Gå til innhold

Uno - bra film?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er et eller annet ved slutten som er skuffende. Hva skjer videre? De pakkisene vil ikke nøye seg med å banke opp han jævelen resten av livet. De vil ha penger for dopet. En uavsluttet slutt, spør du meg.

Er ganske enig der, men den var samtidig meget bra. Den slutter slik at man liksom må tenkte litt etterpå ;) Men jeg kunne liksom godt tenkt meg at han derre "Morten" kunne ha henta noe fancy skytevåpen eller noe slikt, for så å plaffe laus på "pakkisene" :)

Forresten: Den gav meg også sinne den filmen, og jeg tenkte FRP-tanker "all the way through" :ermm:

Lenke til kommentar

såg filmen nettopp og jeg må si at det var den beste norske filmen jeg har sett ivertfall ( men nå har jeg ikke sett hawai, oslo da, som mange snakker om )

Filmen er absolutt til å anbefale fra min sin side! Synst slutten var litt spesiell også, ville liksom se mer. Kommer det en oppfølger mon tro?

Det er også en av grunnene til at jeg synes slutten er også litt genial. En god film, er en film man har lyst og se mer utav, og det har jeg absolutt med denne filmen. Karakter 5++++++++++

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Uno er den beste Norske filmen jeg har sett, i det 21. århundre.

Driver å ser på kommentatorsporet nå, og ble mektig irritert av Brita Møystad Engseth. Ho har ikke peiling på hva ho snakker om. Dette er en norsk film, fra Hollywood. Det er heller ikke alle leiligheter i Oslo som ser ut som et hus til 12mill på Holmenkollåsen, noe ho tydeligvis skal ha det til å være. Og atpåtil nevner dette 3 ganger. Samme gjelder at ho klager på ordbruk. "å nei, de sier gønner".

Pål Bang Hansen derimot, virka negativ til filmen i utgangspunktet. Men forandret mening midt i filmen.

Terningskast: 6 :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...