SuperJan Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Når jeg skal brenne en musikk cd og ikke vil ha de 2 sekundene pause i hvert spor, hvilken brennemåte velger jeg da? Jeg kan velge: Track-at-once Disc-at-once RAW-disc-at-once96 (eller noe sånt) På forhånd takk, Jan-Sølve Lenke til kommentar
Praetorian Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Dersom du bruker Nero er ikke DAO nok, merk alle sangene bortsett fra nr. 1 (Audio-cder krever 2 sek pregap før første spor) og still mellomrommet ned til 0 sek. Lenke til kommentar
mosher Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 lavizh: hvorfor bidrar han til piratvirksomhet ved å brenne audio cd'er, du har da lov til å brenne backup kopier av audio cd'er du har kjøpt, om jeg ikke tar mye feil :smile: mosher Lenke til kommentar
Destro Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Ja! det har du låvtil men jeg tror ikke det er det han gjør vis han skal ta bakup så tar han vel bare cdcopy :smile: og ikke leger til en og en sang. eller hva? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Destro Har du brenner,hvordan gjør du når du brenner,husk du kan legge dine egne cd'er inn på pc'en din. Kjetil Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Quote: Den 2002-06-25 14:28, Destro skrev:vis han skal ta bakup så tar han vel bare cdcopy :smile:og ikke leger til en og en sang. Kanskje han lager en samle-cd til bruk i bilen eller i discman'. Er ikke forbudt det heller. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 tror ikke det er ulovlig å lage kompilasjons CD'er av mange CD som man fra før eiger...? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Heregud hvem bryr seg om han hører på en kompilasjonscd i bilen uansett :smile: Loosen up boyzzz. Han må vel søke til alle plateselskapene om tillatelse til å bruke sangene deres på en samlecd er vel det neste dere foreslår. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Bitex: Hvis vi diskuterer ulovligheter blir tråden stengt, vettø. Og det vil vi vel ikke? :wink: Lenke til kommentar
Sephiroth Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Gud dette er tragisk..... Lenke til kommentar
baldytheman Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Herregud og himmel!!! Fyren kom med et helt legitimt og normalt spørsmål - nemlig hvordan kopiere en musikk cd slik at han slipper mellomrom mellom sangene. Det må da på en eller annen måte kunne gå an å svare - uten å starte den evinnelige og helt bak mål diskusjonen om hva som er lov og ikke!!!!! Det finnes et utall tråder hvor dette blir diskutert opp og ned og i mente, og alle slags spørsmål ser ut til å kunne trigge en slik diskusjon. Hva er det med dere????? Kan dere ikke snart fatte og forstå at om du har kjøpt en original CD-plate, så er det altså fortsatt lov til å lage kopi til eget bruk her i landet. Og egentlig, hva **** skal det bry gud og enhver mann hva vedkommende gjør med denne kopien han ønsker å lage????? Han kom jo bare med et helt normalt spørsmål her - ER det virkelig nødvendig å spore så totalt av - ATTER en gang, og dra i gang det hersens gnålet om hva som er lov og ikke???? Jeg prøver å bruke dette forumet til noe nyttig i blandt, men herregud for ei smørje av diskusjoner å skulle tråle seg igjennom - før man finner fornuftige svar og tips. SKJERP DERE - OG BRUK FORUMET TIL NOE MATNYTTIG!!! Klarer dere ikke tanken på at det finnes noen som lager en ulovlig kopi i ny og ne - ja så gjør noe annet med det enn å tyte oss andre lesere av forumet fulle av sånne meningsutvekslinger om dette emnet. Vennlig hilsen en mer og mer frustrert bruker av forumet!! Lenke til kommentar
Praetorian Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Den "ulovlighetsdiskusjonen" er jo rent spekulativ; han spør jo om det rent tekniske ved å gjøre en FULLT LOVLIG HANDLING som å brenne en lydcd faktisk er. Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Mye skinnhellige folk på dette forumet her.Selvfølgelig er det INGEN på dette forumet som har kopiert en cd,eller bruker et kopiert program eller spill.For opplysningens sin skyld har du lov til å kopiere en musikk cd til deg selv og alle du kjenner,så sant du ikke masse distribuerer den eller selger den.Nå er det på tide at det blir slutt på denne hylinga om ulovelig kopiering!!!! Just my 2c'd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå