Bea85 Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Har nesten bestemt meg for å kjøpe cl56. Har ikke bestemt meg for om jeg vil kjøpe den hos netshop eller whitebox. Hvor får jeg mest for pengene? Vet at whitebox har lang leveringstid, men det betyr ikke så mye. Vurderer også zepto og tundra. Får jeg mer for pengene dersom jeg velger en av disse? Maskinen skal brukes til internett, spilling og skolearbeid. Har hørt at cl56 er lydløs, stemmer dette? Er zepto og tundra også lydløse? Lenke til kommentar
xSotte Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) Sitter her med 3 CL56 med litt forskjellige spesifikasjoner. At de er lydløse er vel ikke riktig, MEN det er veldig stille stort sett. Han ene her har en 7200rpm harddisk, men støyen er ikke noe merkbar forskjell etter min mening. Litt off topic, men jeg vil på det sterkeste anbefale 7200 harddisk. Jeg fikk en score på 2670 i PCMark04 menst 7200 harddisken fikk 4717. Det er bedre en denne maskinens Western digital Cavier S-ATA 250GB. Den ene maskinen er kjøpt hos Whitebox. Som "gave" siden han måtte vente så lenge (1mnd) så fikk han Ati radeon 9700 PRO. Jeg kjørte Powerstrip og gjett hva, den har AKKURAT de samme frekvensene på GPU og RAMen.......... Netshop helt klart ------> Endret 6. mars 2005 av xSotte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå