DigitaL BlasteR Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Noen som har sett filmen Uno? Hørt den er svært bra, og har kanskje tenkt til å se den i kveld. Noen som kan skrive FOR/MOT til den? Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Den er bra ja. Anbefales. Les anmeldelser. Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Noen anmeldelser: http://www.oslopuls.no/cityguides/nav/revi...movie&id=853620 http://www.dagbladet.no/kultur/2004/09/09/407802.html http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=240613 Lenke til kommentar
Bala Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Det er den beste norske filmen jeg har sett Lenke til kommentar
Algron Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Uno er en veldig bra film, den beste norske filmen jeg noensinne har sett. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Blant de beste norske filmene som er laget Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Enig med de andre her. Absolutt en av de beste norske filmene som er laget. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Enig med de andre her. Absolutt en av de beste norske filmene som er laget. Enig her. Veldig god film. Lenke til kommentar
-BaSe- Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Ser ut til at jeg bare må gjenta folk her ja Så, en veldi bra film! Verdt å få med seg, spess. ettersom den er norsk. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Uno er en av de beste norske filmene jeg har sett. Jeg synes filmen er dritspennende og levde meg skikkelig inn i den. En av de beste filmopplevelsene jeg har hatt med norsk film siden Villmark. Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 Ok, nå har jeg sett. Må virkelig si meg enig med folka på forumet - Uno er en kongefilm! Likte den skikkelig godt. Skulle bare ønske den varte bitte litte granne lengre... Alt i alt en topp film. Fortjener noe mellom 5 og 6 Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Uno er en kjempe bra film, anbefales til andre som ikke har sett den. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Jeg får gå imot strømmen og si at jeg ikke syns den var så god. Svak femmer for innsatsen, men alikevel var den god for å være norsk, ikke bare god. Bytt den ut med Hollywood-skuespillere og folk hadde tenkt at det var en dårlig Fight Club med mindre handling. Filmer bør rangeres likt. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Likte den veldig godt, men det han sier på slutten; "Dere kan ikke røre meg" - Mener han noe med det? Eller er det bare sånn symbolsk -greie? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Likte den veldig godt, men det han sier på slutten; "Dere kan ikke røre meg" - Mener han noe med det? Eller er det bare sånn symbolsk -greie? Er ikke det fordi de ikke har noen stor grunn til å røre han? Er jo egentlig ikke hans feil at han havna oppi bråket. Husker ikke helt. Veldig bra film forresten. Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 En veldig god film ja ! Kommer på en nyydelig 2 disk dvd med dts lyd den 9 mars. LØP OG KJØP ! Når det er sagt, synes jeg dog både Flåklypa Grand Prix, Hawaii Oslo og Elling er et par hakk bedre enn denne filmen... Men for all del, filmen er verdt å se (og eie). Lenke til kommentar
TuxMaster Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 denne filmen er en stor fremgang innen norsk film industri, en av de bedre filmene....... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Hawaii Oslo Hawaii Oslo faktisk Anyways....Det er en utrolig bra film Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 føyer meg inn i rekken! så den for første gang her igår faktisk. utrolig bra film..! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå