nr.4 Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Veldig, veldig enig med det siste wh1te skrev. Likte filmen godt, men ble ikke sånn at jeg gikk rundt og tenkte på hvor bra den var i ettertid ... Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Bare lurer på en ting... Han som spiller Morten (nicolai et eller annet...), er det han samme som spiller han fyren i Buddy? Ja. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Veldig bra film.. En av Norges beste faktisk! Lenke til kommentar
kentbj Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 gikk inn på maxbo og så en spikerpistol. Første jeg tenkte på var denne filmen. Var mange som la ett bein over helligsted på kinoen Lenke til kommentar
So|o Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Så denne på DVD i går, utrolig bra film. En av de beste norske filmene jeg har sett. Synes Hawaii Oslo også er veldig bra. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Det er et eller annet ved slutten som er skuffende. Hva skjer videre? De pakkisene vil ikke nøye seg med å banke opp han jævelen resten av livet. De vil ha penger for dopet. En uavsluttet slutt, spør du meg. Lenke til kommentar
Bugbox Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 jepp..den er sinnsyk bra,men det finnes andre norske filmer som er minst like bra men som sagt er Uno å anbefale Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Det er et eller annet ved slutten som er skuffende. Hva skjer videre? De pakkisene vil ikke nøye seg med å banke opp han jævelen resten av livet. De vil ha penger for dopet. En uavsluttet slutt, spør du meg. Er ganske enig der, men den var samtidig meget bra. Den slutter slik at man liksom må tenkte litt etterpå Men jeg kunne liksom godt tenkt meg at han derre "Morten" kunne ha henta noe fancy skytevåpen eller noe slikt, for så å plaffe laus på "pakkisene" Forresten: Den gav meg også sinne den filmen, og jeg tenkte FRP-tanker "all the way through" Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) Fin underholdning. Grei måte å slå ihjell (sp?) noen timer på, uten å kjede seg. Men jeg føler ikke at jeg sitter igjen med noe etter å ha sett den. Sett og glemt. Endret 10. mars 2005 av Skurupu Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Syne det var en bra film. En av de bedre norske jeg har sett! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Filmen "Livredd" kan minne litt om "Uno". Noen som har sett den? Lenke til kommentar
Kjeksen Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 såg filmen nettopp og jeg må si at det var den beste norske filmen jeg har sett ivertfall ( men nå har jeg ikke sett hawai, oslo da, som mange snakker om ) Filmen er absolutt til å anbefale fra min sin side! Synst slutten var litt spesiell også, ville liksom se mer. Kommer det en oppfølger mon tro? Det er også en av grunnene til at jeg synes slutten er også litt genial. En god film, er en film man har lyst og se mer utav, og det har jeg absolutt med denne filmen. Karakter 5++++++++++ Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Uno er en utrolig bra film! Anbefalles på det sterkeste. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 hvis du har et kort igjenn så er du uno :!: :!: :!: :!: :!: Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 hvis du har et kort igjenn så er du uno :!: :!: :!: :!: :!: Det var kanskje ikke en helt nøyaktig quote, men du får 5+ for innsatsen Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Det virker som den er verdt å leie... den ser ba ut, har lyst til å leie den. Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Uno er den beste Norske filmen jeg har sett, i det 21. århundre. Driver å ser på kommentatorsporet nå, og ble mektig irritert av Brita Møystad Engseth. Ho har ikke peiling på hva ho snakker om. Dette er en norsk film, fra Hollywood. Det er heller ikke alle leiligheter i Oslo som ser ut som et hus til 12mill på Holmenkollåsen, noe ho tydeligvis skal ha det til å være. Og atpåtil nevner dette 3 ganger. Samme gjelder at ho klager på ordbruk. "å nei, de sier gønner". Pål Bang Hansen derimot, virka negativ til filmen i utgangspunktet. Men forandret mening midt i filmen. Terningskast: 6 Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Cleve Broch hadde gått ut døren og tatt litt av fallet. Veldig enig med deg. Selv om man kunne sagt det var en klisjé hadde det gjort filmen bedre syns jeg. Cleve Broch ble en utrolig patetisk figur og jeg vet ikke om jeg likte den biten så godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå