Tenshi Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Synes det er kjempebra og overraskende at Norge tør å sende en sånn sang til Eurosong. Og det blir kjempespennende. De kommer til å skille seg ut og få mye oppmerksomhet. Noe som kan slå veldig positivt ut. Bra at vi ikke sender enda en ordinær låt. Dem er det nok av i eurosong fra før Akuratt det jeg også mener...på tide å sende noe litt annet og bra for en gangs skyld til Eurovision fra Norge...tror vi har sjangs til å vinne faktisk, hehe.... Tenshi Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Jeg husker fremdeles tilbake til han spinnville tyskern som for å klatra i noen master og greier Er forsåvidt enig i at Wig Wam krydrer den ellers så kjedelige konkurransen, men jeg synes liksom det ble så harry at jeg kommer til å gremmes når de kommer i den europeiske delen Selve låta var jo forsåvidt fengende, men bandet er så overdrevent liksom. Ser ut som en gjeng rocketranser Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) Jeg husker fremdeles tilbake til han spinnville tyskern som for å klatra i noen master og greier Er forsåvidt enig i at Wig Wam krydrer den ellers så kjedelige konkurransen, men jeg synes liksom det ble så harry at jeg kommer til å gremmes når de kommer i den europeiske delen Selve låta var jo forsåvidt fengende, men bandet er så overdrevent liksom. Ser ut som en gjeng rocketranser De gjør jo litt narr av de 80-talls klisjè banda da! F.eks. De kommer ut med et nytt album nå som heter "667...The neighbour of the beast" :!: :!: :!: Derav den overdrevne stilen... Endret 5. mars 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Hehehe, litt artig det da må jeg så smått inrømme Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Og så har vokalisten en slående likhet med Anne Grete Preus. Kan det være henne i forkledning tro? Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Bare så det er sagt: Norge sender puddelrockere til finalen! Sa til fossilene jeg så MGP med at de ville vinne fordi de var tidsriktige. Åttitalsflørt nå er like tidsriktig som syttitalsflørt var for ti år siden. Moten går i 20-års bølger. Gleder meg til damene får permanent og fotside skjørt/kjoler igjen! Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Nei, jeg synes det er bare (nesten) dritt musikk, min mening Lenke til kommentar
sixx Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Synes wig wam fortjente å vinne jeg. De skilte seg veldig ut i forhold til sånn vanlig MGP sanger... Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 MPG er konkuransen for dem som ikke har platekontrakt Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Synes wig wam fortjente å vinne jeg. De skilte seg veldig ut i forhold til sånn vanlig MGP sanger... Joa... men eg følte eg følte at selve oppbygningen var veldig lik de andre... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 Men så er det om de må skifte navn på grunn av Finske Wigwam Men det går kanskje for de er visst i et ord mens disse er i to Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Hvor mange poeng fikk Jahn Teigen i år? 0, som vanlig? Lenke til kommentar
*Titan* Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Nei, han kom faktisk på 2. plass Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Han kom faktisk på 4. plass. =P Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 ....blablabla......men det er like interessant hver gang for det... Hvis du er GP Jostein ja..... Interessant my ass Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 Hva var det han forrige programlederen het, var det Sverre Kristoffersen? (eller noe sånt) Det er stort og spennende med lang tradisjon Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 jeg liker egentlig ikke mgp!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå