icer Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Filmen var forholdsvis bra, men vart skuffet iforhold til det kompisene mine sa om den, at de drev å pumpet hele dagen, var kanskje 15-20sekunder der de pumpet litt... Men filmen får en 7'er på en skala fra 0-10 Var litt forbanna med meg selv da jeg såg den: Den lille dritten som måtte la faren hevne seg på "aksel" fordi hán hadde vert idiot.... :balltresmiley: Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Men, det er jo ikke en teit slutt... det er jo det hele filmen handler om da.. UNO.. dere ser han smiler? helt på slutten når han ligger der forslått og fæl? Da har han UNO, da har han vunnet... Da kan han endelig starte på nytt.. Det er det den slutten betyr.. hvis dere ikke har skjønt det enda Jeg tror de fleste skjønte filmens tema, (den er litt vanskelig å unngå, hvis vi tenker på navnet, kortspillingen i filmen, kapitlene, slutten) men det er ikke alle som er like fornøyd med den. Litt bank, og han er plutselig ikke interessant for gjengen mer? Nå skal de glemme ham? Jeg satt egentlig der og tenkte: vent litt, hva skjer videre? Denne saken kan da umulig være over! Det er en stund siden jeg så den, så hvis jeg blander får det være. Skal se den igjen på DVD og komme med synspunkt. Filmen er litt Tarantino-style. Er en rebelsk film - gjør det på sin egen måte. Uansett, for å svare deg: Hva mer kan de gjøre, da? De vet at han ikke ville gi dem noe mer, i form av penger eller steroider. Alle fikk gjort det de ville med ham, virkelig la ham få smake. Mer kunne de ikke gjøre. Jeg skjønner poenget ditt, men det er ikke en helt usannsynlig slutt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Filmen er litt Tarantino-style. Er en rebelsk film - gjør det på sin egen måte. På hvilken måte da? Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 (endret) SPOILER ADVARSEL Filmen er bra, men utrolig oppskrytt. Han fyren gjør noen usansynlig dumme ting i filmen som ingen hadde funnet på å gjøre i virkeligheten.. Dagen etter han har tysta (virka det hvertfall som, mulig det gikk lenger tid) var jo de andre tilbake på treningsstudioet. Han visste han kom til å bli banka, så hvorfor ba han ikke om politibeskyttelse? Han må da ha krav på det? Dessuten, hvem setter seg inn i bilen til to tvilsomme typer som du skylder penger? Ikke misforstå, bra film, men det virker som den prøver å være mer troverdig enn den er, det får den trekk for. Jeg vil si at Hawaii Oslo, Flåklypa m.m. er bedre. EDIT: Uvenn med leif idag gitt. Endret 4. april 2005 av H4ngm4N Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå