- mOtz^ - Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Ett godt tryn! her her2 Endret 20. mars 2005 av biiig.no Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Men den beste av de alle folkens! Skjekk ut gutten da! her BIG LOL! :!: :!: Endret 20. mars 2005 av biiig.no Lenke til kommentar
jack_ Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 http://www.putfile.com/media.php?n=yougotownedwmv&width=640her har du en del Den var RÅ!! Har aldri ledd så mye!! Lenke til kommentar
lperik Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Hva er egentlig morsomt med å se folk dette rett i grusen eller sykle inn i en betongvegg og brekke kjeven? Lenke til kommentar
slettmegplss Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Hva er egentlig morsomt med å se folk dette rett i grusen eller sykle inn i en betongvegg og brekke kjeven? Jeg satt å vred meg på alle fallene, spesielt fyren med bmx Lenke til kommentar
lperik Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Jeg satt å vred meg på alle fallene, spesielt fyren med bmx Jepp, og på den lange videoen ser man jo folk som stryker med og. Var nettopp vitne til en som la seg ned foran toget, og hodet og overkroppen fløy rundt i luften mens underkroppen og bena lå igjen, kan love at det ikke er mye humor å se sånne ting i virkligheten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå