El_PoLLa Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 http://www.gamer.no/bilder/ps2/toca_race_d...iver/trd-11.jpg grafikken på dette ps2 spillet er mye bedre enn gotham racing til xbox. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Det er et bra bilde ja. Spørs hvordan frameraten til PS2 er i dette øyeblikket. Jeg husker Max Payne hakket jo..... Når det gjelder Xbox, blr det litt urettferdig å sammenligne med spillgrafikken. Xbox har bare vært ute i noen måneder (i Norge); PS2 har vært ute i noen år. Derfor er utviklingen på spillfronten kommet lenger. Men det blir jo samtidig feil å sammenligne grafikken på PS2s første spill med de første til Xbox. Det jeg prøver å komme frem til, er at PS2 klarer å følge med på spillfronten, men bare intill videre. Snart vil den maskinen få problemer pga maskinvaren ikke klarer å holde følge. Da vil Xbox ha mer og gå på og kunne kjøre bedre graifkk og dermed dra fra PS2 på grafikk. Men da er det vel ikke lenge til Sony kommer med en ny versjon av Playstation... :wink: Og slik har vi et evig kappløp. akkurat som med skjermkort-produsentene: De som git ut et nytt kort, har det feteste. Men så kommer konkurenten med et fetere noen måneder senere! [ Denne Melding var redigert av: Kenny000 på 2002-06-25 13:49 ] Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Ja, men optimiseringen av PS2 kode har kommet mye lenger enn på X-box. Selv om PS2 har en mer komplisert arkitektur, så tror jeg at X-box vil skvise flest pixler og høyest fps til slutt. Lenke til kommentar
starfish Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Den 2002-06-25 13:35, El_PoLLa skrev: grafikken på dette ps2 spillet er mye bedre enn gotham racing til xbox. vel, ikke mye bedre... Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Gleder meg til Toca Race Driver kommer til Xbox :smile: Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 25. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2002 Quote: Den 2002-06-25 14:30, starfish skrev: Quote: Den 2002-06-25 13:35, El_PoLLa skrev: grafikken på dette ps2 spillet er mye bedre enn gotham racing til xbox. vel, ikke mye bedre... jo, jeg har xbox nå, grafikken på bilene er ok, men landskapet rundt! bilene ser ut som de er animert inn i landskapet, og landskapet er elendig dårlig, ikke mye bedre enn ps1. xbox er en klart mye raskere maskin, og spill med bedre grafikk en ps2 kommer før eller siden. spiller halo, det er veldig bra - men jeg liker gta3, tc2 og mgs2 mye bedre. ps3 er skal være 10 ganger bedre enn xbox - og det sier litt om hvor lenge det er til den kommer. ps2 grafikken ER faktisk sinnsykt bra selv om det finnes sinnsykt mye bedre grafikk rundt om. og ps2 er ikke døendes eller noe, den blir xbox sin største konkurent. microsoft har allerede tapt 730 millioner dollar på xbox, og kommer til og tape mere neste år. men, jeg undrer på om microsoft vil se på det som en suksess siden de stjeler kunder ifra gc og ps2? Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Quote: Den 2002-06-25 18:18, El_PoLLa skrev: Quote: Den 2002-06-25 14:30, starfish skrev: Quote: Den 2002-06-25 13:35, El_PoLLa skrev: grafikken på dette ps2 spillet er mye bedre enn gotham racing til xbox. vel, ikke mye bedre... jo, jeg har xbox nå, grafikken på bilene er ok, men landskapet rundt! bilene ser ut som de er animert inn i landskapet, og landskapet er elendig dårlig, ikke mye bedre enn ps1. xbox er en klart mye raskere maskin, og spill med bedre grafikk en ps2 kommer før eller siden. Hvilket PS2 spill er det som har bedre grafikk enn Halo? Lenke til kommentar
BadKarma^ Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Det er ikke mye som skiller enda men tror nok, desverre, at XBox kommer til og dra ifra til slutt.... Det spørs bare når... PS2 har tros alt levd i et og et halvt år lengre en XBox så det hadde vært rart om XBox ikke kommer til og bli bedre på grafikk en PS2.. Hittil må jeg si at XBox har skuffet meg:( Og til slutt: PS3 er langt på vei men kommer nok ikke ut før om 2-4 år.... Det komer til og bli rått!!! Siterer en i Sony: "PS3 kommer til og bli tusen ganger bedre en PS2" Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 PlayStation2 grafikken holder lenge vil jeg tro. Bare se på Gran Turismo 3. Hvor mange spill til PC/XBOX finner du som kan slå den? Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 El_Polla skrev: Quote: ...og landskapet er elendig dårlig, ikke mye bedre enn ps1... DEN var vel litt å ta i! Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 25. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2002 Quote: Den 2002-06-25 19:19, MistaPi skrev:Hvilket PS2 spill er det som har bedre grafikk enn Halo? halo har fet grafikk, og det er faktisk veldig god grafikk på splitscreen og det er dritkult og spille cooperative. jeg mente bilspill. grafikken på project gotham racing suger og er langt dårligere enn grafikken på bilspill på ps2, spiller var også elendig. Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 OK, for å punktere kyllingen polla. Sett deg ned og se på f. eks. Rallysport Challange. Sammenlign den gjerne med det Toca bildet du refererer til. Kan du da si meg hvor gress, strå, vanneffekter etc. har blitt av? DEt er meningsløst å diskutere hvovidt grafikken er like god på Ps2 som på Xbox. PS2 støtter bl.a. ikke bump mapping, T&L, Pixel Shading etc. Det gjør Xbox. Ergo vil grafikken på Xbox spill (som vel og merke utnytter disse effektene) se bedre ut enn PS2 spill. PUNKTUM!!! Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 25. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2002 Quote: Den 2002-06-25 23:31, Jc-g skrev:OK, for å punktere kyllingen polla. Sett deg ned og se på f. eks. Rallysport Challange. Sammenlign den gjerne med det Toca bildet du refererer til. Kan du da si meg hvor gress, strå, vanneffekter etc. har blitt av? DEt er meningsløst å diskutere hvovidt grafikken er like god på Ps2 som på Xbox. PS2 støtter bl.a. ikke bump mapping, T&L, Pixel Shading etc. Det gjør Xbox. Ergo vil grafikken på Xbox spill (som vel og merke utnytter disse effektene) se bedre ut enn PS2 spill. PUNKTUM!!! bytt ordbok. xbox er en mye kraftigere maskin enn ps2, og kan ha mye bedre grafikk enn på ps2. men halo er for krevende for xbox, halo hakker hvis du ser på for mange ting på en gang. grafikken i project gotham racing er mye dårligere enn ps2 grafikken, men det blir spennendes og se hvor god xbox grafikken blir. Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Quote: Den 2002-06-26 01:07, El_PoLLa skrev:bytt ordbok. sorry, jeg mente selvsagt høna Men tilbake til saken. Du nevner jo ikke Rallisport Challange i det hele tatt. Det er som om du unngår å svare på mine spm. TA EN TITT PÅ RALLISPORT CHALLANGE HVIS DU VIL SE GRAFIKK SOM ER PS2 OVERLEGEN! hvis du liker bilspill, kommer du til å digge det spillet. Jeg gjorde i allefall det. Du kan jo også goodt søke litt rundt på nettet etter screens fra bilspillet RE. F.eks. her: http://teamxbox.com/screenthumbs.php?gid=418&b=1 "Bet you didn't see that one coming" Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Noen som har prøvd MGS2 på PS2? Det er en god del fin grafikk på det. Lyden er også upåklagelig med Dolby Digital aktivert. Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 26. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2002 Quote: Den 2002-06-26 11:39, Jc-g skrev:sorry, jeg mente selvsagt høna Men tilbake til saken. Du nevner jo ikke Rallisport Challange i det hele tatt. Det er som om du unngår å svare på mine spm. TA EN TITT PÅ RALLISPORT CHALLANGE HVIS DU VIL SE GRAFIKK SOM ER PS2 OVERLEGEN! hvis du liker bilspill, kommer du til å digge det spillet. Jeg gjorde i allefall det. Du kan jo også goodt søke litt rundt på nettet etter screens fra bilspillet RE. F.eks. her: http://teamxbox.com/screenthumbs.php?gid=418&b=1 "Bet you didn't see that one coming" bytt ordbok! har ikke sett reallysport challenge, men tviler ikke på at grafikken slår ps2. anyway er project gotham racing underlegen toca racing på alle måter. når kommer det sånn internett spilling på halo? *gleder meg* Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Du el_polla, Project Gotham Racing er et av de spillene til XBox som har DÅRLIGST grafikk, og da er det ganske dårlig gjort av deg å sammenligne med det beste til PS2. Sammenlign heller med Wreckless eller Rallisport Challenge. XBox'en er overlegen grafikkmessig nå, og kommer til å bli enda mye bedre i tiden som kommer! Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 26. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2002 Quote: Den 2002-06-26 16:28, b-duvaland skrev:Du el_polla, Project Gotham Racing er et av de spillene til XBox som har DÅRLIGST grafikk, og da er det ganske dårlig gjort av deg å sammenligne med det beste til PS2. Sammenlign heller med Wreckless eller Rallisport Challenge. XBox'en er overlegen grafikkmessig nå, og kommer til å bli enda mye bedre i tiden som kommer! xbox grafikken er overlegen ja, men ikke på project gotham racing. Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Quote: bytt ordbok!har ikke sett reallysport challenge, men tviler ikke på at grafikken slår ps2. anyway er project gotham racing underlegen toca racing på alle måter.når kommer det sånn internett spilling på halo? *gleder meg* Hvis du kan si meg hvilken ordbok du bruker, så hadde jeg vært takknemlig. Hvis du kan spansk, så betyr polla høne og pollo kylling. Internett spill til Halo har allerede kommet, hvis du er interessert i å eksperimentere litt. Gå til Gamespy og se hvordan. Den offisielle versjonen har ikke blitt lansert ennå, men kommer sannsynligvis litt etter at MS har blåst i gang sin Live-tjeneste. Dvs. om ca 6 mnd. Xbox Live blir lansert over hele verden nå til høsten. Jepp, jeg GLDER meg også, og det er en underdrivelse! Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Quote: Jc-g skrev (2002-06-26 11:39): Quote: Den 2002-06-26 01:07, El_PoLLa skrev: bytt ordbok. sorry, jeg mente selvsagt høna Men tilbake til saken. Du nevner jo ikke Rallisport Challange i det hele tatt. Det er som om du unngår å svare på mine spm. TA EN TITT PÅ RALLISPORT CHALLANGE HVIS DU VIL SE GRAFIKK SOM ER PS2 OVERLEGEN! hvis du liker bilspill, kommer du til å digge det spillet. Jeg gjorde i allefall det. Du kan jo også goodt søke litt rundt på nettet etter screens fra bilspillet RE. F.eks. her: http://teamxbox.com/screenthumbs.php?gid=418&b=1 "Bet you didn't see that one coming" Dæven, RE ser grisekult ut!! Når kommer det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg