pc_style16 Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 hei har problemer med mitt hovedkort.. nettop kjøpt det hos komplett og det klikker,,, kjører amd 2400+ mobility og 2 ganger 512 brikker ifra twinmos og 9800 se.. sitter og ser på nette eller spiller går det en stund så blir det blå skjerm med masse tekst om at windos redder ett eller annet i fra og skade seg og restarter,, hva kan det være Lenke til kommentar
tjaa Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Du nevner ikke Bios oppdatering... Er du sikker på hvilken versjon dette er, så gjelder ikke mindre enn 16 oppdateringer til NF7-S V2.0 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Trenger mye mer info fra deg: Hvilke innstillinger bruker du? Hva er fsb og Mp? Bios Versjon. Minne type (2700/3200/4000). Verdier på Vcore / Vdimm / Chipset Temperaturer. Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Jeg hadde et problem med blåskjerm og restart tidligere men i blant kan det hjelpe å ta ut ram brikken/brikkene ut og inn hjalp på meg sist det var problemer med stabilitet. Lenke til kommentar
torkelma Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 jeg ville kjørt Abit flashmenu og fått oppdatert til siste bios versjon. Den er windows basert. Her finner du den: http://www.abit-usa.com/downloads/download...lashmenu136.exe Er det nf7-s2 du har eller det nf7-s v2.0 ??? Det er to forskjellige kort. I alle fall, Flashmenu 1.36 finner ut dette selv, og flasher. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå