jrgen Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 har et Msi geforce fx5900xt vivo. Hva er det jeg trenger for å se tv med datan. Hva må jeg gjøre? Får det ikke til. Takker for alle svar Lenke til kommentar
MagE Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 skal du bruke tv'en som skjerm. eller se tv på Pc'en? om du skal bruke TV'en som skjerm er det ikke verre en og ta en vidio/s-vidio mellom skjermkortet og tv'en. lett som en lek. om du skal se på tv med pc'en må du kjøpe et tv kort og koble satelit kabelen til det kortet. det koster ca 1000kr. Lenke til kommentar
morra Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Hva er det jeg trenger for å se tv med datan. Jeg tolker det som at pc-en skal være skjermen da han sier "...å se tv med datan." Lenke til kommentar
MagE Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Hva er det jeg trenger for å se tv med datan. Jeg tolker det som at pc-en skal være skjermen da han sier "...å se tv med datan." kan tolkes begge veier. Lenke til kommentar
jrgen Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 ehh, mente å bruke Tv'en som skjerm. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Vist du fortsatt ikke skjønner det så kan du bruke denne manualen. http://www.svideo.com/compaq1700.html Her står det forklar til siste punkt med video på hvordan du aktiverer s-video på skjermkortet og slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå