Celsior Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Hei. Vet at dette er 'hot topic'. Men jeg spør for sikkerhets skyld. Er det noen som vet hvor man får software'n til disse telefonene? Utrolig at Motorola er så kjiipe at de skal 30USD for den originale programvaren. Og hvorfor gjenkjenner ikke windows telefonen som en plug-and-play enhet? Noen som veit dette? La forresten merke til at alle downloads'ene i V200-seksjonen på t100.org var borte. Litt mistenkelig da... Lenke til kommentar
genser Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Jeg håper du ikke spør om hvordan du får et program som koster penger gratis? Du spør om tilsvarende programmer regner jeg med? Var ihvertfall litt enkelt å misforstå posten din. Uansett, jeg flytter denne til riktig kategori. Lenke til kommentar
Celsior Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Ja, det bør bli alternativ programvare - hvorvidt den finnes spørs vel? Noen som kan gi meg noen pointers her? Endret 7. mars 2005 av Celsior Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Jeg har lett rundt, og tror ikke det finnes noen alternativ til programvaren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå