CheGuevara Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 har hatt både Siemens A50 og C65, som jeg har skrevet før, har vært VELDIG fornøyd, helt til C65 begynte å klikke! men er det ingen som vet hvilket os SXG75 vil få? ikke symbian, ikke MS, ikke Linux, hva da? Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) Nå er min A65-test godkjent! http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=389740&hl= Endret 11. mars 2005 av Johan123321 Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) men er det ingen som vet hvilket os SXG75 vil få?ikke symbian, ikke MS, ikke Linux, hva da? Muligens (les: Muligens) brew operativsystem... http://brew.qualcomm.com/brew/en/ Endret 11. mars 2005 av ^Cartman^ Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Lest litt om CX75, virker jo som en finfin telefon, MÅ HA! Lenke til kommentar
*Tesche* Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Må si jeg fikk dårlig inntrykk av siemens når jeg kjøpte min s65 i høst, har bare hatt nokia før og jeg ble meget skuffet. Trege menyer, lite batterikapasitet, vanskelig å konfigurere med mms, wap og de greiene der, kameraet slutter å funke av og til. Det er 2 pluss med mobilen: Bra kamera og design. Blir ikke noe mer siemens i fremtiden på meg nei.. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Må si jeg fikk dårlig inntrykk av siemens når jeg kjøpte min s65 i høst, har bare hatt nokia før og jeg ble meget skuffet. Trege menyer, lite batterikapasitet, vanskelig å konfigurere med mms, wap og de greiene der, kameraet slutter å funke av og til. Det er 2 pluss med mobilen: Bra kamera og design. Blir ikke noe mer siemens i fremtiden på meg nei.. någet av den samme opplevelsen jeg hadde med min m65.. da gikk jeg fra 6230 til M65.. slet med trege menyer, telefonen klikket i ett sett.. Har lyst på ny M65, da den var rett og slett vanvittig solid.. men så kommer de to store ulempene.. er det ennå masse feil på den, og er den fortsatt like treg mon tro. Og noen sier at nokia har masse feil.. *psj* Lenke til kommentar
TEL_ Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Er litt forvirret over spesifikasjonene til SF65, noen steder står det triband, andre steder dualband. Hva er riktig? TEL Lenke til kommentar
molna Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Dual-band er nok det riktige. Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 OK, nå har jeg Siemens-telefon, så jeg tenkte jeg skulle live opp denne tråden igjen, enn å starte en ny "Siemens-kafe". Jeg minner fortsatt om reglene i første post Lenke til kommentar
3000 Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 hvilken siemens er det snakk om? kan legge inn mine erfaringer med siemens a65. ikke en dårlig mobil med tanke på at an ikke kostet mer en 200kr.. veldig liten og litt stillig.. greit med funksjoner, en helt grei mobil spesielt til den prisen eg kjøpte an for. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Siemens er gode telefoner, men det er noen få ting som irriterer meg. 1) Menyene er utrolig stygge, de ser rett og slett ikke ut. 2) Oppsette for å skrive meldinger er rett og slett råttent. Bortsett fra det (og noe enda mindre småpirk) så har jeg vært storfornøyd med mine to Siemenstelefoner. Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 Menyene kan endres på da. Trenger minimalt med kunnskap og programmer for å gjøre det. Du kan lage menyer selv, eller rett og slett bare kopiere menyen fra en annen telefon og over på den nye. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Da er jeg redd jeg har en del mindre en minimalt med kunnskap... Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 Hehe... Du trenger en datakabel og et program som gjør at system-mappene vises, og så kan du bytte menyfilene med hvilke du vil. Kan sikkert gjøres over IR også. Siemens-telefoner er de som kan moddes mest da, og det er ingen andre merker det er så store modde-miljøer til som Siemens. Min telefon ser fks. slik ut (er ikke mine bilder, men min er helt lik utenom språket): Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Men slikt krever ganske mye fikling, noe den vanlige bruker ikke gidder. Jeg gremmes over hvor stygge menyer standard oppsettet til siemens c75 bruker. Syns forsåvidt at sms er grei nok. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Forresten burde vi ikke endre navnet på denne posten da det er benq som eier siemens mobile nå? samtidig som siemens navnet er på vei til å bli faset ut. Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 12. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2005 Men slikt krever ganske mye fikling, noe den vanlige bruker ikke gidder. Jeg gremmes over hvor stygge menyer standard oppsettet til siemens c75 bruker. Syns forsåvidt at sms er grei nok. 5285031[/snapback] Akkurat det der er nok ekstrem-modding kanskje Men å endre menyikoner er en enkel sak... Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Mine erfaringer etter å ha hatt CX65 i litt over et år og prøvd et utall siemens-mobiler. De er i utgangspunktet litt tamme, kjedelige/stygge menyer, dårlig batterikapasitet (generelt, unntatt SL45), ofte litt traust/kjedelig design, noe plastic fantastik på endel modeller. Imidlertid så er mulighetene for modding enorme, meget god utforsker med tilgang til hele filsystemet, mulighet for å kjøpe billige og mye bedre batterier, endel kan du bytte deksler på etc. Jeg vil kanskje si at siemens-mobiler ikke er for nybegynnere om du vil ha en perfekt mobil, de krever kanskje litt mer av deg for at du skal bli fornøyd, men samtidig så har du flere muligheter til å endre dem og dermed bli mer fornøyd Sikkert ikke alle som er enige med meg, veldig subjektivt dette. Lenke til kommentar
leffa Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Noen som kan fortelle meg korleis eg skal gå fram for å høyne sms kapasiteten på en s 65 siden då? 100 meldinger på simkort meldinger er alt for lite. Ellers fornøyd med s65. har sw version 50 på den no så dei fleste feil eg hadde i starten har blitt bort. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Det er dessverre ikke mulig med mindre du legger meldingene inn i innboksen men det er bare stress. Tror bare symbian og windows mobile som støtter maks utnyttelse av minnekapasiteten for sms lagring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå