Jaffe Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) Benq Siemens-kaféen I denne tråden tenkte jeg man kunne diskutere det meste om Siemens- telefoner. Hvilke modeller du liker og ikke liker, firmware oppdateringer, Java-spill, rykter om nye modeller, tilbuder, osv. - ja rett og slett alt mulig om Siemens-telefoner! -Ber om at folk ikke spammer i denne tråden, fks.: "Siemens RUUUUUUUUULEER!" som eneste innlegg, eller "Siemens suger! Skal aldri mer ha noe med dem å gjøre!". Legg til hvorfor Siemens er bra / dårlig, og ikke bare at det er det. -Ikke link til sider med ulovlig programvare heller (tenker for det meste på sider der man kan laste ned kommersielle Java-spill gratis). -Her snakker vi om Siemens-telefoner. For andre merker, har vi en egen tråd Tester av Siemens-telefoner Siemens AX75 Siemens SF65 Siemens M65 Siemens CX70 Siemens A65 Siemens CX65 Siemens S65 Siemens C65 Oversikt over Siemens produktserier Siemens sine serier rangert fra billigst og "dårligst" til dyrest og best: A-serien - billigtelefoner, senest ute med nye funksjoner, bygger ofte på fjorårets C-telefoner C-serien - lavpristelefoner, men bedre enn A-serien CX-serien - "middelklasse"-telefoner, større skjerm osv. enn C-serien M-serien - telefoner som tåler mye, er som regel like som CX- eller C-serien teknisk S-serien - toppklassen, de beste telefonene til Siemens Noen modellnavn har F etter produktserien (fks. CF75, SF65). Det betyr at modellen er en klapptelefon. Modeller med L etter produktserien er skyvetelefoner (fks. SL65). Endret 17. desember 2005 av Johan123321 Lenke til kommentar
3000 Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 lurer nå om hva som skjer med siemens mobile? blir di nedlagt? eller spytter bare siemens mer penger inn for å holde skuta flytenede? Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 De har jo fått ny sjef nå. Ettersom de lanserer 15 nye mobiler på CeBit messen, ser det nok ut til at Siemens vil prøve å ordne opp isteden for å legge ned, så ja, det ser ut som Siemens spytter inn penger for å holde det gående. Håper at de nye telefonene til Siemens virkelig slår an slik at Siemens får et noen lunde godt rykte på seg igjen! Lenke til kommentar
siemensFREAK Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 sjekk ut siemensinfo.de for bilder av de nye 75-serie telefonene. Det ligger også noen videoer der:) Gleder meg til sxg75 kommer:D Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 Ser fram til de nye ja! Lenke til kommentar
3000 Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 det siemens trenger er flere skikkelige proff mobiler! og rette opp di mange programvare feilene. håper detter er rettet opp i 70 generasjonen Lenke til kommentar
siemensFREAK Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 siemens kommer jo med mange proffmobiler:D sjekk ut innlegget mitt lenger oppe.. Lenke til kommentar
3000 Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 er generelt sett fornøyd med siemens bortsett fra st60 som var stillig men elendig med masse feil cx65 var en ok tlf. med digg skjerm. har nå s65 digg tlf. med et rått utseende hvilken har dere? Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 Har hatt A55 som var en forsåvidt ok telefon, C60 som var en grei nok, men treeeeg, men har nå CX65 som er grei nok (etter utallige oppdateringer). Har kjøpt meg en A65 nå, som skal brukes til reservetelefon osv. Lenke til kommentar
3000 Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 klarte ikke å tyde helt den tyske siemens siden håper di nye tlf. har høyere oppløsning på skjermen alla. 176x220.. skjermene har ikke vært det beste selv om design har di klart bra med "s65" Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Hvis du skal tro det som står på siemensinfo.de, så skal M75 og CX75 få 132x176 pikseler oppløsning. De skal ha 262 144 fargers skjermer, MP3 og AAC(+) støtte, RS-MMC støtte, 1,3 megapiksel kamera + masse annet rart. M75 og CX75 ser stilige ut. SXG75 skal få 240x320 pikseler oppløsning+++. Det er også noen ikke fullt så interesante telefoner der også, men jeg venter til CeBit til å uttale meg videre om mobilene. Jeg håper fortsatt på at Siemens skal presentere den derre telefonen med flipp-roterbar skjermen og 3 megapikseler kamera, optisk zoom, 240x320 pikseler oppløsning, 262 144 farger+++, og jeg håper på minst en Symbian mobil, men det ser ut som/høres ut som at de skal presentere en Windows mobil i stedet for symbian. Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Jeg har hatt A50 og C65 På dette bilde ser det ut som om M75 også kommer i sort, noen som kan bekrefte det? Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Jeg har hatt A50 og C65 På dette bilde ser det ut som om M75 også kommer i sort, noen som kan bekrefte det? Jeg vil tro at det er sant at M75 kommer ut i svart, siden det er et bilde fra den videoen her, som med stor sannsynlighet er laget av Siemens. Her er også en video av Siemens CX75. Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) Denne telefonen virker bra, noen som vet hvor det er noen secs. pånoe annet enn russisk? (helst tysk, fransk, engelsk eller japansk.) Greide det selv: General(Common) data Siemens Wolf4 Date of issue: 2005. The standard: GSM 900/1800/1900 W-CDMA 2100 The target market: Europe, Asia, the USA Length: 98 mm. Width: 50 mm. Thickness: 23 mm. Weight: 89. Accumulator Siemens Wolf4 Type of the battery: Li-Ion Емкомсть: 920 mAh Waiting time: 325 Time of conversation: 4 Time of a charge: 2 Case Siemens Wolf4 Design of the case: Слайдер Colors of the case: Titanium The built - in aerial Разъмм for the external aerial Display Siemens Wolf4 Technology of the screen: TFT Type of the screen: Color (262 thousand colors) The size of the screen: 176 x 220 Illumination: White Work with sound Siemens Wolf4 Type of a bell: Polyphonic Loaded melodies Вибра MP3-player Adjusted structures Telephone directory Siemens Wolf4 Numbers in memory of phone Support of groups of subscribers Memory Siemens Wolf4 Volume of non-volatile memory: 70Mb Support of cards(maps) of memory: RS-MultiMediaCard Short messages Siemens Wolf4 MMS EMS Предиктивный input SMS Patterns The Internet and data transmission Siemens Wolf4 WAP: WAP 2.0 E-mail The client HTML-browser GPRS: Class 10 The Fax-modem Data exchange Siemens Wolf4 IrDA Cable to the personal computer: USB Bluetooth Photo / video Siemens Wolf4 The built - in chamber: 1.3Mpix Support of Video Organizer and additional functions Siemens Wolf4 Reminders Support of trade marks / Обой Alarm clock Calendar Prompts The calculator Games Java appendices The converter of currencies The light-emitting diode indicator Hours Her er specsa. til SXG75: General(Common) data Siemens SXG75 Date of issue: 2005. The standard: GSM 900/1800/1900; W-CDMA 2100 The target market: Europe, Asia, the USA Length: 115 mm. Width: 53 mm. Thickness: 20 mm. Weight: 134. Accumulator Siemens SXG75 Type of the battery: Li-Ion Емкомсть: 1000 mAh Waiting time: 400 Time of conversation: 6 Time of a charge: 2 Case Siemens SXG75 Design of the case: the Tube Colors of the case: the White metaface The built - in aerial Разъмм for the external aerial Display Siemens SXG75 Technology of the screen: TFT Type of the screen: Color (262 thousand colors) The size of the screen: 240 x 320 Work with sound Siemens SXG75 Type of a bell: Polyphonic Loaded melodies Вибра Loud communication(connection) Dictophone Radio MP3-player Adjusted structures Telephone directory Siemens SXG75 Numbers in memory of phone The expanded telephone directory Support of groups of subscribers Memory Siemens SXG75 Volume of non-volatile memory: 128 MB Support of cards(maps) of memory: RS MultiMediaCard (64Mb) Short messages Siemens SXG75 MMS EMS Предиктивный input: T9 Text Input® SMS Patterns The Internet and data transmission Siemens SXG75 WAP: v 2.0 E-mail The client HTML-browser EDGE GPRS: class 10 + A-GPS The Fax-modem Data exchange Siemens SXG75 IrDA Cable to the personal computer: USB Bluetooth Photo / video Siemens SXG75 The built - in chamber: 2.2Mpix Support of Video Flash: Without red eyes Organizer and additional functions Siemens SXG75 Reminders Support of trade marks / Обой Alarm clock Calendar Prompts The calculator Games Java appendices The converter of currencies Hours Hva er det den ikke har? 400timer stanby tid? det er jo HEFTIG mye da! Endret 5. mars 2005 av Rexton Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 Forresten, er det noen som har noen erfaringer med Siemens A65? Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Her er et ganske bra intervju av 'VP'-en for mobiltelefondivisjonen til Siemens i Storbritannia og Nord-Europa. Det ser ut som at han vet at Siemens mangler funksjoner som har blitt standard hos andre merker, sånn som MP3/AAC, bluetooth.+++ Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Her er et ganske bra intervju av 'VP'-en for mobiltelefondivisjonen til Siemens i Storbritannia og Nord-Europa. Det ser ut som at han vet at Siemens mangler funksjoner som har blitt standard hos andre merker, sånn som MP3/AAC, bluetooth.+++ Det er bra! MP3/AAC og bluetooth standard Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 .... jeg så at det ikke sto noe om 3G på den lista, men har sett a den har det på andre nett sider. hva vil prisen på SGFX75 være ca.? Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Siden jerg er ihugga siemens fan, e det godt at de ikke blir lagt ned. Fan pga: Fin Stil på telefoner, jeg er nesten den eneste som har siemens av mine venna. ikke så dyrt Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 .... jeg så at det ikke sto noe om 3G på den lista, men har sett a den har det på andre nett sider. hva vil prisen på SGFX75 være ca.? SXG75 vil koste rundt 5000kr? (vill gjetting) Uansett pris, jeg skal ha meg den! Håper at den får Symbian! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå