Gå til innhold

Benq-Siemenskaféen - diskuter Benq-Siemens her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siterer fra første post:

-Ber om at folk ikke spammer i denne tråden, fks.:

"Siemens RUUUUUUUUULEER!" som eneste innlegg, eller "Siemens suger! Skal aldri mer ha noe med dem å gjøre!". Legg til hvorfor Siemens er bra / dårlig, og ikke bare at det er det.

Hva er begrunnelsen din for at MC60 suger? Den er jo ikke ment til å være noen profftelefon, og har alle nødvendige funksjoner - til og med kamera, for en svært billig penge. Selvfølgelig kan jeg innrømme at 101*80 pikslers skjerm er ALT for lite for en kameratelefon, og at telefonen er treg - men prisen taler for seg... :p

Lenke til kommentar

Ett par spørsmål.

Siemens M65 telefonen, er den blitt noe bedre siden FW12 kom ut?

Tenker da på tregheten i menyene den hadde og alle klikkene den telefonen hadde.

Selv hadde jeg en M65, og var storfornøyd med den, uten om at den klikket og var treg. Noen som kan bekrefte/avkrefte om de siste oppdateringene av sofwaren har hjulpet på dette? Vurderer nemmlig å kjøpe meg en ny M65, grunnet at den tåler litt av hvert..

Hadde vært kjekt med svar :)

Lenke til kommentar
Ett par spørsmål.

Siemens M65 telefonen, er den blitt noe bedre siden FW12 kom ut?

Tenker da på tregheten i menyene den hadde og alle klikkene den telefonen hadde.

Selv hadde jeg en M65, og var storfornøyd med den, uten om at den klikket og var treg. Noen som kan bekrefte/avkrefte om de siste oppdateringene av sofwaren har hjulpet på dette? Vurderer nemmlig å kjøpe meg en ny M65, grunnet at den tåler litt av hvert..

Hadde vært kjekt med svar :)

Har en CX65, som er helt lik firmware-messig, og denne har komt seg veldig både på treghet og på klikking etter firmware-oppdateringer. Har nå FW43 og er storfornøyd!

Lenke til kommentar

okei.. Men da ser det ut som jeg selger 6230`en og kjøper meg ny M65.. visst flere kan bekrefte at denne telefonen har fått ett skikkelig løft på software fronten.

Grunnen til at jeg bytter er rett og slett at jeg har til nå brestet 2 deksler til telefonen. Og siden jeg jobber på verksted så passer ikke en 6230 i slikt miljø

Lenke til kommentar
--

Om det ikke haster vil jeg anbefale deg å vente på Siemens M75. Oppfølgeren til M65.

Ryktene sier: Denne har minne kort, bluetooth, samme skjerm som CX75 og mp3 og 1,3megapikslers kamera.

Det er altså en ordentlig forbedring, men blir nok da også merkbart dyrere enn M65.

Lenke til kommentar

det er jo nettopp prisen.. ja.. m65 får man i dag til 1800 kr, som er godt overkommelig for meg.

I dag har jeg blåtann og bruker den ikke, minnekort har jeg og.. bruker den ikke.. kamera her jeg, bruker det ikke..

Kan heller ikke si at jeg fallt så direkte for designe til den M75 telefonen.. ble alt for lik SE telefonene som jeg ikke liker..

Endret av Stig-Arne
Lenke til kommentar
det er jo nettopp prisen.. ja.. m65 får man i dag til 1800 kr, som er godt overkommelig for meg.

I dag har jeg blåtann og bruker den ikke, minnekort har jeg og.. bruker den ikke.. kamera her jeg, bruker det ikke..

Kan heller ikke si at jeg fallt så direkte for designe til den M75 telefonen.. ble alt for lik SE telefonene som jeg ikke liker..

Har du telenor sim-kort, er det bare til å kjøpe den med kontantpakke på elkjøp for 799!

Lenke til kommentar

Synes den virker grei jeg, har hendt den har hengt seg, men ikke på langt nær så mange ganger som min gamle SE T610.

Kanskje litt treg, men er ikke noe jeg plages med.

Stygg kamera lyd, men tar aldri bilder, så det er ikke så farlig. Unødvendig snarvei til kameraet er "pil" til venstre, skulle heller vært knytta opp mot ny sms. Må bla meg langt inn i menyen for å skrive en sms.. Noen som har funnet en snarvei?:) uten å binde en talltast til det?

-Trond

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...