knuthfk Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (For de som leste min forrige tråd, så fremgår det kanskje at jeg ikke er noen racer på bilstereo ) Har nå tatt ut min Sony CD-spiller og skulle blant annet plugge i audiokabler som lot meg koble til bærbar minidisc eller mp3 spiller. Tenkte det skulle være lett som bare det. Koblet rød og hvit plugg i inngangen merket "bus audio in". Men spilleren registrerer ikke noe signal, så når jeg skifter source finner den ingen annen lydkilde. Har prøvd forskjellige kabler og bærbare spillere, men klarer ikke å hente lyden fra f.eks minidiscspilleren. Noen som har prøvd lignende koblinger? Lenke til kommentar
sastan Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 du kan kun koble til en "sony bus" enhet til bus ingangen på spilleren, mitt råd er kjøp deg en litt dyrere spiller med aux eller så har sony en liten boks son du kan koble til bus ingangen og dermed få to linje inganger (aux) Mulig du har aux også, veit ikke hvaslags spiller du har?? hvis du har det og ikke finner den er det forsi den må i noen tilfeller aktiveres fra hoved menyen på spilleren... lykke til Lenke til kommentar
knuthfk Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 Trodde audio in var det samme som aux. Nyere / bedre spiller er på programmet, men kjøper en sånn boks inntil da. Kan ikke være så dyr. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
sastan Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Den boksen koster ca 1500 hvis ikke jeg husker helt feil, så billig er den ikke!! lykke til! Lenke til kommentar
knuthfk Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 Da utgår det. Blir ny spiller heller. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå