Babadurion Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Hei, Lurer på hvordan jeg avbestiller til tg05, ser ikke ut til at det blir noe av turen så jeg lurer på hvordan jeg gjør dette? Takker for respons Perrrry Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Hvorfor ikke legge den ut på bruktmarkedet til den prisen du kjøpte den for? Da blir alle glade Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 selg den svart du kan tjene gode penger... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 selg den svart du kan tjene gode penger... Nei, ikke selg svartebørs... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Gi den til en hyggelig gammel dame hvis du kjenner noen, eventuelt gi den til noen med extremt sterk epilepsi Seriøst, selg den til høystbydende over 650kr elns på bruktmarkedet Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Selg den på bruktmarkedet ja. Tror uansett ikke det er mulig og angre på billettkjøp lengre? er ikke sikker, korrekt meg hvis jeg tar feil Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 Ja og, selger på bruktmarkede da, da må jeg sende billettene til vedkommende da. Men under hvilken katogori på bruktforumet da? Lenke til kommentar
j0k3r Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Ja og, selger på bruktmarkede da, da må jeg sende billettene til vedkommende da. Men under hvilken katogori på bruktforumet da? du trenger da vel ikke sende kjøperen noe... du setter bare opp han som "user" av biletten etter han har betalt, eller før, ettersom hva dere blir enige om.. Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Hadde det vært 2 eller flere billetter skulle jeg kjøpt dem her og nå . Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Ja og, selger på bruktmarkede da, da må jeg sende billettene til vedkommende da. Men under hvilken katogori på bruktforumet da? http://bruktmarked.hardware.no/ Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 ok, da har jeg lagt de ut! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Det er ikke lov å selge TG billeter... denne tråden stenges nok snart ja,.. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) Dobbel post.... Endret 6. mars 2005 av fUzZy^ Lenke til kommentar
Exinic Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Selfølgelig er det lovt og selge TG-billetter! Men bare så lenge de selges til samme prisen de ble kjøpt for. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Hmm.... er litt lost... snakket med en fra crew... men men... gidder ikke å sette meg inn i det... glem det jeg sa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå