Gå til innhold

Melodi grand prix


Delvis

Anbefalte innlegg

Synes det er kjempebra og overraskende at Norge tør å sende en sånn sang til Eurosong. Og det blir kjempespennende. De kommer til å skille seg ut og få mye oppmerksomhet. Noe som kan slå veldig positivt ut. Bra at vi ikke sender enda en ordinær låt. Dem er det nok av i eurosong fra før ;)

Akuratt det jeg også mener...på tide å sende noe litt annet og bra for en gangs skyld til Eurovision fra Norge...tror vi har sjangs til å vinne faktisk, hehe....

 

Tenshi

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg husker fremdeles tilbake til han spinnville tyskern som for å klatra i noen master og greier :D

 

Er forsåvidt enig i at Wig Wam krydrer den ellers så kjedelige konkurransen, men jeg synes liksom det ble så harry at jeg kommer til å gremmes når de kommer i den europeiske delen :D Selve låta var jo forsåvidt fengende, men bandet er så overdrevent liksom. Ser ut som en gjeng rocketranser :(

Lenke til kommentar
Jeg husker fremdeles tilbake til han spinnville tyskern som for å klatra i noen master og greier  :D

 

Er forsåvidt enig i at Wig Wam krydrer den ellers så kjedelige konkurransen, men jeg synes liksom det ble så harry at jeg kommer til å gremmes når de kommer i den europeiske delen  :D  Selve låta var jo forsåvidt fengende, men bandet er så overdrevent liksom. Ser ut som en gjeng rocketranser  :(

De gjør jo litt narr av de 80-talls klisjè banda da!

 

F.eks. De kommer ut med et nytt album nå som heter "667...The neighbour of the beast" :!: :!: :!:

 

Derav den overdrevne stilen...

Endret av midnight_walker
Lenke til kommentar

Bare så det er sagt:

 

Norge sender puddelrockere til finalen! :w00t::tease:

 

Sa til fossilene jeg så MGP med at de ville vinne fordi de var tidsriktige. Åttitalsflørt nå er like tidsriktig som syttitalsflørt var for ti år siden. Moten går i 20-års bølger.

 

Gleder meg til damene får permanent og fotside skjørt/kjoler igjen! :dribble:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...