efikkan Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Hei! En person jeg kjenner skal kjøpe seg ny pc. Komponentene er valgt, men jeg vil bare forsikre meg om at det ikke blir noen kollisjoner. CPU: AMD Athlon 64 3500+ 2.2 GHz BOXED, "Winchester" Hovedkort: Asus A8N-SLI Deluxe Minne: TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 1024MB Dual Pack Skjermkort: 2x Gainward GeForce 6600GT 128MB GDDR3 2ns PCI-Express,"Ultra/1960PCX GS"ViVo/2xDVI DVD: NEC DVD recorder ND-3520A Om noen mener at noe her ikke passer isammen så gjerne si ifra. Takk. Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Litt dårlig ram tror jeg.(ikke mengden eller hastigheten) men twinmos er et dårlig merke, kjøp heller Kingston Value eller lignene... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 Jeg har hørt at minnet skal være bra. Jeg setter pris på om noen kan vise til tester som viser hvor god/dårlig minnet er. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Stenges for dårlig bruk av emnefeltet, se forøvrig sticky/annonsering. Det fremgår klar at nemt sticky/annonsering skal leses før en poster i denne kategorien, brudd på denne vil føre til stenging. Du rådes herved til å lese denne og forsøke på nytt. Et godt emnefelt bør si noe om busjettet ditt, hva maskinen skal brukes til. Har du bestemt deg for div. merker/produsenter (t.d. AMD/Intel, ATI/nVidia) kan dette også med fordel inkluderes. Skal du bare ha visse komponenter kan du med fordel opplyse om hvilke deler det er snakk om. Døme på gode emnefelt: Kontor-PC til under 5000 kr. (Sier noe om bruksområde om budsjett) Ny Stille-PC til 10000 kr. Spill-PC AMD64 og GeForce under 15K (Valgt merke og sier budjsett). Nytt HK, CPU (Intel), RAM max. 7K Minner forøvrig om forumreglene: Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg