Gå til innhold

Hvorfor er ThatsWrite DVD+ plater så billige?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Slik jeg har oppfattet det, varierer kvaliteten på platene til ThatsWrite. Du kan være heldig, og du kan være uheldig med platene du kjøper.

Kvaliteten varierer etter hvem som produserer platene.

Før var det Ricoh :) men nå for tiden er det optodisc :nei:

Tviler på at de tar til fornuften og skifter til en bedre produsent.

Så jeg tar høyde for at platene er av mindre god kvalitet til det motsatte er bevist.

Lenke til kommentar
Ikke kjøp dem, jeg gjorde den tabben, av de 4 første i en 25 pk. spindel, var 1 av dem ødelagt. Og ingen av dem funket i DVD-spilleren til faren min, selv om den skal takle divX, og nesten alt annet. :thumbdown:

Rippa du de da????Kan jo ha noe med DivX å gjøre, liker ikke det.

Lenke til kommentar

Jeg synes at man skal ta det som en selvfølge at om man har 1000 DVD-plater, skal det være 1000 fungerende DVD-plater når man er ferdig med å brenne.

Hvis én av de tusen platene gir feilbrenning, ville jeg skiftet merke. Jeg har ikke prøvd That's Write, men det tør jeg ikke heller. Jeg har sett for mange skrekkhistorier.

Coastere bør være en veldig sjelden ting i våre dager.

 

Dessuten vil det jo nødvendigvis være en forskjell på hvor lenge platene vil være leselige. Jeg er usikker på hvordan forskjellen lavkvalitet vs høykvalitet er på dette området. Er det noen som har etpar tester å komme med? :D

 

Jeg liker nok verbatim litt for godt til å gå for That's Write, ja.

 

Dessuten er ikke Verbatim eller andre høykvalitetsplater såååå uoverkommelig dyre heller. :love:

Endret av oddarne84
Lenke til kommentar
Ikke kjøp dem, jeg gjorde den tabben, av de 4 første i en 25 pk. spindel, var 1 av dem ødelagt. Og ingen av dem funket i DVD-spilleren til faren min, selv om den skal takle divX, og nesten alt annet.  :thumbdown:

Rippa du de da????Kan jo ha noe med DivX å gjøre, liker ikke det.

Nei, ikke noe rippet her nei, det er jo ulovlig. (les: har ikke rippet enda :whistle: )

Kan godt ha noe med divX å gjøre ja, liker heller ikke spess divX.

Lenke til kommentar
Jeg synes at man skal ta det som en selvfølge at om man har 1000 DVD-plater, skal det være 1000 fungerende DVD-plater når man er ferdig med å brenne.

Var nå litt streng bedømming syns jeg. Tror at du vil oppleve at du vil finne feil ved 1/1000 av de fleste gjenstander du kjøper.

Endret av squabbish
Lenke til kommentar

Jeg har godt over 1000 Verbatim plater på samvittigheten. Jeg har aldri vært borti en feilbrenning.

 

Men jeg tok nok "litt" hardt i. 1/200 er vel kanskje mer fornuftig. Jeg ville ikke tålt det, men så er jeg ikke fornøyd med ytelsen til en Radeon X800XT heller da. Jeg er nok rett og slett litt gal. :blink:

Lenke til kommentar

På gode plater som Taiyo Yuden ville ikke jeg akseptert feilbrenninger (med mindre det er din egen feil da - du kan ikke skylde det på platene) i det hele tatt så lenge brenneren som brukes er god og hastigheten ikke er høyere enn platene er sertifisert for.

 

På gode merker vil jeg nok si at 2-3 feil per 1000 vil være akseptabelt.

 

Mine er faringer med de fleste "ok" merker er at har du en bra brenner og ikke gjør noen feil så blir hver brenning suksess.

 

Nå brenner jeg rundt 1000 plater pr mnd også, av forskjellige typer og merker.

Lenke til kommentar
På gode plater som Taiyo Yuden ville ikke jeg akseptert feilbrenninger (med mindre det er din egen feil da - du kan ikke skylde det på platene) i det hele tatt så lenge brenneren som brukes er god og hastigheten ikke er høyere enn platene er sertifisert for.

 

På gode merker vil jeg nok si at 2-3 feil per 1000 vil være akseptabelt.

 

Mine er faringer med de fleste "ok" merker er at har du en bra brenner og ikke gjør noen feil så blir hver brenning suksess.

 

Nå brenner jeg rundt 1000 plater pr mnd også, av forskjellige typer og merker.

Jøsses for ei brenning a??????Har en NEC DVD recorder ND-3520A IDE Black Bulk,DVD+R/+RW/DVD-R/-RW (Dual layer).... Hvor får man tak i dobble plater?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...