OddZen Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) Som sagt i topic. skal ha en ikke så dyr viftestyring som er enkel og grei å bruke innstallere, helst med blått display eller noe sånt, pris ca 3-400 Har sett litt på denne skal være svart Endret 5. mars 2005 av LeanFear Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 eller denne ser ut til å ha litt flere muligheter og er litt mer nøyaktig Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 cooler master aerogate II er også et alternativ! III'eren har jeg selv, men den har hvitt lys... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet994.htm Der snakker vi! Eller: http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet937.htm Lenke til kommentar
trra Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) Denne, enkelt og grei, gjør jobben, uten masse dilldall. Endret 5. mars 2005 av trra Lenke til kommentar
Algron Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) Hva med Denne? Da får du viftestyring, temperaturmåler og minnekortleser i ett. Endret 5. mars 2005 av *Dragon* Lenke til kommentar
Razor 36 Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 AeroCool Gatewatch, kjøpte den idag, meget bra, fancy. Husk at viftene du skal styre må ha 3 ledninger, rød,sort,gul. Den gule er for å lese hastigheten på vifta. Må skifte to stk. i mitt kabinett Lenke til kommentar
jossimd Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Cooler Master areogate 2 virker veldig bra. har bestilt den selv får den på mandag. Link Lenke til kommentar
Ole_A Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) Når vi først er inne på vifte styring, kommer jeg med ett helt NABB spørsmål...Kan man styre vannkjøling med det? Endret 5. mars 2005 av Ole_A Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Når vi først er inne på vifte styring, kommer jeg med ett helt NABB spørsmål...Kan man styre vannkjøling med det? Man kan selvfølgelig styre viften på radiatoren så sant denne har en vanlig vifteledning, noe jeg går utifra de aller fleste har! Lenke til kommentar
Noxy Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Når vi først er inne på vifte styring, kommer jeg med ett helt NABB spørsmål...Kan man styre vannkjøling med det? Man kan selvfølgelig styre viften på radiatoren så sant denne har en vanlig vifteledning, noe jeg går utifra de aller fleste har! mange vifter leveres med 4pins strømtilkobling... da kan du bruke et adapter Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Når vi først er inne på vifte styring, kommer jeg med ett helt NABB spørsmål...Kan man styre vannkjøling med det? Man kan selvfølgelig styre viften på radiatoren så sant denne har en vanlig vifteledning, noe jeg går utifra de aller fleste har! mange vifter leveres med 4pins strømtilkobling... da kan du bruke et adapter Joda, det stemmer...dette gjelder også for alle slags vifter, ikke bare de på vannkjøling...ved slike tilkoblinger vil man riktignok ikke få se hastigheten på viftene på viftestyringen! Lenke til kommentar
Innos Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Jossi, tror du bør kjøpe noen sånne adaptere, for viftene i thermaltake armor bruker 4pins mens viftestyringen krever 3pins. Vifte i armor Aerogate 2 Lenke til kommentar
jossimd Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Jossi, tror du bør kjøpe noen sånne adaptere, for viftene i thermaltake armor bruker 4pins mens viftestyringen krever 3pins. Vifte i armor Aerogate 2 Tror jeg har noen sånne fra noen andre vifter vi kjøpte en gang. Lenke til kommentar
Ole_A Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Når vi først er inne på vifte styring, kommer jeg med ett helt NABB spørsmål...Kan man styre vannkjøling med det? Man kan selvfølgelig styre viften på radiatoren så sant denne har en vanlig vifteledning, noe jeg går utifra de aller fleste har! Pleier ikke og bruke engelske forkortelser på tre bokstaver, men here it goes: OMG!!FFS!!Så jævlig dum jeg har vært, når jeg tenker vannkjøling sier det dumme huet mitt radiator....Det sier ikke radiator med vifte bak Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 Jeg slo på stortromma å bestilte Cooler Master Cooldrive 4 og Maxtor DiamondMax 10 300GB S-ATA, da slo jeg to fluer i en smekk for man kan jo sette HD inn i viftestyringa der det er en egen vifte til å kjøle ned HD. Her er en litt mer utfyllanes link til Colermastern hvist noen er interesert Lenke til kommentar
Ole_A Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Når vi først er inne på vifte styring, kommer jeg med ett helt NABB spørsmål...Kan man styre vannkjøling med det? Man kan selvfølgelig styre viften på radiatoren så sant denne har en vanlig vifteledning, noe jeg går utifra de aller fleste har! Pleier ikke og bruke engelske forkortelser på tre bokstaver, men here it goes: OMG!!FFS!!Så jævlig dum jeg har vært, når jeg tenker vannkjøling sier det dumme huet mitt radiator....Det sier ikke radiator med vifte bak Hummmmm, nå kommer jeg på hva jeg egentlig mente Kan man styre pumpa til vannkjøling via viftestyring? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå