er omvent. og noen kan du ikke stole på i noen samenhnger, og omvendt

Lenke til kommentar
stoler bare på meg selv

:ermm:

Gjør du?? Jeg stoler ikke på meg selv... Hvor mange anger har du ikke lovet deg selv at du feks skal gjøre noe/slutte med noe etc og brutt det?

Min konkulsjon er Stol ikke på noen inkludert deg selv

Lenke til kommentar
stoler bare på meg selv

:ermm:

Gjør du?? Jeg stoler ikke på meg selv... Hvor mange anger har du ikke lovet deg selv at du feks skal gjøre noe/slutte med noe etc og brutt det?

Min konkulsjon er Stol ikke på noen inkludert deg selv

Skulle ha begynt å trene men... :whistle:

De blir nok som de var etter de har slått opp/blitt dumpa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...