Gå til innhold

Hjelp!! Hva er dette for noe?!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Koffor skal alle komme med kommentarar som: Kjøp nytt hovedkort, utan å forklare koffor, og uten å foreslå å teste det gammle skikkeli først.? Og vist det ikkje funkar hadde du kanskje fåreslått å kjøpt ny cpu? Kan prøve å vere litt meir behjelpeli(sikter til tintin77)

 

Eg trur d ville våre en ide å prøvt å bytta alt, å testa hovedkort med heilt ny hardware for å sjekke om det er det som er gale...

Lenke til kommentar

Jeg hadde noe av det samme problemet. Kanskje verdt å teste før du evt. sender noe inn. Jeg fikk "windoes write delay failed" Både i win2k og XP . Jeg hadde dette problemet ei stund, så bestemte jeg meg for å formatere og reinstallere. Når jeg gjorde det hadde jeg bare 32gb av de 60 som hd'n var på. Det viste seg at jeg hadde satt jumperne på HD feil. Kanskje det er det som er ditt problem.

Lenke til kommentar

@Pirate: Sliter med samme feil som deg med DVD-Rommen, får den stygge feilmeldingen som du har OnlypartreadWrite bla bla bla...

 

Får ikke DVD rommen til å starte opp Autoplay filer.

Jeg har nå en splitter ny pc. og jeg brukte den "gamle" DVD rommen på denna.

 

WIN XP

MSI KT3

512 DDR Crucial

AMD XP1800+

 

Tror ikke det er no gærnt med hovedkortet eller andre HW komponenter.

 

Forresten dette er den eneste feilmeldinga jeg har fått hittil og xp kjører stabilt som fjell hittil.

 

vurdere å flashe DVD-Rommen seinere, kan gi tilbake melding om det funker etter det da.

 

Mvh

 

 

Boza

Lenke til kommentar

Poker heller boza, du er genial!!

 

Når jeg tenker over det har jeg egentlig bare hatt problemer med ting som ligger på CD, og det er det eneste jeg har prøvd.

 

Og jeg som har tre CD-ROMer! Har ikke prøvd en av de andre!

 

Nå skal jeg snart foreta litt testing med en annen CD-ROM, og hvis det er det som er feilen er du **** meg konge boza...

 

skal bare bli litt booza først :wink:

Lenke til kommentar

Har du prøvd å bytta cd-rom / DvD-rom? Har du nyeste firmware?

 

EDIT: hehe ser ut som noen kom før meg. Det virker som dette mest sannsynlig er problemet, siden det snakkes om READ/WRITE O.L.

 

[ Denne Melding var redigert av: Dipso på 2002-07-04 21:02 ]

Lenke til kommentar

Brennern min klarer fint Autoplay filer, installasjonsifler osv Pirate, men ikke DVD Rommen.

 

Har sliti litt med å finne noen up to date firmwares/drivere men tror jeg har en nå som jeg skal flashe med.

 

Skal nok prøve ikveld, med Toshiba DVD-Rommen min og ser hva som skjer.

 

Det er nok ikke no annet HW/SW feil enn bare hos cd-rom/dvd rommen din Pirate.

Prøv oppdaterte drivere/firmware til spillern din.

 

 

Mvh¨

 

 

 

Boza

Lenke til kommentar

JAAA!! Det var CD-brenneren!! Konge!! Big shout outs 2 my main man boze!!

 

Men hva skal jeg gjøre med brenneren a? Den har funka fint i månedsvis, men nå funker den ikke.. Den hadde forresten litt trøbbel med å komme ut her om dagen.. hva kan jeg gjøre? konge

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-10 00:36, The Pirate skrev:

Har da garanti.. Det er en plextor PlexWriter 24x10x40 som er litt mer enn et halvt år gammal. hva tror dere?!?



 

Det går på garanti 100%. Med mindre du har kasta den rundt og den har pådratt seg noen alvorlige bulker. Er det ikke garanti på 1 år på de brennerne? På min Yamaha var det hvertfall det, og såklart døde den to måneder etter :sad:.

Lenke til kommentar

Hei The Pirate!

Du har da garanti på cd-brennaren.Plextor har 2års garanti på cd-brennarane sine.

Min streika etter eit halvt år (kjøpte den av komplett sin stand på forgje Tg)

Sendte epost til [email protected] fekk raskt svar.

Og fekk beskjed om å fulle ut eit skjema som eg fant her så skulle eg ta kontakt med eit spesifikt transport selskap (trur det var DHL når eg retunerte)Så etter noen dager kom transportselskapet å henta cd-brennaren på døra.Frakta den til Belgia og kom og leverte ein ny cd-brennar (eg hadde bedt om ny og ikkje at den skulle bli repparert).På døra ei lita veke seinare.

Betalte ikkje frakt for å frakte cd-brennaren ned til Belgia og få ein ny levert til meg.

Det skal komme godt fram av Plextor skjemaet du gir til transportselskapet.Men,ved ein feil sendte transportselskapet fakturert meg beløpet.

Eg tok kontakt med plextor på epost og dei sa dei skulle betale rekninga.

Ringte transportselskapet og bad dei sende rekninga til Plextor.

Foresten ville Plextor skifte transportselskap i Norge.Da dei meinte det selskapet dei brukte i Norge var for seine.(mulig dei skifta til DHL eller så var det DHL dei brukte..Husker ikkje heilt..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...